AnonymBruker Skrevet 27. mai #21 Del Skrevet 27. mai 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har opplevd turbulens som var så ille at vi ikke kunne lande, og måtte fly til en annen flyplass, én gang. Da kjente jeg at jeg hang i beltet, ellers hadde jeg føket ut av setet. Folk spydde (inkludert meg) og hylte. Men turbulensen var varslet, alle hadde på setebelter. Det er når folk ikke har på det at det virkelig blir et problem… Anonymkode: 3a034...2ee Det er det her jeg er mest redd skal skje hvis det blir turbulens. Anonymkode: b635a...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 18.37): Det som er kjipt med turbulens er de voksne som ikke klarer å ta seg sammen og hylskriker og begynner å rope på Gud. Det er skremmende for barn. Har flere ganger måttet trøste barn som har reist alene som er blitt redde av voksnes oppførsel. Flyvertene har jo ikke tid til å ta seg av barna som reiser alene, når de er opptatt med å roe med krevende voksne. Anonymkode: 1c142...b71 100% enig. Nå er turbulens blitt såpass vanlig,og kommer faktisk til å skje enda hyppigere en i dag. Vi VET at det er ikke farlig med turbulens,selv om det kan skje med flere tusen høydemeter. Så er det altså voksne som kollapser fullstendig som mennesker. Det er motbydelig å se på. Spesielt mtp at det ja,faktisk er unger som reiser alene. Selv med foreldrene sine der,så ser det ut som det er "alle mann for seg selv" Blir flau over mennesker mer en en gang på et utenlandsopphold med fly. Enten det gjelder det ene eller det andre. Endret 6 timer siden av Fant80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden Har hatt mellom 50 og 100 flyturer i året de siste 10+ årene, mange av de interkontinentale flygninger, og har aldri opplevd denne typen turbulens. Det skjer svært sjelden, men om noe bør dette være en påminnelse om viktigheten av å alltid være fastspent når man sitter i setet. AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 12.37): Det som er kjipt med turbulens er de voksne som ikke klarer å ta seg sammen og hylskriker og begynner å rope på Gud. Det er skremmende for barn. Har flere ganger måttet trøste barn som har reist alene som er blitt redde av voksnes oppførsel. Flyvertene har jo ikke tid til å ta seg av barna som reiser alene, når de er opptatt med å roe med krevende voksne. Anonymkode: 1c142...b71 På sett og vis enig, men tror dette for mange kommer ganske instinktivt når dette skjer uten forvarsel. Er det varslet at man har turbulens i vente så vet man jo hva som skjer og da tror jeg mange reagerer annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå