AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Del Skrevet 25. mai Har "heng" pga svangerskap og keisersnitt på området under navlen, det er forsåvidt greit. Men jeg har et område over navlen som fortsatt er ganske stort i forhold til hvor ting har forsvunnet på resten av kroppen. Har fortsatt 10-15 kilo å gå ned, men ser for meg at det området kommer til å være "feit" uansett? Noen som har gått ned som kan forklare hvorfor det er vanskelig å gå ned akkurat der? Anonymkode: 513d8...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Del Skrevet 25. mai Alle sier at "magefettet er det siste som kommer på, og det første som forsvinner", men det stemmer ikke for meg. Nå skal det sies at det området over navlen som du snakker om ofte kan være litt utstående på grunn av organene som ligger der, og spesielt magesekken. Hvis det er magesekken som er litt stor hos deg er det kanskje en liten trøst å vite at den vil trekke seg litt sammen etterhvert. Anonymkode: 953c8...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3 Del Skrevet 25. mai Jeg har gått ned 25 kilo og er slank med bmi på 19. Magen er det eneste stedet hvor jeg fortsatt har fett. Det går bort hvis jeg trener mye mage og spiser lite, men da må jeg spise for lite og blir slapp og uopplagt. Så selv om jeg ikke liker det må det nesten være der. Anonymkode: e86be...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 26. mai #4 Del Skrevet 26. mai Kan det være at du har delte magemuskler etter svangerskap? Da vil magen bule selv om du er slank. Er magen hard eller er det fett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 9.02): Har "heng" pga svangerskap og keisersnitt på området under navlen, det er forsåvidt greit. Men jeg har et område over navlen som fortsatt er ganske stort i forhold til hvor ting har forsvunnet på resten av kroppen. Har fortsatt 10-15 kilo å gå ned, men ser for meg at det området kommer til å være "feit" uansett? Noen som har gått ned som kan forklare hvorfor det er vanskelig å gå ned akkurat der? Anonymkode: 513d8...f51 Magen er det første stedet jeg legger på meg, så høres naturlig ut at det er det siste stedet som går også. Jeg trives best på bmi 21, men så fort jeg øker til bmi 23 har jeg ganske mye mage. Er 170cm. (Øker i vekt om jeg ikke er nøye, og klarer ikke være nøye hele tiden, så det blir små slankekurer innimellom for å slippe å måtte gå ned masse). Anonymkode: 43a90...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Del Skrevet 27. mai Tren dine indre magemuskler! Adverse abdominal exercises Det vil endre midjen din bedre enn noe annet 💃 Anonymkode: dfe8a...5de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå