Champagnepiken Skrevet 12. februar 2006 #21 Del Skrevet 12. februar 2006 Tar selvskrytet helt ut her, da. Jeg er smart, engasjert og bryr meg om menneskene jeg har rundt meg. Og så har jeg innmari fin rumpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 12. februar 2006 #22 Del Skrevet 12. februar 2006 Lojal, ukuelig positiv og lynende intelligent. Det var godt å få sagt det. ← Jøss - hadde jeg glemt å logge meg inn :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #23 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg får til det jeg vil når jeg vil. ← Så du vil altså være singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #24 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg er veldig pen, men veier nå 8 kg for mye etter min standard. Min positive side må være at jeg er så unik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #25 Del Skrevet 12. februar 2006 Så du vil altså være singel? ← Neida, vært singel nå i 3 måneder, hatt en elsker og er nå på vei inn i et nytt forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 12. februar 2006 #26 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg er effektiv, målrettet, omsorgsfull og lett å gjøre glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 13. februar 2006 #27 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har en utrolig humor og den er jeg kjempestolt av (får masse skryt for det) og så er jeg snill og ærlig.... men denne helga har jeg vert litt utspekulert men det var for å være ærlig overfor meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå