AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #41 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Akkurat dette jeg mente i mitt innlegg. Det handler ikke om hvem man omgås eller hvilke arenaer med er sosial på, det handler om en generell holdning i samfunnet, som gjør at vi som er stygge får høre det hele tiden. Vi vet at vi er stygge, og det samfunnet vi er en del av kommer aldri til å la oss glemme det. Jeg har fått høre at jeg er stygg fra jeg var barn, og ble sammenlignet med min søte og vakre søster. Jeg ble jevnlig kalt stygg på skolen, som tenåring ble jeg ledd av og rynket på nesen til om jeg forsøkte å vise interesse for en gutt, som ung student ble jeg alltid ignorert når jeg var med ut, endte opp med å passe veskene til de som var pene og populære. Jeg har aldri fått en manns oppmerksomhet, aldri opplevd at en mann har sendt meg lange blikk eller flørtet med meg. Jeg har passert 40, og har innsett at dette er sånn det kommer til å være livet ut. Og å tror at en som har opplevd det jeg har, skal fortsette å flørte, som om ingenting har skjedd, det er viser bare at man ikke forstår seg på mennesker. Når det er en ting man aldri har lyktes med, som aldri har gitt positivt resultat, hvor man aldri har kjent på mestring og fremgang, som man bare forbinder med negative følelser og nederlag, da gir man opp til slutt. Anonymkode: de7d0...888 Helt fryktelig, de har jo ikke hatt noen respekt for deg 😔 Fikk du ikke engang danse? Er du sikker på at ikke usikkerheten din gjorde at du trakk deg inn i deg(forståelig nok etter alvorlig dårlig behandling) å du tilba deg å passe vesker? Bør du på byen å danse? Har du veninner? Livet er ikke over, er det mulig for deg å bare ha det trivelig å få noen gode minner? Dette må endres på Anonymkode: 690c2...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #42 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 7.36): Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec Huffda Anonymkode: 91936...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #43 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 7.36): Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec Enig med de andre kommentarene at du må jobbe med det selv før du dater. Det er en nådeløs jungel der ute! Anonymkode: bedcc...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #44 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 7.41): jeg vil faktisk råde deg til å ikke date før du har blitt sikrere på deg selv. Dating kan nemlig være temmelig brutalt og tære ekstremt på selvtilliten. Anonymkode: 5ffa9...844 Isåfall vil enkelte av oss aldri komme oss ut på date. Dere med god selvfølelse aner ikke hvor vanskelig det er å bygge den opp for oss som virkelig sliter..... Har strevd med selvfølelse siden tidlig ungdom. Er 43 år og like langt. Vært hos psykolog, terapeuter, lest selvhjelpsbøker i lange baner, hørt på utallige podcast, ted talks osv. Føler meg like liten. Anonymkode: f223d...a9b 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 31. mai 2024 #45 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 7.36): Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec Og der er du sikkert ikke for noen menn, for andre menn er du helt perfekt. Klart alle med litt selv innsikt vet sånn noenlunde hvordan man ser ut, helt ordinært eller mindre pen. Klart om du da sjekker opp en smellvakker person og skal lykkes med det må man ha en personlighet som veier opp for akkurat det, eller treffe en som ikke er opptatt av utseendet og ser mer på personlighet. Poenget her ? Du vil alltid finne noen som liker deg om du tar deg tid, så skal det klaffe med at du liker den andre også. Og det er jo slik for alle andre smellvakre personer også når det er snakk om et varig forhold. Personligheten er det som veier tyngst når man er ute etter seriøse forhold, og ikke bare utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #46 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Isåfall vil enkelte av oss aldri komme oss ut på date. Dere med god selvfølelse aner ikke hvor vanskelig det er å bygge den opp for oss som virkelig sliter..... Har strevd med selvfølelse siden tidlig ungdom. Er 43 år og like langt. Vært hos psykolog, terapeuter, lest selvhjelpsbøker i lange baner, hørt på utallige podcast, ted talks osv. Føler meg like liten. Anonymkode: f223d...a9b Nå tar jeg kun utgangspunkt i det du skriver. Men jeg føler selvfølelse er noe du jobber med i øyeblikkene du er usikker, med å bli kjennt med folk, se dem ha sine ting, mestre dine ting, støtte, prate, le, finne ut at vi ikke alltid trenger å ta oss så selvhøytidelig og at de som kanskje dømmer hardest går det greit å ikke bli akseptert av. Eller andre ting. Så jeg er redd det du har gjort for å jobbe med den, er alt annet enn å jobbe med den. Du har bare snakket om den, lest om den, men ikke møtt den. Eller har du det? Jeg føler meg også liten ganske ofte, men merkelig nok får jeg en trygghet med, ikke så overraskende, trygge folk. Har tro på at du kan få det fint 😊 Anonymkode: 690c2...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #47 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg forstår meg ikke på kvinner som hele tiden rakker ned på seg selv, jeg er en relativt attraktiv kvinne på 35 år, har verken drømme kropp eller filmstjerne ansikt, men jeg er utadvendt åpen og liker generelt mennesker. jeg har flere flotte venninner som snakker slik som deg, alle som en er flotte og sexy. Kun en venninne ville jeg ikke kalt pen og hun er godt gift og lykkelig med mannen. man må slutte å tro utseende er så viktig. Min nåværende kjæreste, råkjekk franskmann som jeg er helt gal etter, var nølende til å date meg fordi han vil ha en aktiv og sprek dame og jeg er en M/L . Når han innså at jeg er aktiv og sprek så satset han alt. Nå elsker han kroppen min som er fast om enn med stor rumpe og brede hofter 😅 men jeg har et symmetrisk pent ansikt med store øyne og vet jeg tiltrekker meg en del oppmerksomhet, menn er like forskjellig som oss. Noen vil ha dette og dette. Ene kameraten min tiltrekkes kun av små sør europeiske damer med sped beinbygning. Han har ingen interesse i noen andre. en annen går kun etter person og sjarme. En tredje vil ha felles interesser, vi er alle forskjellige. stol på din egen personlighet og ta vare på deg selv Anonymkode: e962d...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 1. juni 2024 #48 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 7.36): Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec Du juger for deg selv.Skal vedde på at du er pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #49 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 14.41): Nettopp. Damned if you do, damned if you don't. Å herregud, hold nå kjeft… alvorlig talt! Dere kvinner får da i det miste oppskriften servert. Menn blir løyet til. Konstant! Menn blir fortalt av kvinner at de vil ha "snill og lojal og pålitelig og… bla-bla-bla"… mens de står og ser på hvem damene faktisk blir med hjem når kvelden er omme. Og tenk, det viser seg ikke å være "snill og lojal og pålitelig og… bla-bla-bla", i tilfelle du skulle lure. Så sitt faen ikke der og synes synd på dere selv når dere ikke engang kan gi menn elementær ærlighet om hva dere faktisk vil ha. Anonymkode: 08d4f...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #50 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å herregud, hold nå kjeft… alvorlig talt! Dere kvinner får da i det miste oppskriften servert. Menn blir løyet til. Konstant! Menn blir fortalt av kvinner at de vil ha "snill og lojal og pålitelig og… bla-bla-bla"… mens de står og ser på hvem damene faktisk blir med hjem når kvelden er omme. Og tenk, det viser seg ikke å være "snill og lojal og pålitelig og… bla-bla-bla", i tilfelle du skulle lure. Så sitt faen ikke der og synes synd på dere selv når dere ikke engang kan gi menn elementær ærlighet om hva dere faktisk vil ha. Anonymkode: 08d4f...1b8 Du har blitt utsatt av lav logikksans. Vi kvinner er ikke en person. Så når jeg forteller deg hva jeg liker, så lyver jeg ikke. At du tror det jeg liker skal gjelde Rwbakka og Sara, er på din kappe. Jeg er en sånn, snill mann dame, aldri hatt ons, interiserer meg ikke. Fester ikke heller, men skal idag og det er ikke gledings. Anonymkode: 690c2...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriel Skrevet 1. juni 2024 #51 Del Skrevet 1. juni 2024 Du må komme i en situasjon hvor man kommer forbi førsteinntrykket. Skal jeg velge mellom 10 kvinner basert på førsteinntrykket så vil utseendet være viktig. Hvis jeg jobber med 10 kvinner over lenger tid så vil personlighet få økende betydning og utseende mindre. Start med en hobby hvor du møter de samme mennene over lenger tid! Speeddating er nok ikke for de mindre pene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #52 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du har blitt utsatt av lav logikksans. Det… kan hende? 😄 Anonymkode: 08d4f...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #53 Del Skrevet 1. juni 2024 Gabriel skrev (15 minutter siden): Du må komme i en situasjon hvor man kommer forbi førsteinntrykket. Skal jeg velge mellom 10 kvinner basert på førsteinntrykket så vil utseendet være viktig. Hvis jeg jobber med 10 kvinner over lenger tid så vil personlighet få økende betydning og utseende mindre. Start med en hobby hvor du møter de samme mennene over lenger tid! Speeddating er nok ikke for de mindre pene. Ikke TS her, men en av de andre stygge kvinnene i tråden. Og for alt jeg vet gjelder dette andre stygge kvinner også. Hva med oss som ikke har noen arena der det er realistisk å møte menn i virkeligheten? Er man pen så funker jo apper og diverse annet, som for eksempel speed dating, som du nevner. Men hva med oss som trenger, som du sier, å møte noen over lenger tid? Er alt håp ute da? For min egen del så har jeg kun veldig feminine interesser, noe som betyr at menn jeg møter gjennom hobbyer er homofile. Det samme med jobb. Og på toppen av alt så bor jeg på et lite sted, hvor det ikke er så enkelt som å bare melde seg på et kurs eller bli frivillig. Fordi alternativer som er aktuelle for meg ikke finnes her, da må jeg i så fall reise et par timer hver vei, til nærmeste by. Og nei, jeg kommer ikke til å begynne å late som jeg er interessert i fotball, bil eller klatring bare for å finne en mann. Tviler på at jeg hadde hatt noe særlig til felles med menn jeg traff i disse miljøene uansett. Så det er ikke nødvendigvis så enkelt og rett frem som du tror, det å bli kjent med noen over tid som du beskriver. Anonymkode: de7d0...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #54 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det… kan hende? 😄 Anonymkode: 08d4f...1b8 😄 Men når du tenker på at folk er ulike, og at en person sier noe så er det ingen garanti for at alle tenker likt. Eller at folk kan endre seg, eller like flere ting samtidig, eller bare ha kjemi med noen på flere områder en et, så de plutserlig liker noen som overasket dem, eller kanskje de var drugd the f out og ikke visste hvor det bars men imorgen blir det politistasjonen. Når du tenker på alt sånnt, hva tenker du? Går du tilbake til alle kvinner lyver for jeg burde få en simpel mal som kan gi meg tilgang til alle kvinnene jeg liker uten å måtte bli kjennt med dem selv? Anonymkode: 690c2...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriel Skrevet 1. juni 2024 #55 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke TS her, men en av de andre stygge kvinnene i tråden. Og for alt jeg vet gjelder dette andre stygge kvinner også. Hva med oss som ikke har noen arena der det er realistisk å møte menn i virkeligheten? Er man pen så funker jo apper og diverse annet, som for eksempel speed dating, som du nevner. Men hva med oss som trenger, som du sier, å møte noen over lenger tid? Er alt håp ute da? For min egen del så har jeg kun veldig feminine interesser, noe som betyr at menn jeg møter gjennom hobbyer er homofile. Det samme med jobb. Og på toppen av alt så bor jeg på et lite sted, hvor det ikke er så enkelt som å bare melde seg på et kurs eller bli frivillig. Fordi alternativer som er aktuelle for meg ikke finnes her, da må jeg i så fall reise et par timer hver vei, til nærmeste by. Og nei, jeg kommer ikke til å begynne å late som jeg er interessert i fotball, bil eller klatring bare for å finne en mann. Tviler på at jeg hadde hatt noe særlig til