Gå til innhold

Damer på 40+, se hit litt! Kunne DU gjort dette? Kjapt spørsmål!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Har barn på den alderen så det blir litt for drøyt. Og gidder ikke ons. Har ligget med gutter i 20 årene, da jeg var 20 og det er ikke så spennende. 

Anonymkode: 46c08...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt.

For sex, og forhold.

Men nå er jeg heldig med utseendet, så har egentlig alltid hatt draget.

Og aldri likt eldre menn 😅

Anonymkode: aeed3...756

Si at du er en mann uten å si det.. heldig med utseendet? 😂 Draget har alle med innovertiss, vanskeligere enn det er det ei 

Anonymkode: 5e32e...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Si at du er en mann uten å si det.. heldig med utseendet? 😂 Draget har alle med innovertiss, vanskeligere enn det er det ei 

Anonymkode: 5e32e...8e0

Jeg har aldri hatt draget. Tro det eller ei, men vi kvinner lever ulike liv og både oppførsel, livstil, utsendet påvirker livet vårt selv om vi har innovertiss.

Anonymkode: db162...f1b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nope. 

Men en kompis av meg på din alder hadde seg med en Cougar og hun ville ha mer så🤷🏻‍♀️🤭

Anonymkode: cb29d...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dersom du var 40 år og singel, kunne du ligget med en person på 28 år? Se bare for deg samme aldersforskjell dersom du er eldre.

Snakker ikke om forhold eller langvarig dating/sex, men én gang. Heller ikke med en vilt fremmed, men med en hyggelig person som du fikk positiv oppmerksomhet av.

Anonymkode: 1217f...21e

Nei hvis jeg skjønner at et for han er en ting på bucket lista ha sex med moden dame. 

Men hadde det vært en jeg fikk litt Crush på og god kjemi og ett vennskap i bunn der jeg hadde følt han virkelig likte å være rundt meg kunne jeg nok ha sagt ja og.

Kjemi spør ikke etter alder har jeg lært.

Jeg er over 50 og har opplevd å få Crush på en på 24 da jeg var rett over 50. Grunnen var at vi jobbet sammen det ble automatisk at vi alltid sto sammen og skravla. Han ringte og jeg ringte i løpet av dagen bare for å skravle. Og jeg skjønte etterhvert at han likte å henge med meg. Vi hadde alltid noe å snakke om. Aldri trodd en kunne få sånn kjemi med en yngre mann før da. 

Hadde han prøvd seg hadde jeg nok ikke sagt nei men jeg hadde ikke turt å prøve meg uansett. Visste han hadde dame og da. Og aldersforskjellen gjorde at jeg ikke ville gjøre noe mer ut av det. Men ja han ble dagens høydepunkt hver dag i den perioden og vi hadde det utrolig gøy på jobb😊. Så hadde jeg opplevd noe sånt igjen med yngre mann så ja takk. Det var en artig tid jeg tar med meg videre. 

Anonymkode: 9fafc...a5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (14 timer siden):

Har jeg lyst? Ja. Har jeg ikke lyst? Nei. 

Fornuftig og logisk svar ..... Helt enig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får en del forespørsler, men har sagt nei til alle. 

Men dere er stort sett sykt fine, bare så det er sagt 😄 

Anonymkode: 2219e...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dersom du var 40 år og singel, kunne du ligget med en person på 28 år? Se bare for deg samme aldersforskjell dersom du er eldre.

Snakker ikke om forhold eller langvarig dating/sex, men én gang. Heller ikke med en vilt fremmed, men med en hyggelig person som du fikk positiv oppmerksomhet av.

Anonymkode: 1217f...21e

Alder er jo bare ett tall , så det kommer helt an på modenhet og utstråling . Har møtt menn på femti som oppfører seg som de er atten . Så tror nok det kan finnes 28 åringer som er voksne for alderen  . Men hadde ikke vært interessert i å ligget med noen som bare vil krysse av «pult moden dame « i boka si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nja. Hvis jeg hadde lyst, så hadde nok ikke alderen stoppet meg. Men det er lite sannsynlig at jeg hadde fått lyst. 

K46

Anonymkode: 222ad...cc2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer helt ann på relasjonen, kjemi, følelser. Slike ting  

Anonymkode: a229c...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Av flere grunner. En av tingene er at jeg har en svakhet for menn eldre enn meg. Og en annen grunn er at min datter fyller 28 år i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

JAAA

(pult gutt på 28 når jeg var 48: check) 

Anonymkode: 8c574...65a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Teoretisk sett, ja, det kunne jeg. Men nå er jeg gift, har unge, gjør ikke ons etc så det er uaktuelt. Men ser man bort fra alt det så ja, hvorfor ikke.

Anonymkode: c17e7...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...