Gå til innhold

Dusjer du på treningsenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dusjer hjemme etter trening. Når det er sagt, har jeg ikke noe problem med fellesdusjer. Jeg svømmer en gang i uken også, og da blir det to dusjer i fellesdusj. Null stress.

Anonymkode: d642f...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dusjer alltid på gymmen, fint å slippe å sitte svett i bilen på vei hjem.  Sparer jo også masse penger på strøm med å ikke dusje hjemme.   

Anonymkode: f4735...53d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg dusjer. Skulle de hatt båser hadde det kostet mye mer penger, og tatt mer plass. I tillegg ønsker de gjerne ikke at folk skal stå og dusje i evigheter heller, så de er ikke tjent med å gjøre garderobene til spa-avdelinger hvor folk står i dusjen lenger enn de må. 

Anonymkode: 56a8f...76c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, dusjer alltid. Har aldri hatt noe problem med nakenhet, alle har jo en kropp. Redd for å gå på skittent gulv? Hørt om tøfler?🤔 jeg hører bare unnskyldninger 

Anonymkode: fa373...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, dusjer alltid. Har aldri hatt noe problem med nakenhet, alle har jo en kropp. Redd for å gå på skittent gulv? Hørt om tøfler?🤔 jeg hører bare unnskyldninger 

En trenger absolutt ingen unnskyldning for grensesetting. Ønsker en ikke å sprade naken foran andre fremmede mennesker trenger en heldigvis ikke det heller

Anonymkode: 36129...68b

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En trenger absolutt ingen unnskyldning for grensesetting. Ønsker en ikke å sprade naken foran andre fremmede mennesker trenger en heldigvis ikke det heller

Amen.

Anonymkode: c02c7...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer ikke på trening, tar bare noen minutter å kjøre hjem. Rett og slett latskap, orker ikke pakke bag osv. Kan svinge innom butikken på vei hjem også. 

Ingen problemer med fellesdusj, er "åpent dusjlandskap" i svømmehallen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen grunn til å sprade. Bare oppfør deg normalt.

Anonymkode: 61e7b...aaf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg dusjer aldri på treningssenter... men det er nok mest fordi jeg aldri setter mine bein innenfor dørene i noe treningssenter. Driver ikke med sånne treningsgreier.

Men jeg er naturist og har ikke noe i mot å være naken med andre, uansett kjønn. Bare fint, det, så hvis spørsmålet egentlig er om jeg dusjer naken sammen med andre, så, ja, det gjør jeg, både kvinner og menn, eldre og barn.

Anonymkode: 6f222...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender, men som regel har jeg ikke med meg håndkle og rene klær. Burde absolutt gjort det oftere, jeg føler meg mye freshere når jeg går derifra og jeg hadde vel spart en del penger på det. Det er jo "gratis" dusj som jeg på sett og vis allerede betaler for.

Har aldri brukt flip flops eller noe, og har aldri fått noen form for fotsopp. 

Anonymkode: 451d3...68d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja dusjer på treningssenteret.

Anonymkode: 11b2a...ab4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva jeg skal etterpå, oftest drar jeg rett hjem og gjør det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg gjorde det før, men nå bor jeg i 5 minutters gange fra treningsenteret, så jeg dusjer hjemme.

Anonymkode: a6c26...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 20.06):

Ja jeg dusjer alltid på gymmen

Anonymkode: 89b9a...db8

Jeg og. Slipper å betale for varmtvann og slipper å vaske selv.

Anonymkode: 4d388...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Screenshot_20250116_110112_SamsungInternet.thumb.jpg.811efb7a5473e17391ed1a8102f137dd.jpg

Ordet som var viktig i denne settingen var ikke "sprade", men grensesetting. 

Alle har rett til grensesetting, noen setter den grensen med at de ikke ønsker å gå naken rundt i byen, andre setter den grensen ved siden ikke ønsker å dusje foran en rekke fremmede. Noen har kanskje ikke problemer med å drite foran andre for det å bæsje er normalt og alle gjør det, men mange ønsker ikke det selv om det er helt naturlig. Grensesetting. En trenger aldri en unnskyldning for å sette grenser for sin egen kropp. Det bestemmer hver og en av  oss og ikke alle andre. Setter en dn grensen ved at en ikke ønsker å dusje og vaske seg foran mange andre fremmde er det en helt grei og naturlig grense å ha. En trenger 0 unnskyldning for det.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg dusjer hjemme, har ikke engang vært i garderobene til treningssenteret mitt selvom jeg har gått der i over tre år nå! Kommer ferdig kledd for trening, bytter eventuelle sko i bilen og der ligger også ytterjakken i mellomtiden.

Anonymkode: 4d432...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hallo, jeg er ingen overgriper. Når noen sier "gulvet er skittent" så sier jeg "bruk sko" 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hallo, jeg er ingen overgriper. Når noen sier "gulvet er skittent" så sier jeg "bruk sko" 🤔

Har jeg anklaget deg for å være overgriper? Jøss det viste jeg ikke, kan ikke se det noen plass. Du får lese hva jeg skriver engang til, så vanskelig er det ikke. Det er vel opp til hver og en om de ønsker å bruke sko i dusjen, slik det er opp til hver og en om de ønsker å dusje offentlig. Jeg ser liksom ikke helt hvorfor andre skulle ha et problem med at noen ikke dusjer offentlig? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...