AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Nå blir jeg nok slaktet her og det er nok av tråder om dette emnet,men jeg klarer ikke gi fra meg tanken om å få en jente. Jeg har 2 gutter på 8 og 6 år. De er veldig guttete og vi har mindre og mindre til felles jo større de blir. Jeg er 39 år så tiden begynner å renne ut. Jeg har så lyst å prøve på en siste på en liten jente. Flere som har hatt det slikt og har forsont seg at det blir bare gutter. Jeg elsker de overalt på denne jord,men savnet er så stort etter et jentebarn. Anonymkode: 4c43f...28d 2 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Jeg kjenner ei som også følte det slik, med 2 gutter. Fikk gutt på nr 3 også. Når jeg tenker meg om kjenner jeg ingen som har fått gutt gutt jente, men kjenner de som har fått jente jente gutt. Vet ikke om det er tilfeldig Anonymkode: 6e5e3...325 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner ei som også følte det slik, med 2 gutter. Fikk gutt på nr 3 også. Når jeg tenker meg om kjenner jeg ingen som har fått gutt gutt jente, men kjenner de som har fått jente jente gutt. Vet ikke om det er tilfeldig Anonymkode: 6e5e3...325 Du har nok veldig rett. Føler bare et sånt tomrom som om noe mangler. Jeg vet at jeg bør skjerpe meg og finne roen,men klarer ikke. Ser på jentebarn overalt og skulle ønske jeg hadde en. Anonymkode: 4c43f...28d 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå blir jeg nok slaktet her og det er nok av tråder om dette emnet,men jeg klarer ikke gi fra meg tanken om å få en jente. Jeg har 2 gutter på 8 og 6 år. De er veldig guttete og vi har mindre og mindre til felles jo større de blir. Jeg er 39 år så tiden begynner å renne ut. Jeg har så lyst å prøve på en siste på en liten jente. Flere som har hatt det slikt og har forsont seg at det blir bare gutter. Jeg elsker de overalt på denne jord,men savnet er så stort etter et jentebarn. Anonymkode: 4c43f...28d Du har ingen garanti fir å do jebte som vil være deg å man bør ikke få barn om kjønn er så viktig Anonymkode: 01073...6d7 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 Jeg er i samme situasjon som deg, to fine gutter, men noe mangler. Kjenner flere som har fått jente til slutt etter to gutter. Klarer ikke å forsone meg med å ikke får en datter.. Sender over en klem🩷 Anonymkode: fdcec...cbe 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kjenner ei som også følte det slik, med 2 gutter. Fikk gutt på nr 3 også. Når jeg tenker meg om kjenner jeg ingen som har fått gutt gutt jente, men kjenner de som har fått jente jente gutt. Vet ikke om det er tilfeldig Anonymkode: 6e5e3...325 Det gjør jeg, to sp gledet seg til endelig å bli jentemamma, det ble ikke som de tenkte Anonymkode: 01073...6d7 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i samme situasjon som deg, to fine gutter, men noe mangler. Kjenner flere som har fått jente til slutt etter to gutter. Klarer ikke å forsone meg med å ikke får en datter.. Sender over en klem🩷 Anonymkode: fdcec...cbe Stakkars de du har fra før Anonymkode: 01073...6d7 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nå blir jeg nok slaktet her og det er nok av tråder om dette emnet,men jeg klarer ikke gi fra meg tanken om å få en jente. Jeg har 2 gutter på 8 og 6 år. De er veldig guttete og vi har mindre og mindre til felles jo større de blir. Jeg er 39 år så tiden begynner å renne ut. Jeg har så lyst å prøve på en siste på en liten jente. Flere som har hatt det slikt og har forsont seg at det blir bare gutter. Jeg elsker de overalt på denne jord,men savnet er så stort etter et jentebarn. Anonymkode: 4c43f...28d Jeg forstår. Har selv 2 jenter med 2års mellomrom som dine gutter. Jeg skal innrømme at drømmen om å få 2 tette døtre var stor, og jeg er evig takknemlig. De er i dag store tenåringer,verdens beste jenter og kjekt kunne dra på jenteturer sammen osv😍 Jeg har også en sønn,elsker han selvfølgelig like mye,men ønsket meg alltid jente. Anonymkode: f6317...cb5 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stakkars de du har fra før Anonymkode: 01073...6d7 Hvorfor i huleste er det synd på dem? Kjære vene! Jeg elsker dem overalt; men kan vel savne ei jente for det om? Broren min har bare jenter og ønsker seg en gutt, hvorfor er det så tabu at en kvinne ytrer samme ønske? Anonymkode: fdcec...cbe 20 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Skrevet 26. mai 2024 Sannsynligheten er større for å få gutt når du har to gutter fra før Anonymkode: 723ca...800 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #11 Skrevet 26. mai 2024 Da får man dra til et land og gjøre IVF der de kan se hvilket kjønn det blir før de setter inn egget hvis det er så viktig. Personlig synes jeg det er kjemperart at man ikke kan være fornøyd med at man har kunnet fått barn i det hele tatt, og ikke minst at man har friske barn. At man ikke kan være ekstremt glad og takknemlig og tilfreds med det man har. Det er nemlig ingen selvfølgelighet. Anonymkode: d653e...e60 5 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #12 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor i huleste er det synd på dem? Kjære vene! Jeg elsker dem overalt; men kan vel savne ei jente for det om? Broren min har bare jenter og ønsker seg en gutt, hvorfor er det så tabu at en kvinne ytrer samme ønske? Anonymkode: fdcec...cbe Når man ikke klarer å legge bort drømmen om jebte så har det gått for langt Anonymkode: 01073...6d7 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #13 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da får man dra til et land og gjøre IVF der de kan se hvilket kjønn det blir før de setter inn egget hvis det er så viktig. Personlig synes jeg det er kjemperart at man ikke kan være fornøyd med at man har kunnet fått barn i det hele tatt, og ikke minst at man har friske barn. At man ikke kan være ekstremt glad og takknemlig og tilfreds med det man har. Det er nemlig ingen selvfølgelighet. Anonymkode: d653e...e60 🫶 Anonymkode: 01073...6d7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #14 Skrevet 26. mai 2024 Jeg syns også denne problemstillingen er ganske tullete. Man kan jo "bonde" like mye med en gutt/mann, akkurat som at en jente kan hate deg. Men man skal uansett aldri få barn fordi man savner noen å dra på venninnetur med. Og hvis argumentet også er litt at man gjerne vil kle i søte kjoler: get over it. Anonymkode: 3c1f5...715 7 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #15 Skrevet 26. mai 2024 Skjønner deg godt jeg! Min venninne fikk to gutter, men gikk med en drøm om å få en jente også. Tredje ble en datter 😊 Nå hadde de uansett bestemt seg for 3 på forhånd, så det var ikke slik at de prøvde igjen bare fordi de ville ha en jente. Men de ble nok litt ekstra glade for utfallet. Anonymkode: 35cdf...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #16 Skrevet 26. mai 2024 Tenker du gir for stort rom til disse tankene. Du kan faktisk bestemme deg for å legge de vekk. Å gå å føle/ tenke på dette er ditt valg. Anonymkode: 6e533...496 3 3
Anononyma Skrevet 26. mai 2024 #17 Skrevet 26. mai 2024 (endret) Tøys og tull. Er ikke guttene dine bra nok? Jeg har en sønn og kunne gjerne tenkt meg en til. Hvorfor føler du at du ikke får god nok kontakt med guttene dine? Hva er det du ikke kan gjøre med de som du kunne gjort med jente? Sett bort ifra hårfletting, sminkedall og rosa glitterkjole kan du vel gjøre det meste med gutter? Dra på tur bør være uproblematisk. Endret 26. mai 2024 av Anononyma 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #18 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skjønner deg godt jeg! Min venninne fikk to gutter, men gikk med en drøm om å få en jente også. Tredje ble en datter 😊 Nå hadde de uansett bestemt seg for 3 på forhånd, så det var ikke slik at de prøvde igjen bare fordi de ville ha en jente. Men de ble nok litt ekstra glade for utfallet. Anonymkode: 35cdf...9ee Stakkars gutter som blir annenrangs, noen er ikke modne nok for å få barn! Anonymkode: 01073...6d7 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #19 Skrevet 26. mai 2024 Vel, jeg er en ganske guttete jente og har alltid hatt mer til felles med gutter. Ingen garanti for at en jente blir en prinsesse. Ville heller fokusert på hvordan du kan finne mer til felles med de barna du har. Anonymkode: 66850...2f1 9 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #20 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tenker du gir for stort rom til disse tankene. Du kan faktisk bestemme deg for å legge de vekk. Å gå å føle/ tenke på dette er ditt valg. Anonymkode: 6e533...496 Er det det? Hvis det var så lett hadde vel ingen hatt problemer? Pytt sann, litt angst, pytt, litt tristhet. Ta deg en bolle😅 Anonymkode: fdcec...cbe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå