AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Del Skrevet 27. mai Mannen og jeg har et felles barn på snart 3 år. Det har vært vanskelig lenge. Nå har han valgt å ikke fortsette lengre. Jeg sendte melding om dette til min nærmeste venninne. Fin til svar noe typ «Så trist, men likevel så bra at dere endelig har tatt denne avgjørelsen slik at dere kan komme dere videre. Håper og tror du får det bedre nå. Glad i deg» Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det er, men er den ikke litt sårende på et vis? Litt sånn, like greit at det er slutt? Anonymkode: ee466...093 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sirah Skrevet 27. mai Populært innlegg #2 Del Skrevet 27. mai Jeg tror nok din venninne mente denne meldingen godt. Hun har nok forstått at ting har vært vanskelig lenge, men kanskje ikke turt å si noe? Gjerne ser folk utenfra mer enn vi tror. Klem til deg 64 2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Tja! Har du snakket mye med venninnen din om at dere har problemer/vurderer å gå fra hverandre. Hadde en venninne sendt meg en mld som du gjorde og jeg aldri hadde snakket med henne om brudd før, ville jeg nok sendt en veldig annerledes melding. Men hadde dette vært noe vi hadde snakket mye om osv og vært en del til og fra, ville jeg sikkert kunne sendt en lignende mld. Men kanskje skrevet litt mer om at jeg skjønner det er tungt selv om det har vært forventet osv, eller at jeg er tilgjengelig ved behov for å prate osv. Anonymkode: 4da57...bab 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja! Har du snakket mye med venninnen din om at dere har problemer/vurderer å gå fra hverandre. Hadde en venninne sendt meg en mld som du gjorde og jeg aldri hadde snakket med henne om brudd før, ville jeg nok sendt en veldig annerledes melding. Men hadde dette vært noe vi hadde snakket mye om osv og vært en del til og fra, ville jeg sikkert kunne sendt en lignende mld. Men kanskje skrevet litt mer om at jeg skjønner det er tungt selv om det har vært forventet osv, eller at jeg er tilgjengelig ved behov for å prate osv. Anonymkode: 4da57...bab Jeg har nevnt 2-3 ganger at vi har det vanskelig, men har ikke snakket mye om det nei. Har ikke orket. Anonymkode: ee466...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. mai Populært innlegg #5 Del Skrevet 27. mai Husk at hun ser situasjonen utenfra! Den meldingen er 100% godt ment Anonymkode: 9c929...0eb 51 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Del Skrevet 27. mai Nei, jeg er ikke enig i at det var noe sårende i den meldingen, eller at det betyr noe ala "like greit at det ble slutt". Jeg tror kanskje du allerede hadde sett for deg hvilket svar du skulle få fra venninnen din, men så svarte hun litt annerledes, og du reagerer med misnøye. Hun svarte kanskje litt for praktisk og ikke så mye dulling slik du håpte? Jeg følte meldingen var støttende, forståelsesfull og avbalansert. Anonymkode: d9804...04a 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har nevnt 2-3 ganger at vi har det vanskelig, men har ikke snakket mye om det nei. Har ikke orket. Anonymkode: ee466...093 Folk merker jo mer enn man sier da. Særlig gode venner. Synes ikke meldingen var frekk eller sårende Anonymkode: 44ee7...ca6 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Del Skrevet 27. mai Synes det var en fin og empatisk melding, jeg. Anonymkode: 4cc5f...9fd 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 27. mai #9 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mannen og jeg har et felles barn på snart 3 år. Det har vært vanskelig lenge. Nå har han valgt å ikke fortsette lengre. Jeg sendte melding om dette til min nærmeste venninne. Fin til svar noe typ «Så trist, men likevel så bra at dere endelig har tatt denne avgjørelsen slik at dere kan komme dere videre. Håper og tror du får det bedre nå. Glad i deg» Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det er, men er den ikke litt sårende på et vis? Litt sånn, like greit at det er slutt? Anonymkode: ee466...093 enig med deg, jeg ville blitt lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Del Skrevet 27. mai Kjære vakre vene.. Det får være måte på å ta ting ille opp. Anonymkode: 00654...a21 25 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 27. mai #11 Del Skrevet 27. mai Hun støtter deg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #12 Del Skrevet 27. mai Jeg synes også den er fin om empatisk. Å leve i en situasjon som ikke er avklart er fryktelig slitsomt, så kanskje hun har opplevd det selv og er glad for at du slipper det fremover? Anonymkode: 617d4...56b 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Del Skrevet 27. mai Dette er bare godt ment. Fine, trøstende ord fra venninna di. Anonymkode: 729af...e68 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #14 Del Skrevet 27. mai Det er virkelig ikke en ille melding, her leser du mye mer inn i meldingen enn det som faktisk står. Anonymkode: 61ce4...ad9 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 27. mai #15 Del Skrevet 27. mai Har ei veninne som har vært i et dårlig forhold i over 10 år som har begynt å snakke om skilsmisse. Jeg svarte at ja det var synd for barna, men du klarer deg veldig bra, mye bedre enn han, og det blir bare bedre og lettere for deg. Og det mener jeg oppriktig.. hva skulle man ha sagt- å nei, ikke gjør det, så synd, så leit, dette er katastrofe? Life still goes on. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. mai #16 Del Skrevet 27. mai Ser ut til å være en greit formulert vellmenende melding. Skal man legge noe negativt i denne må det nesten være pga historie mellom dere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #17 Del Skrevet 27. mai Er det ikke bra at en får en konstruktiv tilbakemelding i en sånn situasjon istedenfor «stakkars deg og huff og huff»? En må jo prøve å holde fast i det som hjelper en til å se fremover Anonymkode: a48f2...203 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 27. mai #18 Del Skrevet 27. mai Sofie Maria skrev (10 minutter siden): enig med deg, jeg ville blitt lei meg. hvorfor? jeg ser ikke hva som er galt med meldingen... hun sier jo at det er trist og at hun er glad i ts, og alle som har gått gjennom et brudd vet jo at veien dit er vond. Konklusjonen kan være en befrielse. Da vet man hvertfall hva man har å jobbe med 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #19 Del Skrevet 27. mai Er problemet TS at HAN har vangt brudd mens du ønsker noe annet og håpte venninnen din skulle støtte deg i at brudd ikke var det beste? Anonymkode: 22901...3d9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #20 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er problemet TS at HAN har vangt brudd mens du ønsker noe annet og håpte venninnen din skulle støtte deg i at brudd ikke var det beste? Anonymkode: 22901...3d9 Ts her mulig det er deg vanskelige ja Anonymkode: ee466...093 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå