Gå til innhold

Damer på 40+, se hit litt! Kunne DU gjort dette? Kjapt spørsmål!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I utgangspunktet nei, og har ikke manglet tilbud om det. Men alstså, om det har vært lang nok tørke og tiltrekning og kjemi er sterk nok så garanterer jeg ingenting😅 Forutsetter i tilfelle at det er noen man møter på byen e.l. og det oppstår naturlig, hadde aldri avtalt å møte noen via apper.

Anonymkode: 723a5...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg, kvinne i 40-årene, ville aldri aktivt gått etter en på 28, men jeg er nå i en situajson hvor jeg har møtt en i 20-årene via felles interesser. Vi har en god tone, og jeg liker han bedre og bedre. Så kunne godt tenke meg å ligge med han, men det er fordi jeg liker han (på tross av aldersforskjellen). Men jeg gjør ikke noe, i frykt for at han skal tro at jeg er en cougar som legger meg etter gutter i 20-årene 😅

Anonymkode: c9fe0...5ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. jeg tenner ikke på så unge menn i det hele tatt, det blir for barnslig for meg.

Anonymkode: a2b07...a5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja hadde kunne gjort det ja. Var en ung mann som viste stor interesse for meg på treningssenteret. Jeg viste hvem han var. Kom i snakk. Han sendte virkelige tegn på at han ville bli bedre kjent. Hadde jo litt fantasier om det selv også. Men så er jeg godt gift da. Og vil ikke ødelegge det jeg har. Men fantasere kan vel alle gjør. 

Anonymkode: 6c2a8...771

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 43 nå og har hatt sex med menn som er både 10, 15 og 16 år yngre. Beste sexen jeg har hatt noensinne er med han som er 15 år yngre,  den dårligste med han som er 16 år yngre. Så det er selvfølgelig ikke noen garanti på at man verken får bra eller dårlig sex kun basert på sexpartnerens alder.

Anonymkode: 15906...3ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 20.21):

Dersom du var 40 år og singel, kunne du ligget med en person på 28 år? Se bare for deg samme aldersforskjell dersom du er eldre.

Snakker ikke om forhold eller langvarig dating/sex, men én gang. Heller ikke med en vilt fremmed, men med en hyggelig person som du fikk positiv oppmerksomhet av.

Anonymkode: 1217f...21e

46 og gjorde det angrer ikke men, skjønte jo det aldri kunne bli oss. Fikk allikevel følelser for han. Kommer ikke til å ha sex med noen bare for sex flere ganger, jeg klarer ikke skille følelser og sex. Men fy søren så deilig og gøy det var 🫠

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 51, så det ville blitt en på 39. Hadde helt sikkert vært gøy det, etter å ha levd med en jevnaldrende med potensproblemer i mange år. Men i realiteten…? Vet ikke.. joda, kunne gjort det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En som er 12 år yngre, ja absolutt. Men ikke så veldig mye yngre enn det. Ikke en som er så veldig mye mer enn 12 år eldre enn meg heller. Foretrekker egen alder pluss minus 10 år for sex, pluss minus 5 år for forhold. 

Anonymkode: 4f036...e76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har du spurt om i en annen tråd.

Likte du ikke svarene du fikk forrige gang?

Anonymkode: f707a...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Som 40+-åring så er jeg ikke så fast og fin i fasongen lenger, og jeg gidder ikke ha sex med noen bare for å bli den gamle gelé-kjærringa han kan fortelle om til kompisene sine. 😆 

Anonymkode: e66cc...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Been there, done that 😁

Anonymkode: 1792c...903

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 20.36):

Nei, det tror jeg neppe. Vedkommende er rett og slett for ung. 

Anonymkode: 5710d...c90

Tror nok jeg også lander på denne. Men jeg skal ikke utelukke det 100%. 

Anonymkode: f9a8e...63d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke er jeg interessert i ONS, har aldri vært noe for meg, og ikke ville jeg vært sammen med en som er så mye yngre (eller eldre!) enn meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...