Gå til innhold

Ville du valgt utseende/status eller personlighet på en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du liker ikke noen av dem, da har det ikke vært noe spørsmål.

Anonymkode: 1c6ac...1ac

Neivel 

Anonymkode: e317f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du si at du ler like mye med begge?

hvem er du mest avslappa med?

Om du velger han med penest utseende, hvordan takler du det om  damer prøver å sjekke han opp på byen? (Dette kan jo skje med begge, men folk er folk og det skjer kanskje oftest med den peneste)

Hvem av dem har verdier du kunne sett for deg å oppdra et fremtidig barn etter?

Anonymkode: 323f0...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neivel 

Anonymkode: e317f...e2b

Lat som at du er en av mennene. Så får du høre etter en måned at han du dater stillte spørsmål om han skal date deg eller hun deilige/ hun med finere personlighet utifra hvem du hadde vært for han. Så lønner det seg å trene deg for å tenne deg, eller bør han holde ut sånn i tilfelle du er noen å glede seg over med i hverdagen?

Tragisk å ikke unne andre bedre enn dette. 

Anonymkode: 1c6ac...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lat som at du er en av mennene. Så får du høre etter en måned at han du dater stillte spørsmål om han skal date deg eller hun deilige/ hun med finere personlighet utifra hvem du hadde vært for han. Så lønner det seg å trene deg for å tenne deg, eller bør han holde ut sånn i tilfelle du er noen å glede seg over med i hverdagen?

Tragisk å ikke unne andre bedre enn dette. 

Anonymkode: 1c6ac...1ac

Tenne på deg*

Anonymkode: 1c6ac...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare 2 menn du har å velge i ? Snakker vi arrangert ekteskap og du er tvunget til å velge?😂😂

Anonymkode: 47a09...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Lat som at du er en av mennene. Så får du høre etter en måned at han du dater stillte spørsmål om han skal date deg eller hun deilige/ hun med finere personlighet utifra hvem du hadde vært for han. Så lønner det seg å trene deg for å tenne deg, eller bør han holde ut sånn i tilfelle du er noen å glede seg over med i hverdagen?

Tragisk å ikke unne andre bedre enn dette. 

Anonymkode: 1c6ac...1ac

Kanskje de gjør det

Anonymkode: e317f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det bare 2 menn du har å velge i ? Snakker vi arrangert ekteskap og du er tvunget til å velge?😂😂

Anonymkode: 47a09...ff9

Nå er det de to jeg har ja

Anonymkode: e317f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster

Jeg klare ikke one night stand en gang med folk med med ræva personlighet 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje de gjør det

Anonymkode: e317f...e2b

Du har lave forventinger for andres liv.

Anonymkode: 1c6ac...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlighet, hvis du leter etter noen å dele livet med. Plutselig skjer livet med foreldre som blir syke, dør, søsken det samme, du blir kanskje syk selv. Velg den du tror vil stå i det sammen med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status og utseende ER viktig, men han trenger for all del ikke å være råkjekk og veldig høystatus, men heller mer innenfor "normalen". Jeg liker ikke lavstatus menn, uansett hvor flotte mennesker de er. Jeg klarer i alle fall ikke å tenne på dem eller utvikle romantiske følelser for dem. Så lenge han er snill mot meg og ikke direkte fiendtlig mot andre så går det egentlig bra.

Anonymkode: 978c6...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlighet. Det eneste en partner kan by på er sin egen oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt den jeg var tiltrukket av og jeg vet jeg kunne få følelser for. En kan være kjekk, ha en bra jobb og samtidig en bra personlighet. Så mener du han som er veltrent ikke har en bra personlighet så har du kanskje ikke funnet den rette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er litt i det dilemmaet selv

Er en som er veltrent, godt betalt jobb og ser bra ut. Men, han er noe usikker, tror jeg. Kan være kjepphøy , arrogant og påståelig . Men kanskje der bare er midlertidig 

 

 

Så er det en som er trygg, snill og god, samt morsom. Han har grei jobb, noen kilo overvektig, noe sjenert, og klønete .

Står litt fast 

Anonymkode: e317f...e2b

Jeg har uthevet to ord i teksten din:

Det ene er blant de minst sjarmerende karaktertrekkene jeg kan tenke meg, det andre er etter min mening blant de mest sjarmerende karaktertrekkene.

For min del ville altså valget her vært såre enkelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker arrogant sikkert kler deg best. 

Anonymkode: 126f7...7fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i datingfasen er det sikkert ikke så viktig hvem av dem du velger. Men, når livet skjer, alvorlig sykdom, dødsfall, barn som ikke sover, utroskap, whatever; da trenger du den solide, trygge mannen ved din side. Da er det plutselig helg irrelevant hvordan han er å se på, eller hvor mye status han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er litt i det dilemmaet selv

Er en som er veltrent, godt betalt jobb og ser bra ut. Men, han er noe usikker, tror jeg. Kan være kjepphøy , arrogant og påståelig . Men kanskje der bare er midlertidig 

 

 

Så er det en som er trygg, snill og god, samt morsom. Han har grei jobb, noen kilo overvektig, noe sjenert, og klønete .

Står litt fast 

Anonymkode: e317f...e2b

Ingen av dem. Du hadde visst det om en av dem var rett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier, så skjønner jeg ikke helt hvorfor det er et spørsmål? Du kunne kanskje ha spurt kun om hva folk foretrekker. Men hvem du burde velge?Den burde du egentlig ta selv  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er litt i det dilemmaet selv

Er en som er veltrent, godt betalt jobb og ser bra ut. Men, han er noe usikker, tror jeg. Kan være kjepphøy , arrogant og påståelig . Men kanskje der bare er midlertidig 

 

 

Så er det en som er trygg, snill og god, samt morsom. Han har grei jobb, noen kilo overvektig, noe sjenert, og klønete .

Står litt fast 

Anonymkode: e317f...e2b

Om den første allerede er kjepphøy, arrogant og påståelig i bli-kjent fasen hvor man vanligvis viser seg fra sin beste side, så kan du være rimelig sikker på at det bare vil bli verre. 

Jeg hadde gått for sistnevnte. Trygg og morsom er uerstattelig. 

Anonymkode: 5d3fd...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende først.

Hadde aldri klart å være med en mann jeg hadde syntes var en mindre attraktiv mann.

Anonymkode: 95dc8...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...