Gå til innhold

Naboen sender meldinger hver dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

2 feil blir ikke til en rett.

Anonymkode: e6a7a...7cd

Vet du, jeg ville vurdert å bryte loven hva angår besittelse av pepperspray dersom jeg følte meg truet av en stalker. Får heller ta den straffen når alternativet kan være å miste livet.

Anonymkode: ff21d...6a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han har funnet nummeret mitt, sikkert søkt det opp på nettet. Jeg er 20, han må være i midten av 50 årene. Han driver å spør om jeg skal sole meg, om jeg bruker bikini og om vi skal chatte osv osv... Har svart nei, men har nå sluttet å svare. Men når jeg ikke svarer så skriver han at jeg må svare han, at det er uhøflig å ikke svare. Han har også ringt på døra mi noen ganger. Har kikkhull der så jeg åpnet ikke. Syns dette begynner å bli ekkelt. Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 74f73...40d

Snakk med politiet og få besøksforbud.

Anonymkode: 4bce6...c59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

"Jeg er ikke interessert. Slutt å ta kontakt med meg. Om du fortsetter, så blir det plagende adferd, og jeg kontakter politiet".

Blokker. 

Anonymkode: 04902...280

Dette.

Anonymkode: 2f857...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke «advart» ham, jeg hadde gått til politiet med det jeg har. Dette kjente jeg langt ned i magen, og må være fryktelig ubehagelig for deg 💚 
Høres ut som en gammel gris, som trenger tilsnakk, og så absolutt ikke fra deg. Du bør ikke svare ham mer, men lagre alt han sender. Unngå ellers kontakt, men det regner jeg med du alt gjør. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet du, jeg ville vurdert å bryte loven hva angår besittelse av pepperspray dersom jeg følte meg truet av en stalker. Får heller ta den straffen når alternativet kan være å miste livet.

Anonymkode: ff21d...6a2

Det finnesforacarsspray som er lovlig.

Anonymkode: e6a7a...7cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg et overvåkningskamera og lydopptaker

Anonymkode: ee973...78c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er dette sant? For meg er det så ikke at jeg tror deg nesten ikke ts

Mann 34

Anonymkode: 101e0...beb

Stalker du smårips selv eller? Siden du ikke tror på ts.

Høres skikkelig ekkelt ut, ts. Anmeld han til politiet om han ikke gir seg og ta vare på alle bevis. Er jo trakassering det han driver med. 

Anonymkode: d5c88...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sendt tydelig.melding

"Jeg har aldri gitt deg mitt telefonnummer. Vi er ikke venner. Det er du som er uhøflig som sender masse meldinger til en fremmed, og krever svar. Jeg ønsker ikke kontakt med deg. Hvis du ikke respekterer det, så kontakter jeg politiet"

Anonymkode: 96afd...994

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...