AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Noen tips her? Har dere lest en bok som forandret dere/inspirerte dere? Anonymkode: 274f0...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Del Skrevet 24. mai Ja! Sjef i eget liv, av Ingvard Wilhelmsen. Handler mye om helseangst og sånn, noe jeg egentlig ikke har. Men lærte mye om det å ikke overtenke ting, og ikke la ting man ikke kan styre påvirke en. Dette bruker jeg nesten daglig, i alle mulige situasjoner. Anonymkode: f895e...469 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Del Skrevet 24. mai Codependency no more. Melody beattie. Anonymkode: 421ac...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 24. mai #4 Del Skrevet 24. mai Disse bøkene ligger meg varmt om hjerte i den kategorien (Kanskje "psykolog med sovepose" og Rupi Kaur sin bok ikke passer helt inn, men likevel er de to bøker jeg skviser fint inn i formatet "selvhjelpsbøker" fordi de er så forbaska fine og jeg har iallefall hatt super utbytte av de)... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Del Skrevet 25. mai Har lest mange bøker, men ingenting som har forandret livene mitt. Disse selvhjelpsbøkene kommer stort sett med selvfølgeligheter. Det vanskelige er ikke å vite hva man bør gjøre, men å faktisk ta de rette valgene. Blir som med slanking. Alle vet at man slanker seg ved å spise mindre og bevege seg mer. Det vanskelige er å klare å spise mindre og bevege seg mer. Anonymkode: defdd...c49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Del Skrevet 27. mai "Å leve et liv, ikke vinne en krig", er ei fin lita bok som hjalp meg i en tung periode. Anonymkode: c133d...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Del Skrevet 27. mai Podkaster av Alain se Botton. Støtter også B V Kolk og Mate. Anonymkode: 83796...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. mai #8 Del Skrevet 28. mai Operasjon sjølvdisiplin av Agnes Ravatn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Del Skrevet 28. mai Anonymkode: 60766...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissepasning Skrevet 30. juni #10 Del Skrevet 30. juni Viktor Frankl: "Å lese Viktor Frankl er som å lese en selvhjelpsbok fra helvete I «Livet er mening» bruker Viktor Frankl sine egne erfaringer fra tre år i konsentrasjonsleir til å utforme universelle teorier om menneskelig psykologi. Om man ikke skal ta livslærdom fra en som har overlevd Holocaust, hvem skal man lære av da?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen Skrevet 30. juni #11 Del Skrevet 30. juni "Livet og korleis leve det" av Anne Gunn Halvorsen. Ikke bli skremt av nynorsk. Denne er lettlest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #12 Del Skrevet 2. juli Nellie Krogstad- Løvetannbarnet Anonymkode: bc388...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 2. juli #13 Del Skrevet 2. juli Jeg føler jeg forandres mer effektivt av skjønnlitteratur enn selvhjelpsbøker. Til og med fagbøker kan være mer effektive, satt og leste et oppslagsverk over teknikker innenfor utstyrsbruk i går, har tatt det i bruk i dag. Om jeg skal trekke fram en selvhjelpsbok må det bli Audun Myskja, kunsten å finne ro. Etter å ha lest den og gått gjennom appendiksen av øvelser, fungerer boka som et oppslagsverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 2. juli #14 Del Skrevet 2. juli Slike bøker er stort sett piss. Jeg tror du vet godt hva du må gjøre for å få det bedre. Spis bedre. Få skikk på døgnrytmen. Gå ned i vekt osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 2. juli #15 Del Skrevet 2. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå