AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg er på jakt etter tips til selvbruning som er enkel å påføre, ser naturlig ut, og lukter godt. Skal bruke på beina og armene, og bryst/hals. Jeg har ikke prøvd noe i de baner på mange år, og da brukte jeg Dove sin lotion. Husker bare at den farget alt sengetøyet mitt brunt, og at lukta ikke var god😅 Anonymkode: 9e2a6...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 25. mai 2024 #2 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg har bare positive ting å si med dove. Brukt det i mange år. Blir ikke merker på sengen etc. Bruker den forsatt bruker du den lyse eller mørke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #3 Del Skrevet 25. mai 2024 Følger denne! Jeg er helt fersk og har aldri brukt selvbruning i hele mitt 30 års lange liv, men er hvit som en hysefilet, og burde vel prøve 😅 Anonymkode: 68f0b...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #4 Del Skrevet 25. mai 2024 Den eneste jeg har som ikke setter merker er Clarins self tan gel. Men synes ikke den gir den fineste fargen. Og er ikke like lett å påføre fint som resten jeg nevner. St.tropez mouse er best for bein, påføres med hanske. For ansikt og nakke bruker jeg tan revel eller tan luxe the water. Med spray treffer den ansikt og nakke/bryst naturlig slik sola ville gjort, også hårfeste, så gir et veldig naturlig resultat. Den lukter heller ikke. Bruker clarins glow drops i vinterhalvåret, blandet i ansiktskrem. Ja, sengetøy blir litt farget innimellom, men det går av i vask. Opplever ikke at noe av dette har en ubehagelig lukt, selv om man innimellom kan kjenne en dunst av selvbruning. Anonymkode: efc9a...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #5 Del Skrevet 25. mai 2024 Dove sin er billig og grei. Lukter mye og man blir litt klissete. Resultatet blir somregel bra. St.Tropez har godt rykte. SunSpa spray er veldig bra til ansiktet syns jeg. Anonymkode: eddd3...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #6 Del Skrevet 25. mai 2024 Etter å ha testet mye forskjellig, så liker jeg faktisk Sophie Elise sin mouse best 🤩 Anonymkode: 81979...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #7 Del Skrevet 25. mai 2024 mommyaka skrev (4 minutter siden): Jeg har bare positive ting å si med dove. Brukt det i mange år. Blir ikke merker på sengen etc. Bruker den forsatt bruker du den lyse eller mørke Jeg har som sagt ikke brukt den på mange år, men tror jeg brukte den mørke.. Jeg blir egentlig ganske brun, men orker ikke å sole meg slik som jeg gjorde da jeg var yngre.. Tåler ikke varmen rett og slett, og ikke har jeg tid heller😌 Så tenkte å gi selvbruning en ny sjanse😄 Skjønner ikke at det ikke farger av på sengetøyet ditt? Man så godt hvilken side av senga som var min, for å si det sånn😅 Anonymkode: 9e2a6...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 25. mai 2024 #8 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har som sagt ikke brukt den på mange år, men tror jeg brukte den mørke.. Jeg blir egentlig ganske brun, men orker ikke å sole meg slik som jeg gjorde da jeg var yngre.. Tåler ikke varmen rett og slett, og ikke har jeg tid heller😌 Så tenkte å gi selvbruning en ny sjanse😄 Skjønner ikke at det ikke farger av på sengetøyet ditt? Man så godt hvilken side av senga som var min, for å si det sånn😅 Anonymkode: 9e2a6...de4 Ikke bruk den mørke..men lyse...etter noen dager får du flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #9 Del Skrevet 25. mai 2024 Liker best de lette som gir gradvis farge (smører gjerne f.eks 2 - 3 dager på rad). Bruker bare på leggene. Barberer, skrubber og smører som regel før selvbruning. Anonymkode: ed8dd...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 28. mai 2024 #10 Del Skrevet 28. mai 2024 Bondi Sands synes jeg gir en flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå