AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Del Skrevet 24. mai 2024 Har dere noen navn dere liker som vanligvis ikke er deres stil? Jeg kan begynne. Jeg har alltid likt navnet Sienna. Har skjønt at mange synes dette er harry, men jeg synes det er så fint. Vanligvis liker jeg nordiske navn, og barna mine har «oldeforeldrenavn». Anonymkode: cfd46...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #2 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg synes Lydia er fint, selv om mange sikkert tenker eskortetjeneste Anonymkode: ba3dd...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #3 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg liker navnet Tommy, selv om mange synes det er pøbelnavn. Anonymkode: c4f27...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg liker vanligvis ikke bibelske navn, men liker veldig godt Jonas og Josefine. Anonymkode: ecdf5...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 29. mai 2024 #5 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg liker, som den over meg, heller ikke bibelske navn til vanlig, men jeg er veldig glad i Eva og Jonas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 29. mai 2024 #6 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 21.19): Jeg liker vanligvis ikke bibelske navn, men liker veldig godt Jonas og Josefine. Anonymkode: ecdf5...f3e Josefine er da ikke et bibelsk navn. Det er ingen ved navn Josefine i Bibelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 29. mai 2024 #7 Del Skrevet 29. mai 2024 Hulderen skrev (7 minutter siden): Josefine er da ikke et bibelsk navn. Det er ingen ved navn Josefine i Bibelen. Det kommer av Josef. Er mange navn som er særlig jentevarianten av et guttenavn. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 16.21): Jeg liker navnet Tommy, selv om mange synes det er pøbelnavn. Anonymkode: c4f27...913 Jepp, en av de verste pøblene jeg kjente til het Tommy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 30. mai 2024 #9 Del Skrevet 30. mai 2024 Adam, Viktor, Artur, Eleanor, Annie, Sonja. mange litt gammeldagse navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Del Skrevet 30. mai 2024 Victoria! Alltid likt det.. men er overhodet ikke min stil. Kan også være enig i Tommy faktisk. Anonymkode: 8f6de...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 30. mai 2024 #11 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 14.23): Jeg synes Lydia er fint, selv om mange sikkert tenker eskortetjeneste Anonymkode: ba3dd...fac Lydia er jo et bibelsk navn og et helgennavn, og således solid plantet i vår vestlige kulturtradisjon. At kunnskapsløse mennesker forbinder navnet med eskortetjenester har ingen relevans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #12 Del Skrevet 3. juni 2024 Synes også Sienna er veldig fint, selv om jeg ikke liker slik stil. Liker ikke gamle gubbe og kjerringnavn, men synes navn som Kjell, Alfred, Dagny, Dagrun og Aslaug er fine. Anonymkode: eb435...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #13 Del Skrevet 4. juni 2024 Hulderen skrev (På 29.5.2024 den 18.39): Josefine er da ikke et bibelsk navn. Det er ingen ved navn Josefine i Bibelen. Josefine er en kvinneversjon av Josef, som er et bibelsk navn. Jeg vil tro at Josefine dermed regnes som et bibelsk navn. Anonymkode: ecdf5...f3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #14 Del Skrevet 4. juni 2024 Navn er navn okke en stil Anonymkode: c1053...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 4. juni 2024 #15 Del Skrevet 4. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Josefine er en kvinneversjon av Josef, som er et bibelsk navn. Jeg vil tro at Josefine dermed regnes som et bibelsk navn. Anonymkode: ecdf5...f3e Josefine er avledet fra et bibelsk navn, men det gjør ikke Josefine til et bibelsk navn. Endret 4. juni 2024 av Hulderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #16 Del Skrevet 4. juni 2024 Hulderen skrev (31 minutter siden): Josefine er avledet fra et bibelsk navn, men det gjør ikke Josefine til et bibelsk navn. At det ikke er en bibelsk person ved navn Josefine, er ikke det samme som at det ikke er et bibelsk navn. Per, Pål, Jon osv. regnes også som bibelske navn, selv om de er varianter (av hhv. Peter, Paulus og Johannes). Anonymkode: ecdf5...f3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #17 Del Skrevet 4. juni 2024 On 6/3/2024 at 6:20 PM, AnonymBruker said: Synes også Sienna er veldig fint, selv om jeg ikke liker slik stil. Liker ikke gamle gubbe og kjerringnavn, men synes navn som Kjell, Alfred, Dagny, Dagrun og Aslaug er fine. Anonymkode: eb435...c80 Hadde syntes det var så ekstremt bra hvis noen hadde kalt barna sine Sienna og Dagrun. Ser til stadighet her tråder om hvilke navn som "passer sammen". Hvorfor må søskennavn det? Anonymkode: 47b13...5c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #18 Del Skrevet 4. juni 2024 Jeg synes Birk, Ask, Saga og Trym er veldig fint, vanligvis liker jeg ikke norrønte navn Anonymkode: 37eaf...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #19 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hadde syntes det var så ekstremt bra hvis noen hadde kalt barna sine Sienna og Dagrun. Ser til stadighet her tråder om hvilke navn som "passer sammen". Hvorfor må søskennavn det? Anonymkode: 47b13...5c1 Jeg vurderer faktisk det. Ikke de navnene, men et skikkelig norsk jentenavn(tenk f.eks Jørgine), og et amerikansk søtt guttenavn(tenk f.eks Zachariah). Anonymkode: eb435...c80 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #20 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hadde syntes det var så ekstremt bra hvis noen hadde kalt barna sine Sienna og Dagrun. Ser til stadighet her tråder om hvilke navn som "passer sammen". Hvorfor må søskennavn det? Anonymkode: 47b13...5c1 Ikke alle har navn som passer sammen. Jeg kjenner to brødre som heter Håkon og Attila. Anonymkode: 78613...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå