AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Del Skrevet 25. mai 2024 Skal i 70 årsdag til min far i dag. Vi skal spise på restaurant kl 15, til han for kaffe og kaker etterpå. Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal ha på meg. Er en svart bukse og blomstrete kortermet bluse innafor? Eller bør det være skjørt/ kjole? Har ikke så lyst å ha strømper når det er så varmt, og liker ikke gå med bare legger.. er litt overvektig og har så bleke ben 🙈 Anonymkode: 801e5...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #2 Del Skrevet 25. mai 2024 Det er garantert helt ok antrekk, men det blir varmt da.... Du rekker butikken for litt selvbruning først? Og du.... "Litt overvektig".... Jeg hadde BMI på 40 og gikk med capribukser og bare bein! Skulle bare mangle! (har gått ned snart 30 kg nå altså, men jeg vet hvordan det er å være overvektig om sommeren!) Anonymkode: 8dc93...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #3 Del Skrevet 25. mai 2024 Enig med alt der anonym bruker over skriver!! Kropp er flott uansett!!! 👏👏😍 Når det er sagt, gå med det du er komfortabel med. Svart bukse og lett sommertopp er flott ☺️ Kos deg i lag!!! Anonymkode: bd7d5...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #4 Del Skrevet 25. mai 2024 Kan du ikke ta en tynn strømpebukse med hudfarge? Det er kaldere enn bukse. Anonymkode: 53452...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #5 Del Skrevet 25. mai 2024 Når dere skal spise så tidlig som kl.15.00, så er vel restauranten et uformelt sted? Finere restauranter har vanligvis ikke middagsservering så tidlig, så jeg tenker at både bukseantrekket og kjolen fra den andre tråden.passer bra. Anonymkode: 827ed...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå