Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #1 Del Skrevet 11. februar 2006 Til alle oss single: Kom meg en positiv egenskap om deg sjølv:) Det e så lett å bli for negativ når en sitte aleine heime en lørdagskveld.. Alle klare å finne ut etlanna: Meg: Eg syns eg har evnen til å være omtenksom og medfølande i "vonde" situasjonar. Dokka tur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. februar 2006 #2 Del Skrevet 11. februar 2006 Det triste er at det står helt stille for meg.. Hm. Jeg er helpsom og er der for de jeg bryr meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 11. februar 2006 #3 Del Skrevet 11. februar 2006 Det står fast for meg og!! Men eg skal komme på noko snart, må berre få tenke bittelitt. (Er så masse å velge i veit dokke! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 11. februar 2006 #4 Del Skrevet 11. februar 2006 Meg også... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #5 Del Skrevet 11. februar 2006 Nemmen folkens!!! dokke har garantert 1000 flotte sider!!! kom igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. februar 2006 #6 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg er snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. februar 2006 #7 Del Skrevet 11. februar 2006 Snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 11. februar 2006 #8 Del Skrevet 11. februar 2006 Eg er flink til å synge "La det swinge" på karaoke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. februar 2006 #9 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg pleier å få pepper når jeg skiver dette, men skit au. Jeg er hot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg Skrevet 11. februar 2006 #10 Del Skrevet 11. februar 2006 Bare en? Tar noen jeg Jeg får til det jeg vil når jeg vil. Jeg bryr meg om mine medmennesker og vil at de skal ha det bra. Jeg er kjernen til alt godt i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg Skrevet 11. februar 2006 #11 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg pleier å få pepper når jeg skiver dette, men skit au. Jeg er hot. ← Hvorfor pepper? Fyller du 30? Er du hot så er du hot :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. februar 2006 #12 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Nei, ikke 30. Men jeg pleier å få kjeft når jeg skriver det. Janteloven, osv. Vi jenter burde støtte hverandre i stedet! Endret 11. februar 2006 av GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 11. februar 2006 #13 Del Skrevet 11. februar 2006 Mulig jeg får pepper fordi jeg skriver dette, men jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke bekymrer meg om sånt som det der (at jeg er singel, altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 11. februar 2006 #14 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Vi jenter burde støtte hverandre i stedet! ← Jeg er også snill, også er jeg lojal. Hot? Dunno... Kommer an på dagen, og på lyset... Endret 11. februar 2006 av Seniorita_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 11. februar 2006 #15 Del Skrevet 11. februar 2006 Mulig jeg får pepper fordi jeg skriver dette, men jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke bekymrer meg om sånt som det der (at jeg er singel, altså). ← Jeg bekymrer meg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 11. februar 2006 #16 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg bekymrer meg ikke... ← Good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #17 Del Skrevet 12. februar 2006 Lojal, ukuelig positiv og lynende intelligent. Det var godt å få sagt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 12. februar 2006 #18 Del Skrevet 12. februar 2006 Lojal, ukuelig positiv og lynende intelligent. Det var godt å få sagt det. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #19 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg er veldig enkel å forholde meg til. Folk liker meg, og hører på det jeg sier. Det er jeg kjempestolt av!! (I tillegg er jeg også hot, men det skyldes mest gener og ikke egen innsats) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg Skrevet 12. februar 2006 #20 Del Skrevet 12. februar 2006 Hot? Dunno... Kommer an på dagen, og på lyset... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå