AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg har nettopp flyttet inn i blokk og lurer på når det er greit å vaske klær og støvsuge? Fra 8:00 til 21:00 hverdager og 11:00 22:00 helg kanskje? Eller andre tider? Det står dette i husordensreglene: “I tidsrommet fra kl. 2300 til kl. 0600 er den enkelte ansvarlig for at andre beboere ikke sjeneres av for eksempel høy musikk, eller andre aktiviteter som forstyrrer den alminnelige nattero” Men selv synes jeg det virker litt vel tidlig/sent å begynne med støvsuging og vasking av klær så tidlig som kl 6 og sent som til kl 23? Jeg aner ikke om det bor noen med barn her, for de naboene jeg har møtt har vært en voksen og resten eldre (pensjonistalder). Jeg vet heller ikke hvor lytt det er her egentlig, men jeg har selv aldri hørt noen naboer støvsuge eller bruke vaskemaskin. Eneste gangen jeg har hørt lyd fra en nabo var en som brukte skrumaskin i veggen. Men det hører man jo godt uansett regner jeg med? Anonymkode: ab107...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. mai 2024 #2 Del Skrevet 27. mai 2024 Man forholder seg til husreglene. Så kan man på sikt snakke med naboene og justere egen adferd om de virker unormalt sure på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Del Skrevet 27. mai 2024 Eksen min dreit i alt og satte på vaskemaskin når han kom hjem fra jobb kl 3-4 om natta, gjett om det ble bråk i blokka . Så forhold deg til normal dagtid 😅 Anonymkode: 6db5f...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg støvsuger ikke før kl 10 eller etter kl 21. Prøver passe på at vaskemaskinen er ferdig til i 22tiden på ukedagene og 23-23.30 tiden i helgene. Anonymkode: aeca0...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg støvsuger ikke før kl 10 eller etter kl 21. Prøver passe på at vaskemaskinen er ferdig til i 22tiden på ukedagene og 23-23.30 tiden i helgene. Anonymkode: aeca0...0cf Samme tider forholdt jeg meg til da jeg bodde i blokk. Nå leier jeg en sokkel og kan tillate meg å vaske klær litt senere da jeg er ganske sikker på at de ikke hører det oppe. Utleier har også sagt at jeg vasker klær når jeg trenger og at jeg ikke skal bry meg med tidspunkt. Anonymkode: 7ffaa...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #6 Del Skrevet 27. mai 2024 Dersom du ikke hører vaskemaskinen til noen andre, så hører ikke de din heller. Forøvrig kan du jo bare forholde deg til reglene da, etter 06 og før 23. Anonymkode: 82764...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå