AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Del Skrevet 24. mai 2024 Kjenner du noen du syns er slitsom? Hvorfor syns du de er slitsomme? Anonymkode: 5ee46...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Del Skrevet 24. mai 2024 Ikke sånn at jeg går rundt og tenker over det til vanlig, men det er noen typer mennesker jeg synes er slitsomme, ja. De som oppfører seg som rådgivende eksperter uten å ha grunnlag for det De som er intense og krever mye plass, men ikke på en jovial og inkluderende måte De som avbryter før du er ferdig å snakke, selv om de har misforstått hvor du skal i 98% av tilfellene Anonymkode: eac09...9af 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Del Skrevet 24. mai 2024 Ja, en på jobb som skal få alle samtaler til å handle om seg selv eller noen han kjenner. Uansett hva det handler om så har enten han, foreldrene, søstera, naboen, en gammel kollega eller tannlegen opplevd noe lignende. Man kan aldri snakke om et tema uten at han skal blande inn en eller annen historie eller erfaring, uansett om det er dødsfall, fødsel, bryllup eller noe kjipt som skjer i livet. Hører han at noen snakker om et tema litt lenger unna så reiser han seg opp og kommer hastende bort for å fortelle. Fy faen så lei jeg er av han 😂 Anonymkode: 97637...1ff 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Del Skrevet 24. mai 2024 Ja en bekjent som snakker på inn og utpust, og når en tror at endelig skal få si noe selv, snakker hen bare videre om andre ting, så en slipper knapt til. Anonymkode: 00144...5ed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. mai 2024 #5 Del Skrevet 24. mai 2024 (endret) Jeg har en bekjent som fremsnakker seg selv hele tiden, og det er ikke måte på hvor mye hun skryter så jeg blir helt matt. Har oppdaget at de aller fleste som kjenner henne, har samme inntrykk og unngår henne. Endret 24. mai 2024 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2024 #6 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg har flere jeg tenker slik om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #7 Del Skrevet 24. mai 2024 Ja. Jeg prøver å være raus, men så blir jeg faktisk helt utslitt bare av tanken på mengden prat som kommer ut av den kjeften til tider, som egentlig vil si hele tiden. Anonymkode: 46d80...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #8 Del Skrevet 24. mai 2024 Ingen av dere som skriver her virker noe særlig hyggelige heller. For en ekkel tråd . Voksne folk som sitter å klager på andre mennesker en fredagskveld 🤣 Herlig Anonymkode: 0d4f4...b8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #9 Del Skrevet 25. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Ingen av dere som skriver her virker noe særlig hyggelige heller. For en ekkel tråd . Voksne folk som sitter å klager på andre mennesker en fredagskveld 🤣 Herlig Anonymkode: 0d4f4...b8f Hm. Jeg syns ikke det er spesielt ekkelt. Er nysgjerrig på hva folk finner slitsomt generelt. Er jo mange måter å være slitsom på. Anonymkode: 5ee46...fab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. mai 2024 #10 Del Skrevet 25. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjenner du noen du syns er slitsom? Hvorfor syns du de er slitsomme? Anonymkode: 5ee46...fab Mennesker som tapper meg opplever jeg som slitsomme, så dem unngår jeg helst. Jeg opplever at de kan være slitsomme hvis jeg ikke blir tatt hensyn til rett og slett. At de overkjører meg selv når jeg sier ifra, at jeg ikke blir hørt. Da kan jeg bli utslitt.... Endret 25. mai 2024 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #11 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hm. Jeg syns ikke det er spesielt ekkelt. Er nysgjerrig på hva folk finner slitsomt generelt. Er jo mange måter å være slitsom på. Anonymkode: 5ee46...fab Jeg syntes folk som lager sånne tråder er slitsomme 😌 Anonymkode: 0d4f4...b8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #12 Del Skrevet 25. mai 2024 Her på KG bør det være flere positive tråder… alle har dårlige sider …Ja - DU og ! Men hva med å prøve å se det gode i folk da? Snu det litt . Anonymkode: 0d4f4...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #13 Del Skrevet 25. mai 2024 Flere kollegaer er slitsomme, og med det mener jeg de som snakker svært høyt og mye. Lytter ikke, og bytter tema før de er ferdige. Også folk som kommer å hele tiden skal si noe, også hvis de da bruker lang tid på å komme til poenget når jeg egentlig er kjempe opptatt med andre arbeidsoppgaver er irriterende. Liker heller ikke de som blander seg inn og skal gjøre arbeidsoppgavene jeg holder på med på sin måte. Også flere barn uten noen folkeskikk, bordskikk og er frekke er slitsomme😅 jeg prøver helst å unngå mennesker som er slik, må ta meg sammen for å være høflig og hyggelig mot dem🙈 Anonymkode: 76765...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #14 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ikke sånn at jeg går rundt og tenker over det til vanlig, men det er noen typer mennesker jeg synes er slitsomme, ja. De som oppfører seg som rådgivende eksperter uten å ha grunnlag for det De som er intense og krever mye plass, men ikke på en jovial og inkluderende måte De som avbryter før du er ferdig å snakke, selv om de har misforstått hvor du skal i 98% av tilfellene Anonymkode: eac09...9af Ååh. Jeg synes også slike eksperter er slitsomme. Hvis de hadde vært så dyktige hadde de uansett ikke annonsert for alle hvor flinke eksperter de er, for hvis de hadde vært genuint fantastiske eksperter hadde de vært helt utslått over alle som hadde ønsket seg hjelpen deres. 🤣 typisk mennesker som gjør det veldig enkelt for seg selv. De er en ekspert men ingen vil ha rådene deres. Da er det noe feil med dem som ikke vil ha rådene. 🙈🙈🙈 fytti grisen, er det mulig å bli mer selvdigger, liksom. Anonymkode: 0f2df...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #15 Del Skrevet 25. mai 2024 Vi mennesker er slitsomme alle sammen! haha men på ulike måter; noen mer, noen mindre. Frekke folk uten folkeskikk synes jeg er veldig slitsomme, men også de som kverulerer på hver minste ting sånn bare for å ha gjort det. Anonymkode: 4d1fb...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #16 Del Skrevet 25. mai 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Ikke sånn at jeg går rundt og tenker over det til vanlig, men det er noen typer mennesker jeg synes er slitsomme, ja. De som oppfører seg som rådgivende eksperter uten å ha grunnlag for det De som er intense og krever mye plass, men ikke på en jovial og inkluderende måte De som avbryter før du er ferdig å snakke, selv om de har misforstått hvor du skal i 98% av tilfellene Anonymkode: eac09...9af Så de som kan mye, er selvsikre, og mentalt kjappere går du ikke så bra sammen med. Anonymkode: 02d9d...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #17 Del Skrevet 25. mai 2024 14 hours ago, Irak said: Mennesker som tapper meg opplever jeg som slitsomme, så dem unngår jeg helst. Jeg opplever at de kan være slitsomme hvis jeg ikke blir tatt hensyn til rett og slett. At de overkjører meg selv når jeg sier ifra, at jeg ikke blir hørt. Da kan jeg bli utslitt.... Jeg og. Anonymkode: 5ee46...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. mai 2024 #18 Del Skrevet 25. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og. Anonymkode: 5ee46...fab Da vet du hvor viktig det er å ha gode mennesker som vil en vell, rundt seg regner jeg med? Endret 25. mai 2024 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. mai 2024 #19 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så de som kan mye, er selvsikre, og mentalt kjappere går du ikke så bra sammen med. Anonymkode: 02d9d...0e2 Er ikke sikkert dem er "mentalt kjappere" sånn sett...Min erfaring er snarere tvert imot...At dem er mindre reflekterte når dem bare "buser" ut meningene sine, og påstår dem vet best.... Kan du mye, og oppfører seg som en bedreviter så er det en person som tapper meg ihvertfall... Betyr ikke at jeg er 'treig' i hodet selv om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 25. mai 2024 #20 Del Skrevet 25. mai 2024 Samme som alle over her: de som konstant avbryter for å snakke om seg selv, konstant skifter tema og tror de vet hva du hadde tenkt å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå