AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Jeg er 157 høy og veier enorme 94 kilo. Jeg er totalt sukkeravhengig, og vil spise hele tiden. Jeg kjøper godteri hver eneste dag, og greier ikke å slutte spiseorgien. Hva søren gjør jeg? Dere må gjerne kjefte, jeg vet dette er galskap. Ingen slankesprøyter hjelper, heller ikke Mysimba. Jeg har ikke lyst til å bli fru diger. Anonymkode: 4347b...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai "Fru Diger" er du vel allerede når du er såpass liten og veier så mye. Hvorfor er du avhengig av å spise godteri hele tiden? Har du vonde ting å tenke på slik at du bruker det som trøst? Høres ut som slankeoperasjon kanskje er en løsning for deg Anonymkode: 388e8...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Del Skrevet 26. mai Du er i kategorien fedme grad 2, så jeg må si meg enig med kommentaren over. Du har en spiseforstyrrelse og bør få hjelp med den. Anonymkode: bc918...afb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Del Skrevet 26. mai Det er dessverre nokså vanlig å ese ut etter overgangsalderen. Men: Ikke fordi man dytter i seg godteri. Du må rett og slett ta et skikkelig tak og slutte med godteriet. Du er allerede kraftig overvektig, og risikerer sykdommer. Anonymkode: 99520...06f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Cornelia Skrevet 26. mai #5 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er i kategorien fedme grad 2, så jeg må si meg enig med kommentaren over. Du har en spiseforstyrrelse og bør få hjelp med den. Anonymkode: bc918...afb Jeg får hjelp, samtaler om ting jeg alt vet og medikamenter. Hjelper ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Del Skrevet 26. mai Er du aktiv? Anonymkode: 2b188...9f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Del Skrevet 26. mai Aurora Cornelia skrev (2 minutter siden): Jeg får hjelp, samtaler om ting jeg alt vet og medikamenter. Hjelper ikke. Så da er det ikke mulig å gjøre noe med situasjonen da eller? Jeg gikk ned 25 kilo ved egen hjelp for 5 år siden og har holdt vekten siden. Din kropp er nok ikke et større mysterium enn min. Du må gjøre jobben rett og slett. Anonymkode: bc918...afb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Del Skrevet 26. mai Du sier du ikke vil være fru diger, men hva stopper deg fra å være streng med deg selv, og bestemme deg for at "nå skal jeg slutte å handle godteri". F.eks ordne med hjemlevering av mat og kun få hjemlevering av sunn mat (f.eks matkasse) og ikke gå på butikken i det hele tatt før du har fått mer kontroll på deg selv? Anonymkode: 91e1b...52b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så da er det ikke mulig å gjøre noe med situasjonen da eller? Jeg gikk ned 25 kilo ved egen hjelp for 5 år siden og har holdt vekten siden. Din kropp er nok ikke et større mysterium enn min. Du må gjøre jobben rett og slett. Anonymkode: bc918...afb Hvordan klarer du å holde vekten nå? Så lenge etter du gikk ned mye i vekt. Er du bøye med kosthold? Hvor ofte og hva trener du? Anonymkode: e43d0...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Del Skrevet 26. mai Spiser ca 1300 kcal 6 dager i uka, og en dag spiser jeg hva jeg vil. Da havner jeg kanskje på 2500 kcal. Trener ca. 1,5 time 5 ganger i uka, markaturer (i motbakke), jogging og styrketimer på SATS. Du kan også klare det, men da må du ville det nok! Og jeg skjønner at det føles vanskelig å være der du er. Men DU KAN! Det vet jeg fordi jeg klarte det! Anonymkode: bc918...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): "Fru Diger" er du vel allerede når du er såpass liten og veier så mye. Hvorfor er du avhengig av å spise godteri hele tiden? Har du vonde ting å tenke på slik at du bruker det som trøst? Høres ut som slankeoperasjon kanskje er en løsning for deg Anonymkode: 388e8...731 Det hjelper ikke med en slankeoperasjon, når hun allikevel hiver innpå. Er som med tbl og sprøyter, kun hjelpemiddel. Hva tror du skjer når det ikke er hjelp i operasjonen lenger? Anonymkode: b3eb4...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 26. mai #12 Del Skrevet 26. mai Du er jo allerde diger. Du veier det DOBBELTE av hva du burde. Hvis du har en overspisingslidelelse/tvangsspiser bør du søke hjelp. Er du bare lat, og har latt alt fare, men kan sjerpe deg om du vil, så er det jo det du må gjøre. Jeg er 165 og 52 kilo pog fyller førti nå i sommer. Men en en kronisk sykdom, hvis gjør at jeg ikke kan trene såpass at det gir noe utslag, så er det bare viljen det står på. Man må rett og slett bare velge om man skal trykke i seg eller være slank. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Del Skrevet 27. mai Jeg skjønner deg godt, jeg. Det er skikkelig vanskelig å ikke overspise. Og sukkeravhengighet tror jeg ikke alle skjønner, ikke de sommikke har kjent det selv. For min del er det eneste som hjelper å kutte alt sukker, spise mye proteiner, føre dag ok over alt jeg spiser. Anonymkode: bcdfb...73d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #14 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er 157 høy og veier enorme 94 kilo. Jeg er totalt sukkeravhengig, og vil spise hele tiden. Jeg kjøper godteri hver eneste dag, og greier ikke å slutte spiseorgien. Hva søren gjør jeg? Dere må gjerne kjefte, jeg vet dette er galskap. Ingen slankesprøyter hjelper, heller ikke Mysimba. Jeg har ikke lyst til å bli fru diger. Anonymkode: 4347b...391 Sukker kan gi kreft!!!Ta deg en gulrot og kom deg ut i skogen eller gå ut en tur. Anonymkode: c0507...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #15 Del Skrevet 27. mai Det høres ut som om du har prøvd "alt" av slankesprøyter, men ingenting av dette hjalp altså på suget etter mat/søtt? Har du testet deg for mangelsykdommer, særlig mangel på krom, magnesium og enkelte vitaminer kan gi sterkt sug etter søtt. Har du sjekket deg for diabetes-relaterte symptomer? Be legen om en bredspektret test på alt som kan utløse dette suget. Anonymkode: ceb23...985 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #16 Del Skrevet 27. mai Sjekk ut Frisk uten sukker eller lignende tilbud. Sukkeavhengighet er en reell ting og noen av oss trenger hjelp til å finne ut av det. Anonymkode: 76b44...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #17 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 18.59): Jeg er 157 høy og veier enorme 94 kilo. Jeg er totalt sukkeravhengig, og vil spise hele tiden. Jeg kjøper godteri hver eneste dag, og greier ikke å slutte spiseorgien. Hva søren gjør jeg? Dere må gjerne kjefte, jeg vet dette er galskap. Ingen slankesprøyter hjelper, heller ikke Mysimba. Jeg har ikke lyst til å bli fru diger. Anonymkode: 4347b...391 Som ved alle andre avhengigheter og uvaner så må du ville det mer enn bare å prøve. Det holder ikke å prøve, man må gjøre. Til det må du være motivert, der tror jeg ikke du er ennå. Du ønsker og har lyst, men ikke nok til å faktisk gjøre. Finn den motivasjonen. Anonymkode: 06a1d...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå