AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Jeg er absolutt ikke overvektig, veier 62 og er 1.68 høy. Men har litt sånn hoppe pupper når jeg løper. Trenger å ha de litt fastere. Men ikke mindre fyll i heller, da henger de vel enda mer. Er 36år med 2 fødsler bak meg. ✌️✌️ Anonymkode: 29625...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Del Skrevet 24. mai Bygg en tidsmaskin som tar deg tilbake ca 20 år. Det gir best og penest result. Ellers er vel kirurgi ett alternativ. Anonymkode: a9e63...ae1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Del Skrevet 24. mai Ikke mulig uten kirurgi. Anonymkode: 6130b...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke mulig uten kirurgi. Anonymkode: 6130b...0bd Dette. Brystløft er muligens et passende kirurgisk inngrep for deg, TS. Anonymkode: 8ef22...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette. Brystløft er muligens et passende kirurgisk inngrep for deg, TS. Anonymkode: 8ef22...493 Så de fleste jeg ser i 35 pluss som hadde større pupper før har tatt kirurgi? Er livredd kirurgi. Så nei takk ☺️😇 Anonymkode: 29625...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #6 Del Skrevet 25. mai En god bh som holder ting på plass er den enkleste og billigste løsningen Anonymkode: 1afd9...8c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 23.59): Så de fleste jeg ser i 35 pluss som hadde større pupper før har tatt kirurgi? Er livredd kirurgi. Så nei takk ☺️😇 Anonymkode: 29625...ec2 Eventuelt har de gått ned i vekt. Anonymkode: c67f0...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå