AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Har en snill venninne som er ærlig om at hun sliter med selvbildet, sammenligner seg osv. Hun er også sårbar for kritiske kommentarer fra andre. Hun har bodd store deler av barndommen og livet sitt i utlandet (selv om både hun og familien er norske). Jeg synes det er vondt at hun har det sånn, for hun er virkelig en omsorgsfull person som vil alle rundt seg godt. Hun stiller alltid opp for alle rundt henne. Likevel har jeg lagt merke til at hun av og til kan prate om relativt vanlige ting på en litt småskrytete måte. Jeg lurer på om hun enten er litt naiv eller at hun ikke selv legger merke til hvordan hun snakker. En gang fortalte hun i det vide og det brede om en eiendomsmegler som hadde vært på besøk, «konseptet» til megleren og «prosessen» de hadde startet. Viste seg at det var snakk om en uforpliktende verdivurdering fra det som helt sikkert er en litt overivrig megler. En annen gang snakket hun engasjert om et proft treningsprogram hun skulle starte opp med, som egentlig var en app som er laget av en influenser. Nå er hun gift og har barn men når hun var singel kunne hun snakke lenge om menn hun knapt nok hadde vært på date med (som venninner skulle spleise henne med) som om de allerede VAR i et forhold. «Jeg tenker absolutt at han har de kvalitetene som skal til for at vi skal klare å skape noe bra sammen, men jeg tror nok også det kan være bra for ham om jeg utfordrer ham litt på xyz» Hun har ikke bodd i USA, men kan nesten ha en litt amerikansk væremåte, hvor hun tar mye plass og prater mye om seg selv. Jeg ser jo at den væremåten der kan få folk til å reagere, og kanskje komme med nedlatende kommentarer. Det er selvsagt ikke greit, men enkelte folk kan være litt frekke hvis de opplever at andre skryter av seg selv. Og hun er typen til å bli lei seg av andres kommentarer. Har noen tips til hvordan man evt kan hjelpe henne? Anonymkode: b48d0...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai Er det min søster?🤔 Anonymkode: 48831...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Del Skrevet 26. mai 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det min søster?🤔 Anonymkode: 48831...aca Haha, med mindre dere bor på Sørlandet er det nok ikke det. Anonymkode: b48d0...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, med mindre dere bor på Sørlandet er det nok ikke det. Anonymkode: b48d0...742 Hun bor på Vestlandet Anonymkode: 48831...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai har hun bedt deg om hjelp? Anonymkode: 0c253...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Del Skrevet 27. mai Hæ skjønner ikke hva med noe av dette som er skryt? Høres mer ut som at hun er engasjert i noe hun opplever som positivt. Skal man kun ha fokus på negative ting for ellers virker man skrytete? Synes hun høres helt normal ut. Mulig jeg misforstår noe? Anonymkode: 7048a...d81 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. mai #7 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har en snill venninne som er ærlig om at hun sliter med selvbildet, sammenligner seg osv. Hun er også sårbar for kritiske kommentarer fra andre. Hun har bodd store deler av barndommen og livet sitt i utlandet (selv om både hun og familien er norske). Jeg synes det er vondt at hun har det sånn, for hun er virkelig en omsorgsfull person som vil alle rundt seg godt. Hun stiller alltid opp for alle rundt henne. Likevel har jeg lagt merke til at hun av og til kan prate om relativt vanlige ting på en litt småskrytete måte. Jeg lurer på om hun enten er litt naiv eller at hun ikke selv legger merke til hvordan hun snakker. En gang fortalte hun i det vide og det brede om en eiendomsmegler som hadde vært på besøk, «konseptet» til megleren og «prosessen» de hadde startet. Viste seg at det var snakk om en uforpliktende verdivurdering fra det som helt sikkert er en litt overivrig megler. En annen gang snakket hun engasjert om et proft treningsprogram hun skulle starte opp med, som egentlig var en app som er laget av en influenser. Nå er hun gift og har barn men når hun var singel kunne hun snakke lenge om menn hun knapt nok hadde vært på date med (som venninner skulle spleise henne med) som om de allerede VAR i et forhold. «Jeg tenker absolutt at han har de kvalitetene som skal til for at vi skal klare å skape noe bra sammen, men jeg tror nok også det kan være bra for ham om jeg utfordrer ham litt på xyz» Hun har ikke bodd i USA, men kan nesten ha en litt amerikansk væremåte, hvor hun tar mye plass og prater mye om seg selv. Jeg ser jo at den væremåten der kan få folk til å reagere, og kanskje komme med nedlatende kommentarer. Det er selvsagt ikke greit, men enkelte folk kan være litt frekke hvis de opplever at andre skryter av seg selv. Og hun er typen til å bli lei seg av andres kommentarer. Har noen tips til hvordan man evt kan hjelpe henne? Anonymkode: b48d0...742 OFte har folk som skryter litt et behov for å bli sett. Mulig de ikke har blitt sett i barndommen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Del Skrevet 27. mai 19 hours ago, AnonymBruker said: Haha, med mindre dere bor på Sørlandet er det nok ikke det. Anonymkode: b48d0...742 Hun høres it som min tidligere lærer på videregående 😂 Anonymkode: 3842a...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå