Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skjønner godt hvordan du har det. Har det på samme måten selv. Det er kjedelig å vite at "alle andre" har noen å være sammen med, bare ikke jeg :( . Kunne selvfølgelig dratt på besøk til familien, men føler liksom ikke for det heller. Da er det bedre foran tv'n og her på KG..  :)

Men kjipt, det er det. Selv om det er en 'trøst' å se at vi er flere.

Sender dere en  :klem1:

Det er definitivt en trøst å vite at man ikke er alene om å være alene :klem:

Vi skulle hatt en singelklubb! Så kunne vi treffes og ha det mye gøyere enn de etablerte menneskene som sitter hjemme med kjæresten. Nemlig!

Jepp, a`la sex&singelliv :ler: Hvorfor er det ikke like spennende og glamorøst å være singel som det framstår i den serien??

Selv ringte jeg en kompis, og det endte med at jeg så en film sammen med han, broren hans og en kompis av ham. Greit nok igrunn.. var iallefall ikke alene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alene i kveld, ikke ensom. Har sett på OL i dag, liker det. Laget god middag og lest bok. Fyllt en skål med smågodt og surra litt foran tv'n. Kost meg med 2 cognac. Nå sitter jeg uti natten og surfer på internett og nyter stillheten rundt meg. Snart skal jeg legge meg i en god seng og sove lenge. Deilig ;)

Gjest Ego-solo
Skrevet

Jeg er alltid alene (bortsett fra mitt barn, selvsagt). Det har jeg vært, mer eller mindre, de siste 13-15 år. Jeg elsker meg selv og mitt barn. Jeg elsker livet. Jeg har dusinvis med hobbyer og kjeder meg aldrig.

Det er alltid noen jeg kan gjøre på, bør gjøre på og har lyst til å gjøre på. I dag har jeg ikke lyst til å gjøre på noen ting, og derfor zapper jeg litt rundt på dette forumet og sier min mening til ditt og datt. Sønnen er på weekend besøk hos sin mor, og jeg har ingen forpliktelser hele helgen. Kanskje rydder jeg litt og kanskje tar jeg meg en tur og utøver den sport jeg er mest glad i. Og "når" jeg det ikke, så er det ikke noe problem i det heller.

Hmmm, nå fikk jeg faktisk lyst til å dra inn til idrettsanlegget. Jeg får vente et par timer og se om lysten går over av seg selv. Det er litt for tidlig enda uansett. Jeg skal nå i dusjen, nå å spise litt, nå å innta et helt apotek med medisiner fordi jeg feiler alt mellem himmel og jord osv. Men egentlig spiller det ingen rolle når jeg drar, for jeg har nøkler og kort og sikkerhetskoder til alle tre idrettsanlegg hvor det kan trenes. Jeg kan dra dit midt på natten om jeg har lyst. Jeg er nemlig både trener og instruktør, og derfor har jeg adgang 24 timer i døgnet.

Poenget med dette innlegget er å vise deg at livet er hva du selv gjør det til. Også lørdagskvelden i går. Livet er deiligt!!

Hilsen

Ego-Solo

Skrevet

Kjøp dere en PS2 maskin og noen gøyale spill! Jeg har hele singstar-serien og dansespill med matte som begge er en hit når jeg en sjelden gang har vorspiel.

Fordelen med å ha dette når en er alene en lørdagskveld er:

1. Det er fryktelig morsomt

2. Tiden går fort

3. Du kan synge "like a virgin" av full hals uten å skjemmes over at andre kan høre det

4. Du kan øve på dansespillet slik at du er imponerende god neste gang du spiller det med venner, pluss at det er god trim (egen kaloriteller til og med)

Nå høres jeg kanskje ut som en spillegal fjortis, men jeg er faktisk 30 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...