felles med menn jeg traff i disse miljøene uansett. Så det er ikke nødvendigvis så enkelt og rett frem som du tror, det å bli kjent med noen over tid som du beskriver. Anonymkode: de7d0...888 Nå finnes det veldig mye mer enn fotball, klatring og bil hvor det er en vesentlig mannsandel. Men hvis du ikke vil oppsøke noen av disse miljøene så sier det noe om dine prioriteringer. Og når du mener du ikke kan ha noe felles med noen som er interessert i bil, klatring og fotball så sier det mer om dine fordommer enn det sier noe om noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #56 Del Skrevet 1. juni 2024 On 5/26/2024 at 7:36 AM, AnonymBruker said: Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec Ikke jeg heller, men vi skal alle bli gamle og gråe på et tidspunkt - utseendet har aldri vært og kommer aldri til å bli viktig! Anonymkode: e169b...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #57 Del Skrevet 1. juni 2024 Gabriel skrev (1 time siden): Nå finnes det veldig mye mer enn fotball, klatring og bil hvor det er en vesentlig mannsandel. Men hvis du ikke vil oppsøke noen av disse miljøene så sier det noe om dine prioriteringer. Og når du mener du ikke kan ha noe felles med noen som er interessert i bil, klatring og fotball så sier det mer om dine fordommer enn det sier noe om noe annet. Det var tre tilfeldige eksempler, med utgangspunkt i hva som er tilgjengelig med store miljøer her. Men det jeg er interessert i finnes ikke her. Og det jeg er interessert har uansett miljøer der man stort sett kun møter kvinner og homofile menn. Friluftsliv som alltid kommer opp som forslag er uaktuelt. Jeg har prøvd å bli interessert, fordi alle nordmenn med respekt for seg selv elsker det jo, men jeg hater det. Noen foreslo en gang lokalpolitikken, men jeg er så konfliktsky at jeg pådrar meg nesten magesår bare jeg tenker på det. Og så er jeg så kjip at jeg gjerne vil bruke fritiden min på noe som gir meg glede, ikke noe jeg hater eller som bare gjør meg nervøs gir meg ubehag. Og det med at jeg ikke har noe til felles med folk i de miljøene baserer jeg på de jeg vet om som driver med klatring og er interessert i fotball. Folket som driver med klatring er ekstremt aktive friluftsmennesker som aldri har tid til å sitte i ro. De går dårlig overens med meg som er typisk innendørsmenneske, som kun går tur med asfalt under føttene. Fotballfolket er lite kulturelt interessert, og skal se alle kamper som sendes. Det går dårlig overens med meg som er veldig kulturelt interessert og som synes fotball på TV er støy. Mulig jeg har møtt feil personer, men de jeg vet om som hører til disse miljøene har jeg faktisk ikke noe til felles med. Eller i alle fall ikke nok til at jeg hadde kunnet leve med noen av dem, selv om vi kan ha overfladiske samtaler om ting. Kjenner ingen som driver med bil, så vet ikke noe om dem, men her er det gatebilmiljøet som er størst, og jeg har ikke inntrykk av at det er så mange der som er kulturelt interessert heller. Og som sagt, jeg bor på et lite sted, med veldig begrenset utvalg hva gjelder fritidsaktiviteter, kurs og frivillighet. Så jeg står fortsatt fast på at det er ikke alle som har arenaer der det er naturlig å møte menn på den måten du mener vi stygge har en sjanse til å finne en partner. Men du får for all del komme med forslag, om du har forslag til andre løsninger. Anonymkode: de7d0...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #58 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var tre tilfeldige eksempler, med utgangspunkt i hva som er tilgjengelig med store miljøer her. Men det jeg er interessert i finnes ikke her. Og det jeg er interessert har uansett miljøer der man stort sett kun møter kvinner og homofile menn. Friluftsliv som alltid kommer opp som forslag er uaktuelt. Jeg har prøvd å bli interessert, fordi alle nordmenn med respekt for seg selv elsker det jo, men jeg hater det. Noen foreslo en gang lokalpolitikken, men jeg er så konfliktsky at jeg pådrar meg nesten magesår bare jeg tenker på det. Og så er jeg så kjip at jeg gjerne vil bruke fritiden min på noe som gir meg glede, ikke noe jeg hater eller som bare gjør meg nervøs gir meg ubehag. Og det med at jeg ikke har noe til felles med folk i de miljøene baserer jeg på de jeg vet om som driver med klatring og er interessert i fotball. Folket som driver med klatring er ekstremt aktive friluftsmennesker som aldri har tid til å sitte i ro. De går dårlig overens med meg som er typisk innendørsmenneske, som kun går tur med asfalt under føttene. Fotballfolket er lite kulturelt interessert, og skal se alle kamper som sendes. Det går dårlig overens med meg som er veldig kulturelt interessert og som synes fotball på TV er støy. Mulig jeg har møtt feil personer, men de jeg vet om som hører til disse miljøene har jeg faktisk ikke noe til felles med. Eller i alle fall ikke nok til at jeg hadde kunnet leve med noen av dem, selv om vi kan ha overfladiske samtaler om ting. Kjenner ingen som driver med bil, så vet ikke noe om dem, men her er det gatebilmiljøet som er størst, og jeg har ikke inntrykk av at det er så mange der som er kulturelt interessert heller. Og som sagt, jeg bor på et lite sted, med veldig begrenset utvalg hva gjelder fritidsaktiviteter, kurs og frivillighet. Så jeg står fortsatt fast på at det er ikke alle som har arenaer der det er naturlig å møte menn på den måten du mener vi stygge har en sjanse til å finne en partner. Men du får for all del komme med forslag, om du har forslag til andre løsninger. Anonymkode: de7d0...888 Har ei veninne som er med på aktiviteter som klatring selv om hun ikke er ei super friluftsmenneske. Tror ulike folk prøver diverse sosialt i tilegg til de ekstra interiserte 😊 Anonymkode: 690c2...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #59 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 11.20): Å herregud, hold nå kjeft… alvorlig talt! Dere kvinner får da i det miste oppskriften servert. Menn blir løyet til. Konstant! Menn blir fortalt av kvinner at de vil ha "snill og lojal og pålitelig og… bla-bla-bla"… mens de står og ser på hvem damene faktisk blir med hjem når kvelden er omme. Og tenk, det viser seg ikke å være "snill og lojal og pålitelig og… bla-bla-bla", i tilfelle du skulle lure. Så sitt faen ikke der og synes synd på dere selv når dere ikke engang kan gi menn elementær ærlighet om hva dere faktisk vil ha. Anonymkode: 08d4f...1b8 Mange menn er autistiske nok til å tro at det å date kvinner handler om "oppskrift". De leiter etter rette oppskrifter på dating på byen som om kvinner er ei sementblanding, enda mange av oss ikke går ut en gang. Anonymkode: f285c...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #60 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 10.16): Jeg forstår meg ikke på kvinner som hele tiden rakker ned på seg selv, jeg er en relativt attraktiv kvinne på 35 år, har verken drømme kropp eller filmstjerne ansikt, men jeg er utadvendt åpen og liker generelt mennesker. jeg har flere flotte venninner som snakker slik som deg, alle som en er flotte og sexy. Kun en venninne ville jeg ikke kalt pen og hun er godt gift og lykkelig med mannen. man må slutte å tro utseende er så viktig. Min nåværende kjæreste, råkjekk franskmann som jeg er helt gal etter, var nølende til å date meg fordi han vil ha en aktiv og sprek dame og jeg er en M/L . Når han innså at jeg er aktiv og sprek så satset han alt. Nå elsker han kroppen min som er fast om enn med stor rumpe og brede hofter 😅 men jeg har et symmetrisk pent ansikt med store øyne og vet jeg tiltrekker meg en del oppmerksomhet, menn er like forskjellig som oss. Noen vil ha dette og dette. Ene kameraten min tiltrekkes kun av små sør europeiske damer med sped beinbygning. Han har ingen interesse i noen andre. en annen går kun etter person og sjarme. En tredje vil ha felles interesser, vi er alle forskjellige. stol på din egen personlighet og ta vare på deg selv Anonymkode: e962d...a50 Så det gjelder å være attraktiv, da er ikke utseendet så nøye med. Gotcha 👍 Veldig hjelpsomt for oss som ikke er attraktive da... All den tid menn unngår å se på oss fordi vi har asymmetriske tryner og ufordelaktige trekk som er langt unna det konvensjonelle attraktive. Anonymkode: 0a25c...cfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå