Gå til innhold

Hvor ofte skifter du håndkle etter dusj?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skifter en gang i uken. Vasker badet og dusjen en gang i uken. Da skifter jeg ut alle håndklær som er der også. 

Anonymkode: 300ea...a34

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

🤢🤢🤢

Anonymkode: ff883...9c7

Det var DU som måtte ta rollen som den barnslige ja. Forutsigbart at det alltid kommer slike! 

Anonymkode: 6218d...1ce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter HÅnduker to ganger i uken.. 

Anonymkode: 304c5...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mtp mensen, hvis man bruker tampong er det en ide å skifte den etter dusjen, da slipper man gjerne å få noe på håndduken 👍👍

Anonymkode: 5fc70...338

Ja, eller jeg vasker håndkleet etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 2 ganger

Anonymkode: c0b27...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst én uke, kanskje to.

Anonymkode: 4bde1...ab1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker det flere ganger. Har ett til kroppen, ett til ansiktet, ett til føttene som jeg står på og ett til håret. 

Ansiktet og kroppen sitt håndkle bytter jeg hver uke, resten annenhver uke. 

Anonymkode: e904a...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter hver gang jeg dusjer når jeg er hjemme. Borte på besøk får jeg ofte ett håndkle og må bruke det flere dager, og det liker jeg ikke. Må da bruke dopapir til underliv og rompe.  Ja, jeg vet jeg er ren etter dusjen, men liker følelsen og duften av er rent håndkle.

Anonymkode: f2278...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 23.01):

Eh ja det vet jeg vel MEN tipper det er mer normalt å bruke håndkle 1-2 ganger kontra 10-14 dag som du gjør!!!!!!karen

Anonymkode: 2d318...dc8

Imponerende. Bruk av versaler + en haug med utropstegn + et begrep som du ikke skjønner hva betyr, på en eneste linje. 

Anonymkode: 95e84...d14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det en uke. Er helt ren når jeg bruker det. Underlivet tørker jeg med toalettpapir. Lite miljøvennlig å bytte hver dag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (3 minutter siden):

Bruker det en uke. Er helt ren når jeg bruker det. Underlivet tørker jeg med toalettpapir. Lite miljøvennlig å bytte hver dag. 

Etter dusj bør kroppen luftes naken i en times tid....ikke kle på seg undertøy/sokker.

Anonymkode: dd337...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 19.14):

Hvorfor? 

Anonymkode: 08d82...8ae

Hvorfor? Fordi det pleier å komme blod på håndkleet når jeg tørker meg, og det er ikke så hygienisk å tørke seg med et håndkle som det er blod på.

Anonymkode: 19828...37c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter ca. En gang i uken. Noe oftere er unødvendig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter dusj bør kroppen luftes naken i en times tid....ikke kle på seg undertøy/sokker.

Anonymkode: dd337...61d

Ikke alltid man har tid eller mulighet til det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? Fordi det pleier å komme blod på håndkleet når jeg tørker meg, og det er ikke så hygienisk å tørke seg med et håndkle som det er blod på.

Anonymkode: 19828...37c

Er det ikke vanlig å benytte papir i stedet for håndkle? Min erfaring er riktignok ikke veldig stor, men er ganske sikker på at både kona gjør det og at tidligere bekjentskaper også gjorde det. Riktignok 30 år siden tidligere bekjentskaper, men synes å huske det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (3 timer siden):

Er det ikke vanlig å benytte papir i stedet for håndkle? Min erfaring er riktignok ikke veldig stor, men er ganske sikker på at både kona gjør det og at tidligere bekjentskaper også gjorde det. Riktignok 30 år siden tidligere bekjentskaper, men synes å huske det.

Det har jeg aldri hørt om hvertfall 

Anonymkode: 6218d...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (3 timer siden):

Hvis håndkleet skal til vask, så gjør det ikke noe om jeg får blod på det. Men hvis det skal brukes om igjen, så tørker jeg underlivet med papir. Trodde også at de fleste gjorde det.

Anonymkode: 9f1ff...070

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 19.05):

Bruker du det samme håndkle flere ganger  før du hiver det til vask?

Anonymkode: 33683...d98

Ja, 2-3 ganger som regel. Men brukes det på gulvet for å tørke opp det våte der så går det i vask asap etter at det har tørket evt rett i vaskemaskinen om den skal på ganske raskt etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...