AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Del Skrevet 24. mai 2024 Dater en mann på 2. mnd som ønsker gjerne å møte barna mine snart . Han har også utrykket at han ønsker å bo sammen med oss. Når jeg sier det sikkert vil ta et par år før vi evt skal bo sammen, blir han litt trist. Han ønsker også helst å være sammen hele tiden og blir litt usikker dersom jeg sier jeg trenger tid for meg selv. Jeg synes han er gøy å date, vi har mange like holdninger til livet og fremtiden. Vi er en god match på papiret. Men synes kanskje han rushet litt frem? Anonymkode: 27910...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mai 2024 #2 Del Skrevet 24. mai 2024 Trenger han et sted å bo...? 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Del Skrevet 24. mai 2024 «Litt»?!?! Dere kjenner hverandre ikke enda. Er helt sinnsykt å ville flytte inn med en fremmed dame og barna hennes etter 2(!) mnd. Og at han er så needy og klengete at han vil henge 24/7 er ikke normalt i en datingfase der begge er voksne og det er barn involvert. Hvor gamle er dere? Hva erfaringer har han fra tidligere forhold? Instinktet mitt skriker løp👀 Da jeg traff kjæresten smalt det. Vi er stormforelsket og kan ikke holde fingrene av hverandre. Men vi har begge barn og dagliglivet og barna settes først selv om vi prioriterer hverandre. Og selv om hele «familien» kommer godt overens og vi stortrives sammen så er vi ikke i nærheten av å tenke på å flytte sammen. Mulig om 2-3 år frem i tid👀 Anonymkode: d417c...961 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Del Skrevet 24. mai 2024 Herregud, vent! Møte barn om noen måneder. Flytte inn? Tja, må han det? Vil barna dine like det? Anonymkode: 5bfde...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Del Skrevet 24. mai 2024 Syntes generelt 2. mnd er for lite til at man er klar for å møte hverandres barn (evt. at den ene møter den andres barn hvis kun en av dem har barn). I begynnelsen bør man for det meste nyte og finne ut av hverandre, før man evt. beslutter noe mer seriøst. Anonymkode: 8f0ae...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Del Skrevet 24. mai 2024 Har han angst? Det har min samboer, som også helst vil være rundt meg hele tiden Anonymkode: b788a...b7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #7 Del Skrevet 24. mai 2024 Det er jo avhengig av flere ting, blant annet hvor gamle dere er, men dette er et stort rødt flagg min bok. Hadde ventet, både med å møte barna og eventuell diskusjon om p flytte sammen. Og vært litt ekstra på vakt for andre signaler. I etterkant av et toxic forhold ser man ofte at tegnene var der fra starten, man bare tok det ikke alvorlig, fordi der og da, en og en ting så virker det ikke så farlig Anonymkode: e1a14...1f3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #8 Del Skrevet 24. mai 2024 Det der er jo på grensa til rødt flagg, spør du meg. En ting er å bli stormende forelska, kåt, whatever. Men å være klar til å involvere seg i barns liv etter å ha kjent et menneske i to måneder, er jo galskap og i beste fall meget umodent og uten tanke på barna. Selvfølgelig skal ikke en fremmed involveres i deres liv før det har gått minimum et år spør du meg! Han virker ivrig, korttenkt og kanskje uten særlig begrep på hvordan et barnesinn fungerer og utvikles.. Anonymkode: 83b0d...0d0 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #9 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men synes kanskje han rushet litt frem? Litt? Han rusher noe voldsomt. Har han ingen barn selv? Dere har så vidt starta å date, det er altfor tidlig å introdusere ungene. Husk at hva du vil også betyr noe, ikke bare hans ønsker. Du bør sette barna først uansett. Anonymkode: 0528c...adc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #10 Del Skrevet 24. mai 2024 Kjempestort rødt flagg 🚩🚩🚩 Absolutt ikke normalt å være så frampå… Anonymkode: a161c...3af 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 24. mai 2024 #11 Del Skrevet 24. mai 2024 Han der er mer forelska i idéen om samliv og forhold enn han er i deg. Slike folk tar det de kan få og går all in fordi de er så opphengt i å være i et forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #12 Del Skrevet 24. mai 2024 Det er alt for tidlig. Spesielt når det er barn med i bildet. Når jeg datet møtte jeg noen sånne. De hadde det veldig travelt. Viste seg å være temmelig mye tvilsom oppførsel. Og noen var veldig ensomme og ville bare ha noen å være sammen med. Det var om å gjøre å flytte sammen fortest mulig for å få noen på kroken. Les om lovebombing Anonymkode: 1fa9e...6a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 24. mai 2024 #13 Del Skrevet 24. mai 2024 Macro skrev (Akkurat nå): Han der er mer forelska i idéen om samliv og forhold enn han er i deg. Slike folk tar det de kan få og går all in fordi de er så opphengt i å være i et forhold. Dette.. Opplevd det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #14 Del Skrevet 24. mai 2024 🚩🚩🚩 Anonymkode: 39bea...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #15 Del Skrevet 24. mai 2024 Han forteller også at det er dumt at ikke barna er hans… De har en far til orientering. Det er jo selvsagt et tegn på at han ser for seg familieliv med meg da, men lurer jo litt på hva tanken bak det er ja. Han sier han har fått følelser, og klarer ikke holde fingrene av fatet. Men takk for tips og råd😳 Anonymkode: 27910...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #16 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo selvsagt et tegn på at han ser for seg familieliv med meg da, Åneidu. Anonymkode: 39bea...0d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #17 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han forteller også at det er dumt at ikke barna er hans… De har en far til orientering. Det er jo selvsagt et tegn på at han ser for seg familieliv med meg da, men lurer jo litt på hva tanken bak det er ja. Han sier han har fått følelser, og klarer ikke holde fingrene av fatet. Men takk for tips og råd😳 Anonymkode: 27910...fa1 Les litt om love bombing. Anonymkode: 39bea...0d5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #18 Del Skrevet 25. mai 2024 Du forteller lite om ham sånn utenom at han ønsker å bli involvert i familien din etter veldig kort tid. Er det en person som selv har barn? Hva slags bakgrunn har han? Jeg regner med at det er en ungkar som er ivrig etter å få "familie", men her må du tenke fornuft. Dere må bli mye bedre kjent, og at det tar minst ett år før dere tenker på å flytte sammen. Jeg ville blitt på vakt når jeg så tendensen til å være veldig på, og det med å ønske å møte barna etter så kort tid. Virker spesielt... Anonymkode: 7f5b2...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #19 Del Skrevet 25. mai 2024 Det var da voldsomt, jeg hadde blitt litt skremt om en jeg datet ville møte barna og flyttet inn etter 2 månder. Anonymkode: a1f12...5d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #20 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han forteller også at det er dumt at ikke barna er hans… De har en far til orientering. Det er jo selvsagt et tegn på at han ser for seg familieliv med meg da, men lurer jo litt på hva tanken bak det er ja. Han sier han har fått følelser, og klarer ikke holde fingrene av fatet. Men takk for tips og råd😳 Anonymkode: 27910...fa1 Det er så røde flagg, jeg hadde løpt. Anonymkode: e586f...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå