Gå til innhold

Ville du valgt utseende/status eller personlighet på en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

. Kan være kjepphøy , arrogant og påståelig .  

Så er det en som er trygg, snill og god, samt morsom. Han har grei jobb, noen kilo overvektig, noe sjenert, og klønete .

Står litt fast 

Anonymkode: e317f...e2b

Hadde valgt trygg, snill, god og morsom 10 av 10 ganger. Uten betenkningstid.

Anonymkode: a45a2...525

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utseende først.

Hadde aldri klart å være med en mann jeg hadde syntes var en mindre attraktiv mann.

Anonymkode: 95dc8...51e

Ærlig sak. Jeg, som mann, ville gått for kjemi, om en dame skulle dukke opp i livet mitt

Endret av Harikkepeiling
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med flertallet. Personlighet 10 av 10 ganger. Å finne en som får deg til å føle deg trygg og får deg til å le høres ut som drømmemannen.

Anonymkode: e4e7f...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er litt i det dilemmaet selv

Er en som er veltrent, godt betalt jobb og ser bra ut. Men, han er noe usikker, tror jeg. Kan være kjepphøy , arrogant og påståelig . Men kanskje der bare er midlertidig 

Så er det en som er trygg, snill og god, samt morsom. Han har grei jobb, noen kilo overvektig, noe sjenert, og klønete .

Står litt fast 

Åh, at du engang spør om noe sånt. Det er jo helt åpentbart. Du skal jo leve med mennesket og personligheten i lang tid i et forhold. Ikke en person  som har status, ser bra ut osv men alikevel oppfører seg som en dust.

Endret av Serafin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner vil svare nr 2, men det er nr 1 de blir med hjem.

Anonymkode: a8d94...07d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er en som er veltrent, godt betalt jobb og ser bra ut. Men, han er noe usikker, tror jeg. Kan være kjepphøy , arrogant og påståelig . Men kanskje der bare er midlertidig 

Står litt fast 

Har nummer 1 noen positive sider? Hvorfor er han i det hele tatt en kandidat? Ville du valgt nummer 1 om han hadde "pappa kropp" og jobbet som lærer? 

Ville selvfølgelig valgt nummer 2.

Anonymkode: 909b0...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis du mener for en ONS, så er jo ikke det så rart?

Anonymkode: fa135...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så du er enig i at nummer 1 bare duger som en "one night stand"?

Leter man etter et langvarig forhold, så velger man selvfølgelig nummer 2. 

Anonymkode: 909b0...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personligheten!

Kjæresten min er verdens fineste. Varm, kjærlig, synes jeg er den vakreste skapningen som eksisterer og han viser det med ord og handling hver dag!

Jeg synes han er råkjekk. Han har noen kilo for mye, men det bryr jeg meg lite om. Er kun for helsen hans skyld vi begge er obs på det og han har tatt tak i vekten for. 

Hva han jobber med og tjener er ikke viktig. Bare han har orden på økonomien. Nå sitter han godt i det da, men det påvirker ikke meg. Jeg har mine egne penger. 

Viktigste er at vi er bestevenner, partnere og elskere og bare elsker å henge sammen. 

Kunne fint ha vært sammen med en rik kjekking uten dypere bånd om jeg ville(fått masse tilbud opp igjennom årene og kunne vært Trophy wife), men har alltid gått etter kjemi og bånd i partner; aldri det overfladiske og materielle.

Anonymkode: 89fd4...9a1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler at denne tråden er laget av nummer to, som vil ha en bekreftelse på at han er bedre enn nummer en. 

Anonymkode: 172ea...d21

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Står litt fast 

Før hadde jeg sagt nr 2, nå er jeg litt usikker...

Anonymkode: 8d78c...ed3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenker mer enn one Night stand her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Føler at denne tråden er laget av nummer to, som vil ha en bekreftelse på at han er bedre enn nummer en. 

Anonymkode: 172ea...d21

Nei,for da hadde jeg ikke vært som.i dem beskrivelsen.  Da hadde jeg vært usikker og ufyselig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Står litt fast 

Ingen av dem. Finn en du liker både personligheten og utseendet på. Du må ikke velge den beste av to du ikke egentlig vil ha.

Anonymkode: decd9...8e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Nederste selvfølgelig. Personlighet 

Anonymkode: 81d5a...915

Er jo bare tull. Man evaluerer jo personlighet etter man har "godkjent" utseende osv, men kvinner vil ikke erkjenne det.

Anonymkode: 6f4d5...64b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ingen av dem. Finn en du liker både personligheten og utseendet på. Du må ikke velge den beste av to du ikke egentlig vil ha.

Anonymkode: decd9...8e4

Bor ikke i en større by, så er litt vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Står litt fast 

Gjeeeesp💤💤

Her kommer alle damene til å si at de ville valgt han med personligheten, mens de i virkelighetens verden ville valgt det arrogante og kjekke rasshølet med mye penger 101 av 100 ganger.......

Anonymkode: f630d...cef

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går ikke an å svare på det egentlig.

Vil selvsagt ha hele pakken. Og nei, det betyr ikke at jeg vil ha den sagnomsuste «5%-mannen». Jeg vil ha en noenlunde likeverdig, men en med både personlighet og utseende som jeg liker. Status driter jeg i. Jeg er arbeiderklasse og vil ha en fra samme samfunnslag. 

Men møter stadig vekk menn som får bedre og bedre utseende etterhvert som man blir kjent med de. Det virker ikke på samme måte med flott ytre og dårlig personlighet. Så antar det siste er viktigst på generelt grunnlag.

Anonymkode: f2ed4...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Gjeeeesp💤💤

Her kommer alle damene til å si at de ville valgt han med personligheten, mens de i virkelighetens verden ville valgt det arrogante og kjekke rasshølet med mye penger 101 av 100 ganger.......

Anonymkode: f630d...cef

Hvor mange virkelige kvinner kjenner du som er sammen med rike arrogante rasshøl sammenlignet med hvor mange som har falt for helt vanlige menn?

Anonymkode: f2ed4...5f8

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...