AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Jeg er alltid svært forsiktig når jeg kjører forbi buss på busslomme på grunn av dette. Opplever stadig at bussen kaster seg ut i veien, selv om de har vikeplikt pga. hastighet på veien. Bussene her i Bergen har en tendens til å gi f*** i alle former for vikeplikt. Anonymkode: 90472...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai De fleste bussjåfører kjører som om de er helt alene i trafikken. Jeg lukker øynene og håper på det beste når jeg treffer på dem 😉 Anonymkode: 68fe6...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai David mot Goliat, skulle de kollidere, skriver de ikke under på skm, ber deg kun melde inn til eget selskap. Du er da avhengig av eksterne vitner eller video sv hendelsen, da de som regel avviser ansvar. Anonymkode: 67458...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Del Skrevet 28. mai Jeg viker for bussen nesten uansett, er i allefall veldig defensiv. Gidder ikke å bli påkjørt. Det blir for dumt å ha "jeg hadde forkjørsrett!" på gravsteinen. Anonymkode: 58373...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå