AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Jeg er 45 år, og begynner å føle på at jeg har lyst å gjøre noe annet. Barna begynner å bli voksne, og endelig har jeg tid å tenke litt mer på meg selv. (Har vært mange år, der jeg størstedelen av tiden har vært alene med dem). Men, hva liker jeg? Og gir det meg egentlig noe å jobbe altfor mye? Har du gjort noe smart for deg selv? Som du vil dele? Og noe som har fått fart på deg igjen? Anonymkode: 9329d...1af 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Del Skrevet 27. mai Hei! Hva har du lyst til å like? Det er mange som finner seg en idrett eller treningsform i voksen alder Anonymkode: 06bb8...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Jeg begynte på sats, begynte i et kor, gjenopptok kontakt med noen gamle venner samt fikk meg noen nye. Minst to ferier i utlandet årlig. Begynte å gå kveldsturer med podcaster. Tenker på å prøve yoga og vurderer å bli student igjen. Anonymkode: b59b5...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå