AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #21 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ts her. Godt mulig dere har rett at han ikke har sett den. Men jeg tør ikke sende venneforespørsel nå, har ikke jobbet med han siden sist jeg sendte meldingen. Tenkte å se ann stemningen først neste gang vi sees. Anonymkode: a7677...ab2 Om stemningen fortsatt er god, og du ikke merker noen ting i negativ retning, så kan du spørre sånn helt uskyldig om han aldri sjekker meldingene sine Anonymkode: 46cc6...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #22 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg har opplevd å se slike meldinger flere mnd etter at jeg fikk de... Alle er ikke like aktiv på fb, og de små merkene som viser at du har fått en forespørsel er ikke så lett å legge merke til. Anonymkode: 65bfa...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #23 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her. Godt mulig dere har rett at han ikke har sett den. Men jeg tør ikke sende venneforespørsel nå, har ikke jobbet med han siden sist jeg sendte meldingen. Tenkte å se ann stemningen først neste gang vi sees. Anonymkode: a7677...ab2 Han vil ikke blande jobb og privat, evt om han var en som kunne tenke seg å blande de så hadde han vist interesse til må. Hvorfor ble du ikke skikkelig kjent før alt dette? Er det ikke bedre å finne ut hvem han virkelig er før du risikerer arbeidsplassen din for en flørt? Anonymkode: 15537...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fulltank Skrevet 30. mai 2024 #24 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 8.12): Jeg har hatt en god tone med en kollega en stund, en flørtende tone. Jeg fikk han tilfeldigvis opp som forslag som venn på Facebook. Jeg la han ikke til som venn, men tenkte "søren heller, jeg sender en melding". Skrev noe veldig vanlig som åpningsmelding. Greia er at det er nå 5 dager siden, og han har enda ikke svart. Siden vi ikke er venner på Facebook, så ser jeg ikke om han har lest den heller. Mest sannsynlig har han gjort det tenker jeg, men jeg ser ikke det før han evt svarer. Dette betyr vel at han ikke er interessert vel, ellers hadde jeg vel fått svar? Anonymkode: a7677...ab2 Hvorfor snakker du ikke med han på jobben da? Da får du svar med en gang om han er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #25 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 15.49): Jeg får aldri varsel om meldingsforespørsel, så det kan ta 2-3 måneder før jeg ser meldinger fra ukjente. Har slått av alle varsler på facebook utenom hvis jeg blir tagget, og venneforespørsel (kun venner av venner kan legge til). Anonymkode: fd7c0...62b Samme her. Jeg har gått enda lenger, for jeg ser aldri på meldingsforespørsler, fordi jeg har helt glemt at det finnes. Anonymkode: e0d62...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #26 Del Skrevet 31. mai 2024 Han hadde ikke sett den. Vi har vært på date nå og ting er egentlig veldig fint Anonymkode: a7677...ab2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå