AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:38 #81 Del Skrevet torsdag kl 15:38 Født i 66. Alltid dusjet etter gym og svømming på skolen. Gjør meg ingenting å dusje i fellesdusjer. Syns det er fint å lære fra vi er små at alle har forskjellige kropper. Også er det litt rart at mange på treningssentre kler seg så sexy de bare klarer, også tør de ikke fellesdusj 😃🥴 Anonymkode: 4e00d...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #82 Del Skrevet 18 timer siden RaulAngelsk skrev (19 timer siden): Herregud for en prippen gjeng, tydeligvis mange som bør tvinges til fellesgarderober og fellesdusjer og komme seg ned på jorda. Vanlige folk ser ikke ut som et retusjert glansbilde fra Instagram, vanlige kropper har heng, sleng, valker, beinpiper, korte ben med lange armer, rynker og kviser og arr. Etter en stund i et normalt miljø med nakne kropper ender man opp med å drite en lang marsj i hvordan folk ser ut og hvordan en selv ser ut. Det motsatte skjer når man fra barnsben har blitt oppdratt til at kropp og nakenhet er noe helt utrolig rart, kleint og veldig privat. Forfengelighetsgenerasjonen slår til igjen, lurer fælt på hvordan den neste generasjonen blir, tør vel knapt gå ut av døra? 🤣 Noen ønsker mer privatliv når man dusjer, fordi man ønsker kombinere dusjen med f.eks barbering. Jeg for min del hater også slike fellesdusjer fordi samtlige har alt for dårlig vanntrykk til at jeg får skylt håret skikkelig. De fleste er umulig stille inn høyde på, som igjen gjør det klønete om man skal la balsamen virke i håret mens man skrubber kroppen. Jeg liker å la bodylotion trekke skikkelig inn før jeg kler på meg, og da foretrekker jeg sitte hjemme på badegulvet å trykke på telefonen i 5-10 minutter, enn å sitte slik i en fellesgarderobe. Ett ønske om privatliv handler ikke kun om nakenhet. Jeg dusjer hjemme, jeg dusjer kun etter trening og gidder ikke ta en ekstra dusj hjemme kun for å barbere eller lignende. Anonymkode: 2aa26...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå