AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #21 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil tro mange av de som kommenterer er i forhold som de ikke kan komme seg ut av. enten fordi de ikke har råd, eller ikke vil være singel "Vil tro..." 🙄 Anonymkode: 16c9a...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 24. mai 2024 #22 Del Skrevet 24. mai 2024 Har ikke noen tro på denne historien. Det har aldri vært flere single. Blant unge voksne er det nesten normalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #23 Del Skrevet 24. mai 2024 Husker menn på jobben sa til meg da jeg hadde hodepine at jeg trengte å få meg litt pikk. Da lo jeg rått og spurte om de tror kukken er en magisk stav. Så gikk jeg. De da aldri noe igjen 🤣 Anonymkode: 3e51a...75a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #24 Del Skrevet 24. mai 2024 Hunmedham skrev (3 minutter siden): Har ikke noen tro på denne historien. Det har aldri vært flere single. Blant unge voksne er det nesten normalt. Typisk KG, ts skal alltid beskyldes for å lyve. Prøv å jobbe en dag i shippingbransjen så får vi se om du skifter mening. Det er et drøyt miljø. Anonymkode: dbe34...60b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 24. mai 2024 #25 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg føler meg privilegert som kan være enslig. Det fins ikke et tryggere liv en den man lever som enslig spør du meg. Jeg smiler inni meg hver dag på jobb, for jeg vet jeg er så heldig jeg får reise hjem til mitt vakre hjem, kose meg med god mat og nyte kvelden uten drama. Hva andre tenker driter jeg i. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #26 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Husker menn på jobben sa til meg da jeg hadde hodepine at jeg trengte å få meg litt pikk. Da lo jeg rått og spurte om de tror kukken er en magisk stav. Så gikk jeg. De da aldri noe igjen 🤣 Anonymkode: 3e51a...75a Kongekommentar! Den skal jeg huske Jobbet du i shipping du og? Anonymkode: dbe34...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #27 Del Skrevet 24. mai 2024 Hmmmmmm skrev (1 minutt siden): Jeg føler meg privilegert som kan være enslig. Det fins ikke et tryggere liv en den man lever som enslig spør du meg. Jeg smiler inni meg hver dag på jobb, for jeg vet jeg er så heldig jeg får reise hjem til mitt vakre hjem, kose meg med god mat og nyte kvelden uten drama. Hva andre tenker driter jeg i. Det er flott! Og noe som burde respekteres enten man er singel, enke, gift eller hva enn tenker jeg. Anonymkode: dbe34...60b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dried Mangoliano Skrevet 24. mai 2024 #28 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Overhørte noen si her en dag om de kunne spørre om hun rare, single skulle ha kaffe.. altså meg tydeligvis. Hva i all verden er dette slags folk og plass? Det er da ingen som omtaler noen andre som "hun single". Jeg hadde nok vurdert noe annet, siden sjefen åpenbart er sosialt tilbakestående. Og gøy å si akkurat det, når sjefen spør hvorfor du slutter. 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #29 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser det her på KG, men også i samfunnet generelt. Er du singel må du tåle all slags frekke kommentarer. Jeg har opplevd det mye på jobb, og nå opplever jeg det i ny jobb. Er drittlei! Hva hadde dere gjort om sjefen daglig kom med kommentarer som dette: - er det ikke stusselig å bo alene? Svar: Om det er stusslig å slippe skjeggrester på badet og en mann som sitter å driter i tre kvarter hver morgen? det er dritdigg å bo alene! - blir vel en trist helg på deg, siden du ikke har noen mann eller unger svar: Er vel.mer det at det IKKE blir en trist helg, når man slipper mann og unger 😅 - du må være utrolig ensom siden du ikke har mann svar: Syns mannfolk generelt ikke er det mest intressante selskapet sånn i lengden - en så pen dame som deg bør ikke gå singel, forstår ikke at du klarer det. Liker du damer kanskje? svar: Det er ganske lett. Leser litt meldinger fra menn og ser hvordan de i forhold er bak ryggen på dama, vips, lyst på gullfisk isteden Vi er like gamle faktisk, men jeg får sånne kommentarer HVER dag og er drittlei. Jeg snakker aldri om at jeg er singel, og ofte svarer jeg "det der er svært upassende å si" men det går ikke inn. Andre mannlige kolleger har også sagt at jeg er rar siden jeg er 40 og singel. Og alle er etnisk norske utrolig nok, dette er en arbeidsplass midt i Oslo sentrum. Hvorfor blir menn så provoserte over at en dame er singel? Og hva kan jeg svare? Får menn like mye hassle for å være single når de er 40? Jeg tviler sterkt på det. Anonymkode: dbe34...60b Anonymkode: 067e7...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dried Mangoliano Skrevet 24. mai 2024 #30 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Husker menn på jobben sa til meg da jeg hadde hodepine at jeg trengte å få meg litt pikk. Hadde vært helt absurd å høre noe sånn på jobb! En sånn kommentar er vel streng tatt oppsigelsesgrunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #31 Del Skrevet 24. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Sjefen din legger an på deg, det er det som skjer. Anonymkode: 5bcc4...5c2 Enig! Har opplevd det selv fra flere mannlige kollegaer. Anonymkode: ef43f...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 24. mai 2024 #32 Del Skrevet 24. mai 2024 Amatonormativitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 25. mai 2024 #33 Del Skrevet 25. mai 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Vi er like gamle faktisk, men jeg får sånne kommentarer HVER dag og er drittlei. Jeg snakker aldri om at jeg er singel, og ofte svarer jeg "det der er svært upassende å si" men det går ikke inn. Andre mannlige kolleger har også sagt at jeg er rar siden jeg er 40 og singel. Og alle er etnisk norske utrolig nok, dette er en arbeidsplass midt i Oslo sentrum. Hvorfor blir menn så provoserte over at en dame er singel? Og hva kan jeg svare? Får menn like mye hassle for å være single når de er 40? Jeg tviler sterkt på det. Anonymkode: dbe34...60b Mann 50 og får definitivt ikke noe hassle for at jeg er singel på arbeidsplassen min eller fra mine kompiser. Men det kan jo være fordi jeg har jobbet der lenge og kun vært singel i et halv år etter et laaaangt ekteskap. Nå kødder jeg en del med min situasjon som singel da og har gitt godt uttrykk for at jeg synes det virkelig er null stress, så kanskje det også spiller inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #34 Del Skrevet 25. mai 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Prøv å jobbe en dag i shippingbransjen så får vi se om du skifter mening. Det er et drøyt miljø. Anonymkode: dbe34...60b Jeg har også hatt jobber med pissdårlig miljø, men da har jeg sluttet. Anonymkode: 4fa8d...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #35 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Blir bare så satt ut, men kommer til å smelle tilbake snart ja Sjefen er ikke den verste men han er jo med på upassende prat/intime spørsmål til meg. Også syns de kanskje det er litt gøy at jeg blir satt ut. Overhørte noen si her en dag om de kunne spørre om hun rare, single skulle ha kaffe.. altså meg tydeligvis. Ganske kjipt, for dette er en veldig godt betalt jobb og folk er jo hyggelige liksom. Men det er vel en form for mobbing? eller er jeg hårsår? Anonymkode: dbe34...60b Jeg ville tatt det med en positiv tone: - er det ikke stusselig å bo alene? jeg elsker å bo alene. Ingen å ta hensyn til. Ingen som klager på noe. Jeg styrer alt selv og gjør som jeg vil, hele tiden. - blir vel en trist helg på deg, siden du ikke har noen mann eller unger Du denne helgen skal jeg på surfekurs og så er vi en hel gjeng som skal ut å teste den nye restauranten som har åpnet i Oslo. Tenkte også å ta meg en tur på en konsert på Søndag. Blir en herlig helg sammen med masse nydelige mennesker. Gleder meg masse. - du må være utrolig ensom siden du ikke har mann Ensom nei. I dag for eksempel måtte jeg avlyse avtalen jeg hadde i kveld fordi jeg trenger litt alenetid. Lade batteriene litt fra alt det sosiale jeg gjør utenom jobb. - en så pen dame som deg bør ikke gå singel, forstår ikke at du klarer det. Liker du damer kanskje? Jeg elsker å være singel og vet rett og slett ikke om et forhold er for meg. Er så utrolig glad i egentid og det å ha leiligheten min for meg selv. Tror flere og flere kvinner innser at de ikke ønsker å dele livet med noen når de ikke lenger MÅ. Er så bra at vi nå har råd til å slippe være i ett forhold med noen fordi vi klarer oss bra økonomisk på egenhånd. Anonymkode: ae3e7...fcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #36 Del Skrevet 25. mai 2024 Har vært singel i 12 år, og hovedsakelig jobbet i mannsdominerte yrker. Har aldri opplevd noe jeg vim si er nedsettende, negativt eller mobbbing rundt min sivilstatus. Har hatt noen kommentarer om at de synes synd på meg som er alene når rentene økte og strømmen ble dyr. Og gjentatte spørsmål om jeg skal gjøre noe moro i helga, eller kommentarer om at de gruer seg til fotballturneringer/barnebursdag/husarbeid og at jeg er heldig som kan slappe av, dra på festival eller impulsiv helgetur. Hadde noen sagt at jeg måtte være ensom fordi jeg bar singel hadde jeg nok svart tilbake "jeg er så heldig at har venner i livet mitt, det kan virkelig anbefales, også for dere som er opptatt!" På en stygg kommentar om jeg er homofil fordi jeg er singel hadde jeg bedt dem reise tilbake til oldtiden med holdningene sine å komme tilbake når de kunne oppføre seg som oppegående mennesker. Vi er flere langvarig single i venneflokken, og jeg har aldri hørt de andre nevne at de mobbes for det. Anonymkode: e75ae...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #37 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kongekommentar! Den skal jeg huske Jobbet du i shipping du og? Anonymkode: dbe34...60b Shipping? Altså, da bør de være intelligente nok til å ta en lærepenge. For noen idioter du jobber med! Anonymkode: ada56...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #38 Del Skrevet 25. mai 2024 Det er jo ren trakassering som bedrives er. Om du ikke vil ta det opp drirekte, ta det opp med verneombud eller tillitsvalgt. Det må da være mye annet utrivelig på denne arbeidsplassen om folk oppføre seg slik. Høres ut som eksremt udannede og tåpelige folk. Har mange single på min arbeidsplass. Ingen som har snakket noe spesielt rundt det, bortsett fra at jeg selv har fått noen kommentarer på at de synes det er rart (er mann passert 50). Det eneste som har irritert meg litt rund dette single-greiene er når jeg treffer gamle kolleger som spør etter den og den - ofte blir da spørsmålet om de som var single den gang de jobbet sammen, fortsatt er single eller har fått seg kjæreste - det er som regel det første spørsmålet de kommer med. En gang ble jeg litt provosert fordi det var en pen dame som var single i slutten av 30-årene som disse tidligere kollegene mine mente var "for pen" til å være single - akkurat som om hun ikke kunne ha et bra liv uten mann. Anonymkode: 5176c...0d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå