AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Finner både forsking som sier ja og forskning som sier nei, så da spør jeg rutinerte prøvere, blir dere liggende etter sex for at ikke spermen skal komme ut? Det gir jo egentlig mening at det øker sannsynligheten?🙈 og isåfall hvor lenge? Anonymkode: e5648...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Del Skrevet 24. mai Nei Anonymkode: dde39...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymMisbruker Skrevet 24. mai #3 Del Skrevet 24. mai Tre timer med beina i været helst. Klarer du å stå på hendene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Del Skrevet 24. mai Delte meninger på KG også, altså😂 vet ikke hva jeg skal tro, jeg😂 ts Anonymkode: e5648...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Del Skrevet 24. mai Nei det er en gammel myte. Sædcellene svømmer raskt inn i livmorhalsen, det meste av det som kommer ut igjen er sædvæske. Beina opp, pute under rumpen, ligge i ro.. Det er bare tull. Anonymkode: 8075b...4ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 24. mai #6 Del Skrevet 24. mai Jeg ble gravid rett etter sex..han kom..jeg gikk på do og tisset... gravid 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 24. mai #7 Del Skrevet 24. mai Det er splittede meninger om det, også blant eksperter, så jeg har gjort det i tilfelle det har noe for seg - det kan jo ihvertfall ikke skade? Måtte uansett ty til IVF for å få det til her da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Del Skrevet 24. mai Jeg lå alltid 15 min og ventet for sikkerhets skyld. Mulig det ikke har noe å si, men det føltes bedre. Litt hverdagsmagi 🙈 Anonymkode: dbaba...2f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #9 Del Skrevet 25. mai Hvor mange er det som løper ut av senga med en gang sexen er ferdig? Det føles veldig naturlig ut å bli liggende en stund og bare kose og hvile litt. Kanskje det er en grunn til det, fra naturens side? 🙃 Anonymkode: a4c16...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #10 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mange er det som løper ut av senga med en gang sexen er ferdig? Det føles veldig naturlig ut å bli liggende en stund og bare kose og hvile litt. Kanskje det er en grunn til det, fra naturens side? 🙃 Anonymkode: a4c16...e1d Nei. Det tar sekunder fra utløsning til sædcellene er i livmoren. Blir du liggende uten å gå på do, renner jo sædvesken ut i sengen. Personlig synes jeg ikke det er særlig delikat. Anonymkode: c27dd...6fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 25. mai #11 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Det tar sekunder fra utløsning til sædcellene er i livmoren. Blir du liggende uten å gå på do, renner jo sædvesken ut i sengen. Personlig synes jeg ikke det er særlig delikat. Anonymkode: c27dd...6fb Det tar 5 til 45 min til de er i egglederen (ekspertene er uenige, men de fleste mener innenfor det tidsrommet, dersom alt fungerer som det skal med EL-slim og bølgende sammentrekninger i skjeden). Legg en pute under rumpa, så renner det ikke ut - tyngdekraft ✨️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #12 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Delte meninger på KG også, altså😂 vet ikke hva jeg skal tro, jeg😂 ts Anonymkode: e5648...7cb Nummer to der var veldig ironisk.. Anonymkode: dde39...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #13 Del Skrevet 25. mai MariaIsabel skrev (6 timer siden): Det tar 5 til 45 min til de er i egglederen (ekspertene er uenige, men de fleste mener innenfor det tidsrommet, dersom alt fungerer som det skal med EL-slim og bølgende sammentrekninger i skjeden). Legg en pute under rumpa, så renner det ikke ut - tyngdekraft ✨️ Du trenger ikke stresse med å bruke pute under rumpa Siden det tar så få sekunder før sædcellene er i livmoren, trenger du ikke spare på sædvæsken, den kan få renne ut fra skjeden Det er så utrolig mange sædceller at du trenger ikke å få absolutt hver og en inn i livmoren din! https://www.fcionline.com/article/should-i-lay-down-after-sex-or-fertility-treatment/ "Remember only 1% of sperm gets into the uterus with intercourse, so lying down does not improve the chances. " Anonymkode: c27dd...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 25. mai #14 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du trenger ikke stresse med å bruke pute under rumpa Siden det tar så få sekunder før sædcellene er i livmoren, trenger du ikke spare på sædvæsken, den kan få renne ut fra skjeden Det er så utrolig mange sædceller at du trenger ikke å få absolutt hver og en inn i livmoren din! https://www.fcionline.com/article/should-i-lay-down-after-sex-or-fertility-treatment/ "Remember only 1% of sperm gets into the uterus with intercourse, so lying down does not improve the chances. " Anonymkode: c27dd...6fb Du leste ikke første delen av svaret mitt eller? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #15 Del Skrevet 26. mai MariaIsabel skrev (21 timer siden): Du leste ikke første delen av svaret mitt eller? 😅 Jeg tror ikke du leste mitt, for det er ganske langt til egglederen, men sædcellen faller ikke ut av livmoren din når du reiser deg opp Anonymkode: c27dd...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå