AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Del Skrevet 24. mai 2024 Bedre kondis av å jogge 30 min hver dag? Anonymkode: 7050a...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 24. mai 2024 #2 Del Skrevet 24. mai 2024 Kanskje hvis du jogger i oppoverbakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Del Skrevet 24. mai 2024 Spørsmålet er hva utgangspunktet ditt er, Ts, og hvordan du jogger i de 30 minuttene. Om du har vært sofagris til nå og begynner å jogge 30 minutter daglig - selvfølgelig vil du få bedre kondisjon! Ulempen, hvis utgangspunktet er null trening fra før, det er at du mest trolig kommer til å bli overtrent fordi kroppen din ikke får restituert seg, og mye trolig kan pådra deg skader. Om du er veldig god form og så vant med å jogge at du tåler å jogge daglig, da vil du kanskje ikke mer enn vedlikeholde utgangsformen, og du bare jogger rolig og samme løype. Men om du f.eks. hadde gjort et par av øktene i uken om til intervalltrening og/eller hadde en motbakketrening, så kunne du nok også da ha bedret kondisjonen. Som du ser - man kan egentlig ikke besvare spørsmålet ditt så lenge du ikke sier noe om utgangspunktet ditt treningsmessig og helsemessig. Anonymkode: 7abb9...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg vil si absolutt. Går ut fra at du ikke pleier å jogge 30min flere ganger i uken, og hvis du starter med det så vil du få bedre kondis. Jeg startet å jogge etter påske, første joggeturen holdt jeg på å dø (føltes sånn) etter kort tid, gikk i oppoverbakker og var utslitt etter 2-3km, men nå jogger jeg i 40min sammenhengende og har fått veldig mye bedre kondis og koser meg på joggetur. Anonymkode: 7fc1d...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå