AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Jeg har veldig dårlig selvtillit og selvfølelse så det er nok mitt største problem når det kommer til å møte nye folk. Jeg ser liksom stadig for meg at folk umulig kan like en person som meg og ha interesse for å virkelig bli kjent med meg eller bli venner. Jeg var kjempesjenert før, spesielt på barneskole og ungdomsskole. Men jeg klarte jo heldigvis å få en venninne som hadde samme problem som meg på barneskolen og vennskapet vårt varte ut videregående siden vi da flyttet hvert til vårt og nå har mistet kontakt mtp hvor sjeldent vi møtes. Jeg har jo blitt bedre enn jeg var, men stadig føler jeg at jeg aldri klarer å si de rette tingene, få folk til å like meg, og alt det der. Jeg har aldri klart å få noen nye venner selv om jeg er snart 30 år nå og har holdt på med en del forskjellige hobbyer og har vel hatt 9 forskjellige jobber siden jeg begynte å jobbe. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre med folk, bli bedre på å snakke, formulere setninger og få folk til å like meg egentlig? Hva er deres beste tips? Anonymkode: 7cbfa...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai Er du nevrodivergent? Går bedre når jeg holder det ved like. Men det er ikke noe jeg stresser så mye med, ærlig talt. Forholder meg stort sett bare til kollegaer, familie og mulige dater. Hvis noen synes jeg er rar, så har de rett 😂 Har ingen konkrete tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 26. mai #3 Del Skrevet 26. mai Vet ikke, sliter litt med det samme, men håper du får gode svar. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå