AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Kan ofte se flere 1-tall etter hverandre og har gjort det en stund. Jeg har inntrykk av at det er noe, eller noen, som prøver å guide meg. Men jeg har ikke forstått innen hva, eller hvorfor jeg ser det. Det kan f,eks være siffer på bankkonto, klokkeslett, noe jeg leser og ofte noe helt tilfeldig der ute. Men jeg tror ikke at det er tilfeldig at jeg ser så mange 1-tall. Noen her som vet hva det betyr spirituelt? Anonymkode: 5d3bc...b6b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai Ingen verdens ting. Du har bare øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Del Skrevet 26. mai Du er på rett vei. Anonymkode: 98d0e...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Del Skrevet 26. mai Dette er den første dagen i resten av ditt liv. Anonymkode: b491d...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå