Bombasi Skrevet 26. mai 2024 #21 Del Skrevet 26. mai 2024 Synes du bør legge bort dine egne tanker om deg selv, og så heller la menn vurdere om du er pen nok for de eller ikke. Ikke bestem det på vegne av menn. Hva og hvem som er pen eller ikke er veldig subjektivt. Kanskje finner du en bra og pen mann som elsker hvordan du ser ut og hvordan du er. Skal du virkelig ødelegge det med å bestemme at du ikke er pen nok for han når han synes at du er det? Dette sagt, så tror jeg at du garantert undervurderer deg selv på generelt grunnlag. Derfor har du mye å tjene på å ikke ta valget om du er pen eller ikke på vegne av andre. Vær heller opptatt av å finne menn som er god nok for deg, og så la de vurdere om du er god nok for de. Lykke til! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #22 Del Skrevet 26. mai 2024 12 minutter siden, TomSawyer said: Ansiktet er bare en av flere faktorer og den første du glemmer i et forhold..og jeg er ikke overbevist om at du ikke er pen heller. Send meg en pm med bilde så for vi se.. Kjemi er nr. 1. Kroppen er like viktig som ansiktet og at du er kåt og villig er kjempeviktig for de av oss som liker sex..interresser ellers likeså. Hvilke by bor du i? Tør ikke sende hvis det er samme jeg bor i og du kjenner meg eller har sett meg på tinder 😅 Helt enig kjemi er viktig, det er nummer 1 for meg også. Eksempel er når jeg møtte 2 menn som begge flørtet med meg på fest, han ene filmstjernekjekk og han andre normalt søt/pen. Av bilder ville jeg kanskje valgt han første, men i virkelig live fikk jeg helt sommerfugler av han andre og følte ingen tiltrekning til den kjekkeste. Anonymkode: 106c0...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 26. mai 2024 #23 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke by bor du i? Tør ikke sende hvis det er samme jeg bor i og du kjenner meg eller har sett meg på tinder 😅 Helt enig kjemi er viktig, det er nummer 1 for meg også. Eksempel er når jeg møtte 2 menn som begge flørtet med meg på fest, han ene filmstjernekjekk og han andre normalt søt/pen. Av bilder ville jeg kanskje valgt han første, men i virkelig live fikk jeg helt sommerfugler av han andre og følte ingen tiltrekning til den kjekkeste. Anonymkode: 106c0...987 😄 Er ikke på tinder og bor midt i landet..Send så skal du få min ærlige mening. Og ja kjemi trumfer alt annet alltid det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #24 Del Skrevet 26. mai 2024 TomSawyer skrev (2 timer siden): Du har delvis rett fordi det finnes en grov kulturell og trolig biologisk mal også over hva som er pent og ikke... Så tar du feil fordi de mest billedskjønne damene er ikke de vi menn går for.. De mest imøtekommende, de som flørter mest og er mest åpen for kontakt er de med størst suksess på kjønnsmarkedet... Jeg kommer aldri til å forstå meg på dere menn, jeg sverger. På den ene siden legger dere ut i det vide og det brede om hvilke kvinner som er stygge, om at dere ikke hadde orket å ligge med oss i mørke engang, dere ler, ydmyker og latterliggjør. Men vi som utsettes for det, vi skal selvsagt aldri få dårlig selvtillit, og vi skal aldri slutte å flørte, for da er det i hvert fall ingen som vil ha oss. Det er en grense for hvor mye ydmykelse vi orker, kan jeg fortelle deg. Når man i beste fall har blitt ignorert, i verste fall ledd av, mange nok ganger, så velger man heller å legge energien sin på noe som får en til å føle seg bedre. TS: Vet jeg ikke burde svare på dette, siden det er en avsporing. Skal ikke ta det videre enn dette. Anonymkode: de7d0...888 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #25 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kommer aldri til å forstå meg på dere menn, jeg sverger. På den ene siden legger dere ut i det vide og det brede om hvilke kvinner som er stygge, om at dere ikke hadde orket å ligge med oss i mørke engang, dere ler, ydmyker og latterliggjør. Men vi som utsettes for det, vi skal selvsagt aldri få dårlig selvtillit, og vi skal aldri slutte å flørte, for da er det i hvert fall ingen som vil ha oss. Det er en grense for hvor mye ydmykelse vi orker, kan jeg fortelle deg. Når man i beste fall har blitt ignorert, i verste fall ledd av, mange nok ganger, så velger man heller å legge energien sin på noe som får en til å føle seg bedre. TS: Vet jeg ikke burde svare på dette, siden det er en avsporing. Skal ikke ta det videre enn dette. Anonymkode: de7d0...888 Du bør vel vite bedre enn at det ikke er samme menn som snakker om både det ene og det andre? Det er ikke greit å legge alle menn under samme kam. Jeg er kvinne selv (K28), men er ikke så svart-hvitt i tenkningen. Har møtt mange oppegående menn som ikke har de holdningene du illustrerer. Men jeg har også møtt menn som ikke har gode hensikter. Likevel så vet jeg at det finnes mange menn der ute med gode verdier og holdninger. Hvilket miljø beveger du deg i, som har møtt så mange menn med disse holdningene? Jeg unngår arenaer, der jeg vet det er mye dårlige livssyn og holdninger. Anonymkode: 1fd31...a09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 26. mai 2024 #26 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kommer aldri til å forstå meg på dere menn, jeg sverger. På den ene siden legger dere ut i det vide og det brede om hvilke kvinner som er stygge, om at dere ikke hadde orket å ligge med oss i mørke engang, dere ler, ydmyker og latterliggjør. Men vi som utsettes for det, vi skal selvsagt aldri få dårlig selvtillit, og vi skal aldri slutte å flørte, for da er det i hvert fall ingen som vil ha oss. Det er en grense for hvor mye ydmykelse vi orker, kan jeg fortelle deg. Når man i beste fall har blitt ignorert, i verste fall ledd av, mange nok ganger, så velger man heller å legge energien sin på noe som får en til å føle seg bedre. TS: Vet jeg ikke burde svare på dette, siden det er en avsporing. Skal ikke ta det videre enn dette. Anonymkode: de7d0...888 Jeg aner ikke hvilke menn du har vært borti men du har iallefall ikke møtt meg. Jeg har aldri i mitt lange liv ydmyket, ledd av eller ignoriert en eneste kvinne av noen grunn.. Sier ikke jeg liker alle like godt, men jeg har et genuint ønske om å forlate de alle som en med en bedre følelse på innsiden enn de hadde da de kom.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #27 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg har aldri vært på apper selv, men er det ikke der de stygge samles? De som tar hva som helst så lenge de får pule eller slippe å være alene? Bli aktiv, få deg et liv, en hobby... noe som lar deg møte folk. De appene putter deg i søppeldunken Anonymkode: 484f7...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 26. mai 2024 #28 Del Skrevet 26. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Utseendet falmer for alle, personlighet er viktigst Anonymkode: 608ef...628 Men utseendet er en kvalifiserende faktor. Du kommer ikke langt med en flott personlighet, med mindre man sikter seg inn på menn på samme/lavere hylle. Endret 26. mai 2024 av norw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #29 Del Skrevet 26. mai 2024 Sjarm, glimt i øyet, at du er oppmerksom og blid😃 Trumfer alt🥰 Er ikke mye hjelp i å være ansiktspen om man er sur☹️ Anonymkode: 3a56d...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #30 Del Skrevet 27. mai 2024 Takk for alle svar Til info, jeg har ikke møtt han på Tinder/Happn/Hinge. Men via en hobby/interesse. Han har sett noen helfigur bilder av meg, men ikke ansiktet på nært hold/i detalj. Dette til svar på en som skrev at han lurer meg ol. Han sendte et bilde av seg i går. Jeg må vel gjøre det samme, og se hvor det fører hen. Anonymkode: 2e0fc...dec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #31 Del Skrevet 27. mai 2024 TS igjen. Eg ønsker jo at en partner skal elske hele meg, også de rare trekkene mine. Så hvis han ikke liker meg, så er han jo ikke den rette for meg. Jeg synes bare at han virker sjukt fin inni og utenpå. I mine øyne er han nydeleg. Anonymkode: 2e0fc...dec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #32 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 7.36): Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec Menn har ulike preferanser for utseende, og det finnes helt sikkert menn som liker deg slik du er. Og så er du jo så mye er enn ansiktet ditt. Ansikt og utseende vil endre seg med tiden. Den viktigste delen av deg er innenfor huden. Hvis du skal finne en mann for et livsvarig forhold, må du finne en mann som forelsker seg i personligheten din, og ikke bare i utseendet. Fokuser derfor på dine positive personlighetstrekk. Der kan du helt sikkert finne mye du kan trekke frem og by på overfor en mann. Egenskaper en mann vil sette pris på. Anonymkode: 925e0...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 27. mai 2024 #33 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): TS igjen. Eg ønsker jo at en partner skal elske hele meg, også de rare trekkene mine. Så hvis han ikke liker meg, så er han jo ikke den rette for meg. Jeg synes bare at han virker sjukt fin inni og utenpå. I mine øyne er han nydeleg. Anonymkode: 2e0fc...dec Da går du etter han med den beste utgaven av deg selv. Og vettu hva.. jeg er sikker på at du er mer enn bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #34 Del Skrevet 27. mai 2024 TomSawyer skrev (20 timer siden): Du har delvis rett fordi det finnes en grov kulturell og trolig biologisk mal også over hva som er pent og ikke... Så tar du feil fordi de mest billedskjønne damene er ikke de vi menn går for.. De mest imøtekommende, de som flørter mest og er mest åpen for kontakt er de med størst suksess på kjønnsmarkedet... Jeg er også en stygg kvinne. Og tro meg, vi får høre det helt siden vi er små. "Dette var ikke et pent barn". "Så grove trekk hun hadde, trodde dette var en gutt". Valg som klassens styggeste i en uoffisiell missekåring. Fortalt direkte at jeg er så stygg at ingen menn vil ha meg, av dem i klassen, gutter jeg prøvde meg på osv. Foreldre som mener at det er best at jeg utvikler mine andre sider som intellekt, omtenksomhet, humor osv, anbefaler å ikke bruke penger på sminke. Menn som blir sammen med meg fordi de tar til takke, eller fordi jeg er snill/arbeidsom/edruelig/høyt utdannet, for så å kutte ut sex og være utro noen år ut i forholdet, når de ikke orker å spille mer. Mennesker som kommenterer negativt mitt utseende i diskusjoner på sosiale medier, selv om temaet for diskusjonen er helt annen enn fjeset mitt. Aldri oppmerksomhet fra menn ellers - ingen blikk, komplimenter, spontan hjelp med "mannlige" ting som bæring, skruing osv, samtidig som pene venninner får alt dette i bøtter og spann. Blir behandlet dårligere i jobbsammenheng, uten grunn. Jeg er nå 42 år, og er sammen med en kjekk mann. Sveipet til høyre på ham fordi jeg etter et vondt brudd bare ønsket å ha det gøy. Tenkte at hvis man først skal ha uforpliktende sex, så er det like greit å ha det med en kjekkas. Denne kjekkasen er i dag min mann, og synes jeg er verdens vakreste. Han har sett noe i meg som ingen andre i verden legger merke til. For alle andre er jeg stygg. Så når en dame forteller at hun er stygg, er det fordi hun VET at hun er det. Det har blitt gnidd inn siden hun var ei lita jente. Anonymkode: 460d8...7d5 1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #35 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Syns ikke det er lett å vite når man har dårlig selvbilde. I likhet med ts syns jeg ansiktet mitt er mindre pent, noen dager så direkte stygt at jeg ikke går ut uten store solbriller. Så jeg verken prøver meg på pene menn eller tror jeg har sjans. Men så prøver jo de seg fra tid til annen, så må jeg bare anta at selv om de ber meg ut må de være over mitt nivå siden de er kjekke og jeg derfor avslå. Så sitter man der singel på 4 året som jeg er nå kun fordi man ikke aner hvilket nivå man er på. Anonymkode: 106c0...987 Jeg var velsignet med modellkropp da jeg var ung. Likevel, mitt stygge ansikt ødela ganske mye. Mange menn vil ha damer med sylslank kropp med former og muskler. Men de vil ikke ha damer med stygt ansikt. Det er vanskelig å få beregnet riktig "nivå" da. Anonymkode: 460d8...7d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #36 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg kommer aldri til å forstå meg på dere menn, jeg sverger. På den ene siden legger dere ut i det vide og det brede om hvilke kvinner som er stygge, om at dere ikke hadde orket å ligge med oss i mørke engang, dere ler, ydmyker og latterliggjør. Men vi som utsettes for det, vi skal selvsagt aldri få dårlig selvtillit, og vi skal aldri slutte å flørte, for da er det i hvert fall ingen som vil ha oss. Det er en grense for hvor mye ydmykelse vi orker, kan jeg fortelle deg. Når man i beste fall har blitt ignorert, i verste fall ledd av, mange nok ganger, så velger man heller å legge energien sin på noe som får en til å føle seg bedre. TS: Vet jeg ikke burde svare på dette, siden det er en avsporing. Skal ikke ta det videre enn dette. Anonymkode: de7d0...888 Nettopp. Damned if you do, damned if you don't. Menn: "Menn flest liker pene kvinner med fine kropper". "Velg menn på ditt eget nivå. Blir du avvist eller brukt for sex, sikter du altfor høyt". "Kvinner over 30 har ingen markedsverdi, alle menn vil ha pene damer". Også menn: "Du kan da ikke ha så dårlig selvtillit, du er sikkert pen, du!" "Ikke gi opp kjærligheten, fortsett å lete. En dag treffer du en mann som elsker deg." "Alle damer kan med letthet finne en mann". "Utseendet er ikke så viktig." Altså, hæ? Anonymkode: 460d8...7d5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #37 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 7.49): Ja det er brutalt. Jeg har allerede vært på noen dater. Jeg har ikke likt mennene, så jeg har ikke brydd meg om hva de tenker om meg. Nå derimot skriver jeg med en mann som virker helt nydelig. Og jeg ønsker jo at han skal like meg:/ Anonymkode: 2e0fc...dec Smil mye da blir alle pene, spør du meg! Og ikke mål utseendet ditt opp mot noe, du er som du er, gjør det beste ut av det og vær sikker på deg selv! Det liker de fleste skikkelige menn ❤️ Anonymkode: 9d1ed...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 27. mai 2024 #38 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Så når en dame forteller at hun er stygg, er det fordi hun VET at hun er det. Det har blitt gnidd inn siden hun var ei lita jente. Er ikke det vettu. Når en dame forteller meg at hun er stygg..er det fordi hun trodde på trollene og begynte å oppføre seg som om hun var mindre verd..Med det resultat at ingen ville ha henne...så kunne hun sementere løgnen om at hun var objektivt stygg i hjernen sin.. Har du tenkt på at mennesker du liker og ser opp til blir penere og penere? Og billedskjønne mennesker du ikke liker blir direkte stygg til slutt..? Og at utgangspunktet ikke spillte noen rolle egentlig?? Dere kvinner burde våkne og forstå at verdien deres ikke ligger i et billedskjønt ytre men i hjernen deres, dere kan nå så langt som helst med en fantastisk hjerne mens et vakkert yttre bare gir dere ons. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #39 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 7.36): Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec Slapp av, de aller færreste er naturlig ansiktspene. Litt kamuflasje i form av sminke, botox, fillers, falskeøyevipper mv., samt en sympatisk personlighet kan gjøre underverker:) Anonymkode: 85f62...684 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #40 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettopp. Damned if you do, damned if you don't. Menn: "Menn flest liker pene kvinner med fine kropper". "Velg menn på ditt eget nivå. Blir du avvist eller brukt for sex, sikter du altfor høyt". "Kvinner over 30 har ingen markedsverdi, alle menn vil ha pene damer". Også menn: "Du kan da ikke ha så dårlig selvtillit, du er sikkert pen, du!" "Ikke gi opp kjærligheten, fortsett å lete. En dag treffer du en mann som elsker deg." "Alle damer kan med letthet finne en mann". "Utseendet er ikke så viktig." Altså, hæ? Anonymkode: 460d8...7d5 Akkurat dette jeg mente i mitt innlegg. Det handler ikke om hvem man omgås eller hvilke arenaer med er sosial på, det handler om en generell holdning i samfunnet, som gjør at vi som er stygge får høre det hele tiden. Vi vet at vi er stygge, og det samfunnet vi er en del av kommer aldri til å la oss glemme det. Jeg har fått høre at jeg er stygg fra jeg var barn, og ble sammenlignet med min søte og vakre søster. Jeg ble jevnlig kalt stygg på skolen, som tenåring ble jeg ledd av og rynket på nesen til om jeg forsøkte å vise interesse for en gutt, som ung student ble jeg alltid ignorert når jeg var med ut, endte opp med å passe veskene til de som var pene og populære. Jeg har aldri fått en manns oppmerksomhet, aldri opplevd at en mann har sendt meg lange blikk eller flørtet med meg. Jeg har passert 40, og har innsett at dette er sånn det kommer til å være livet ut. Og å tror at en som har opplevd det jeg har, skal fortsette å flørte, som om ingenting har skjedd, det er viser bare at man ikke forstår seg på mennesker. Når det er en ting man aldri har lyktes med, som aldri har gitt positivt resultat, hvor man aldri har kjent på mestring og fremgang, som man bare forbinder med negative følelser og nederlag, da gir man opp til slutt. Anonymkode: de7d0...888 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå