AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Del Skrevet 25. mai Har fått en depot injeksjon med Gonapeptyl for 2 uker siden for å nedregulere før sprøytestart. Begynte på den en uke etter forrige eggløsning. Skal ta første injeksjon med Gonal-F i morgen og fikk i dag positiv graviditetstest... Kan Gonapeptyl gi falsk falsk positiv og hvis ikke - er det ikke umulig å bli gravid på Gonaptyl da den undertrykker syklusen? 🤨 Anonymkode: 6adc2...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Del Skrevet 25. mai Gonapeptyl inneholder hcg - så den kan altså slå ut på graviditetstester. Hvor lenge etter injeksjon det gjelder, vet jeg ikke. Anonymkode: 7d3bd...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Gonapeptyl inneholder hcg - så den kan altså slå ut på graviditetstester. Hvor lenge etter injeksjon det gjelder, vet jeg ikke. Anonymkode: 7d3bd...f43 Takk for svar Er det mulig å ha blitt gravid ved forrige eggløsning selvom man har tatt Gonapeptyl etter eggløsning? Skal ha mensen i disse dager.. Kanskje usannsynlig å bli gravid nå men jeg hadde en del symptomer etter eggløsning som jeg aldri har hatt før (før injeksjon) Anonymkode: 6adc2...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 25. mai #4 Del Skrevet 25. mai Jeg fikk beskjed om å sjekke om jeg var gravid nå når jeg bruker gonapeptyl. Mensen var forsinket og sykepleier ba meg stoppe å bruke gonapeptyl om testen var positiv. Hør med lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar Er det mulig å ha blitt gravid ved forrige eggløsning selvom man har tatt Gonapeptyl etter eggløsning? Skal ha mensen i disse dager.. Kanskje usannsynlig å bli gravid nå men jeg hadde en del symptomer etter eggløsning som jeg aldri har hatt før (før injeksjon) Anonymkode: 6adc2...f7d Ville undersøkt med lege. Hva som kan skje og hva som er vanlig - er så stor variabel på at det må nesten en lege/helsepersonell svare på. Anonymkode: 7d3bd...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå