AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Jeg vet i alle fall én ting som er sikkert: Homofile menn snakker åpent om hvem og hva de finner uattraktive og det er et høyt utseendepress på homofile menn. Hos lesbiske kvinner så er det litt tabu å snakke om hva man finner uattraktivt. Det er veldig hysj-hysj og slemt. Anonymkode: 22d91...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai Homofile menn skal ofte ha mye mer oppmerksomhet i sosiale settinger. Anonymkode: eb2b9...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 26. mai #3 Del Skrevet 26. mai Snakker ikke lesbiske om hva de finner uattraktivt? Det var nytt for meg. Kanskje de har blitt mer høflige de siste åra, for det har de virkelig pleid å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet i alle fall én ting som er sikkert: Homofile menn snakker åpent om hvem og hva de finner uattraktive og det er et høyt utseendepress på homofile menn. Hos lesbiske kvinner så er det litt tabu å snakke om hva man finner uattraktivt. Det er veldig hysj-hysj og slemt. Anonymkode: 22d91...563 Dette var ikke gjenkjennbart for meg. Anonymkode: 58a8f...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette var ikke gjenkjennbart for meg. Anonymkode: 58a8f...cb0 For meg som lesbisk så er det veldig gjenkjenbart. Man kan ikke si hva man finner uattraktivt som anonym på nettet engang. Spesielt ikke når det gjelder kroppsfett/kroppsfasong. VELDIG sårt tema for mange, det skjønner jeg. Er jo ikke noe strek selv, men i blant er det så latterlig at man såvidt kan ha preferanser. Anonymkode: 1c0ed...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå