Mezzosoprena Skrevet 26. mai #21 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor? Anonymkode: 08d82...8ae Du lurer virkelig på hvorfor man bruker håndkleet bare en gang når man har mensen? 😆 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #22 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finnes egne dusj-/badematter som man kan stå på. Vi bytter håndklær ca. hver 10-14 dag. Anonymkode: 95e84...d14 Det hjelper jo ingenting i et evt miljøperspektiv, da må jo mattene vaskes ofte i tillegg til håndkleet. Dere er uhygieniske, by the way. Anonymkode: abccf...975 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. mai #23 Del Skrevet 26. mai Bytter ca 1 g i uka. Har en egen dusjmatte så tråkker aldri på håndkle. Får jeg sminke på eller skrubber av gammel selvbruning bytter jeg litt oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. mai #24 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hjelper jo ingenting i et evt miljøperspektiv, da må jo mattene vaskes ofte i tillegg til håndkleet. Dere er uhygieniske, by the way. Anonymkode: abccf...975 Dusjmatta hos meg ligger i 2-3 uker. Den tråkker vi jo bare på og den tørker mellom hver gang vi dusjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 26. mai #25 Del Skrevet 26. mai Ca hver 2-3 dusj. Turbanen jeg pleier ha i håret vasker jeg ca hver 2-3 uke. Vasker ikke håret mer enn en gang i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #26 Del Skrevet 26. mai Jeg bruker bare håndkle en gang, før jeg vasker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #27 Del Skrevet 26. mai skifter 1 gang i uka Anonymkode: 11f10...653 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #28 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finnes egne dusj-/badematter som man kan stå på. Vi bytter håndklær ca. hver 10-14 dag. Anonymkode: 95e84...d14 Eh ja det vet jeg vel MEN tipper det er mer normalt å bruke håndkle 1-2 ganger kontra 10-14 dag som du gjør!!!!!!karen Anonymkode: 2d318...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #29 Del Skrevet 26. mai 1 gang, synes noe annet er ekkelt. Anonymkode: befa1...942 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #30 Del Skrevet 26. mai Bruker det max 2 ganger Anonymkode: eed53...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. mai #31 Del Skrevet 26. mai Bruker det 2 ganger, før det går til vask 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #32 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bruker du det samme håndkle flere ganger før du hiver det til vask? Anonymkode: 33683...d98 Henger det opp på dusjkabinettet og det kan brukes igjen,men glemmer det av og til. Har spiral og ekstremt lite blod under mensen så ikke problem her. Har mensen 2 dager og det kommer bare litt dråper. Anonymkode: 1f34a...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #33 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finnes egne dusj-/badematter som man kan stå på. Vi bytter håndklær ca. hver 10-14 dag. Anonymkode: 95e84...d14 🤢🤢🤢 Anonymkode: ff883...9c7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 26. mai #34 Del Skrevet 26. mai Kun en gang. Går rett i kurven etter bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. mai #35 Del Skrevet 26. mai Wow...skjønner nå hvorfor noen må vaske klær hver dag. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #36 Del Skrevet 26. mai Ikkje så ofta som eg burde 😅😅🙈 Anonymkode: 656ee...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #37 Del Skrevet 26. mai En gang i uka. Anonymkode: 96ec1...0d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #38 Del Skrevet 26. mai Én gang i uken bytter jeg håndklær på badet, da bytter jeg både håndhåndkle og badehåndkle. Anonymkode: a04c1...c80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #39 Del Skrevet 26. mai Tar nytt hver dag. Anonymkode: ad83c...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 26. mai #40 Del Skrevet 26. mai 3-4 ganger. Dusjer ikke hver dag. Hårhåndkle omtrent samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå