AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #21 Del Skrevet 30. mai 2024 Vi har og det ueg liker å kalle dusj-landskap i garderoben 🤭 Dusjer aldri, bruker heller aldri badstu. Når jeg er ferdig med å trene, vil jeg bare hjem og ta kroppsstellet hjemme. For det første, gidder jeg ikke drasse med meg alt jeg trenger til en dusj, som også nevnt over her. Jeg smører og inn kroppen med bodylotion etter hver dusj, og og det tar litt tid og da hadde jeg måtte ut av dusj-landskapet og inn i garderoben og der er det ofte mye trafikk. Føler meg bare ikke komfortabel med det. Jeg går inn å henter sekken, kjører hjem, og tar stellet hjemme heller, i ro og fred 😊 Selv om det er noe ubehagelig å sitte svett og ekkel i bilen, selvsagt. Anonymkode: b6f8a...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #22 Del Skrevet 30. mai 2024 Ja, dusjer alltid på treningssenteret. Hvis det er badstu der så er jo det høydepunktet med hele turen! Men utover det synes jeg det er skikkelig ekkelt å ta på meg ytterklær utenpå svett treningstøy og også å sette seg i bilen svett og jævlig. Og veldig deilig å gå ut ren og fresh. Og så tenker jeg at det er fint for oss alle å se litt normale kropper og ufaliggjøre det, så jeg gjør min innsats der. Anonymkode: 29329...3da 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #23 Del Skrevet 30. mai 2024 Kun hjemme. Jeg har håndkle og tørt tøy med meg og skifter inne på en do. Jeg føler meg kjempeukomfortabel med så mange hel og halvnakne mennesker tett på, så da gjør jeg det som er best for meg. Hovedsaken er at jeg får gjennomført treningen min, så får resten av verden mene hva de vil. Når det er sagt så forstår jeg ikke tanken bak om at vi skal dele alt, som vanligvis er privat. Det er ikke naturlig for alle. Anonymkode: 624dc...74d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 30. mai 2024 #24 Del Skrevet 30. mai 2024 (endret) Dusjer kun hjemme. Har ikke vært i fellesdusj siden ungdomskolen og knapt nok da. Tenker at jeg lever helt fint om jeg aldri dusjer med fremmede mennesker noensinne igjen. Dusjing er en privat aktivitet jeg gjør aleine. Jeg har en helt normal kropp og et helt normalt forhold til kroppen min men føler ikke for å flashe den rundt til kreti og plenti for å normalisere noe som helst. Det er så mye som er normalt som sex og å gå på do men vi gjør det ikke foran andre for at de skal skjønne at det er normalt av den grunn. Nei, vi har en bluferdighet av en grunn tenker jeg. Folk får gjøre som de vil, men jeg dusjer aleine. Endret 30. mai 2024 av skreppamedleppa 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #25 Del Skrevet 30. mai 2024 Dusjer kun hjemme. Siden jeg er trans så sliter enkelte med at jeg er i garderobene, og siden det ikke «synes» før jeg kler meg naken, så slipper folk å føle seg krenket over hvilken garderobe jeg er i. Anonymkode: 967e6...73d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #26 Del Skrevet 30. mai 2024 Nope, det venter jeg med til jeg kommer hjem. Anonymkode: b835f...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #27 Del Skrevet 30. mai 2024 Dusjer hjemme eller på jobb. Det renner ofte svette av meg 15-20 min etter jeg er ferdig trene, så dusjer jeg rett etterpå så svetter jeg ut rene klær... Anonymkode: 2aa26...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarriTChia Skrevet 3. juni 2024 #28 Del Skrevet 3. juni 2024 Nei, det gjør jeg neste aldri. Synes det ofte er uhygenisk i dusjområdene 🙂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #29 Del Skrevet 3. juni 2024 Nei, ikke med mindre jeg må. Mest fordi jeg bruker en del produkter og har langt hår, orker ikke drasse med meg alt. Anonymkode: a64b8...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #30 Del Skrevet 3. juni 2024 Nei, ikke med mindre jeg må. Mest fordi jeg bruker en del produkter og har langt hår, orker ikke drasse med meg alt. Anonymkode: a64b8...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #31 Del Skrevet 3. juni 2024 Dusjer ofte på treningsenteret, er det som oftest tidlig på morgenen og det er alltid rent og pent der. Anonymkode: d837a...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #32 Del Skrevet 3. juni 2024 Nei hvorfor skulle jeg det? Mye bedre å dusje hjemme så det er ulogisk å dusje på treningssenter da med masse folk hvor det er uhygienisk og ekkelt Anonymkode: 36129...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #33 Del Skrevet 6. juni 2024 Dusjer hjemme. Det er ca 10 min gåtur hjem, som er en fin avkjøling etter en treningsøkt. Anonymkode: 4b423...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #34 Del Skrevet 9. juni 2024 Dusjer bare hjemme. Foretrekker alltid å dusje hjemme, det er en dusj jeg vet hvordan fungerer og hvor varmt vannet er. Bor bare 400m fra treningssenteret så det er enkelt å gå hjem å dusje. Blant annet fordi: *slipper å drasse med en haug med ting (slippers, håndkle, bodylotion, shampoo, balsam og dusjsåpe) *tar mindre tid *liker å dusje uforstyrret og bruke goooood tid, det kan man ikke på treningssenter *føler ikke man kan shave under armene og beina på treningssenteret *må ha med nye klær og i tillegg ha en pose til skitne klær Anonymkode: 8e8a5...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #35 Del Skrevet 13. juni 2024 Dusjer på treningssenteret hvis jeg trener rett før jobb. Ellers drar jeg hjem. hos oss er hver dusj i låsbart avlukke med både håndholdt dusj og fastmontert Anonymkode: ada62...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #36 Del Skrevet 13. juni 2024 Ja. Synes det er topp å hoppe rett i dusjen etter trening, og dessuten har jeg ikke noe å skamme meg over siden jeg er trent. Anonymkode: 6fcdb...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solanum Skrevet 16. juni 2024 #37 Del Skrevet 16. juni 2024 Nei, jeg har slutta. Jeg har fått noen runder immunterapi og pådro meg ringorm (som er en sopp) på et senter som var et mareritt å bli kvitt. Jeg har bitt meg merke i at det er bare de mest profesjonelle studio som har klare regler mot å drasse smitta si til studio. Og når jeg ser alle de truseløse ungjentene blir jeg rimelig oppgitt. De må gjerne trene toppløs i stringtrusa for min del, bare de har truse med et truseinnlegg i. Æsj! Men jeg synes det er fint å dusje naken sammen med andre kvinner. Hurra for kroppen liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #38 Del Skrevet 16. juni 2024 Kommer helt an på timeplanen.Skal jeg noe etterpå dusjer jeg på trening. Anonymkode: 89a77...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. juni 2024 #39 Del Skrevet 16. juni 2024 Jeg dusjer vanligvis på gymmen, og tar badstu. Men jeg bruker alltid flippflopper da dusjgolvet er yngleplass for fotsopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 16. juni 2024 #40 Del Skrevet 16. juni 2024 Dusjer ikke, skal man noe så er man bare litt svett når man handler , går en tur osv, men dusjer når man først Kommer hjem. bruker alltid deo og får skryt av digg parfyme også .., så lukter jo ikke vondt, er jo ikke gammel svette så får ikke den sure lukten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå