AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #21 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en singel alenemor med barnet mitt 100%, og har datet på tinder og hinge i ett år. Jeg har ikke møtt én kjip fyr. Jeg har møtt ca 8 stk, to av de ble det noe "mer" med, og jeg er nå på andre måneden som eksklusiv med en utrolig bra fyr som jeg tror jeg kommer til å bli kjæreste med. Det er ikke alle jeg har møtt som jeg har vært tiltrukket av, men alle har vært superhyggelige, samtalen har gått lett, og alle har skrevet til meg etter første date og spurt meg om å møtes igjen. Jeg har ikke fått én slibrig kommentar i noen av appene, ingen sexfiksering, bare respektfull kommunikasjon (sett bortifra at folk slutter å svare iblant, og noen er ganske dårlige til å føre en samtale). Alle jeg har møtt har vært skikkelig respektfulle og flotte fyrer, og vi har avslutta på en ålreit måte, selv etter én date. Det positive med dating-apper er jo at man får møtt så mange forskjellige folk, og at begge stort sett er positivt innstilt når man først møtes. Hvorfor har dating-verden et så dårlig rykte? Det er helt sykt mye lettere å møte noen nå enn da jeg var singel i starten av 20-åra før appene fantes. Jeg tror aldri jeg hadde fått kjæreste hvis ikke appene fantes, for det er vanskelig å finne single bra menn i 30-åra kun gjennom nettverket sitt. Anonymkode: 567c6...ddc Det er veldig rart da jeg ikke kjenner til ei eneste dame som ikke har fått slibrige meldinger... Men gratulerer! Du har klart det. Hva tenker du at det har å si for dem som blir trakassert? Eller tenker du at det er for lite trakassering siden du ikke ble utsatt for det? Jeg prøver å se hensikten med innlegget, da jeg ønsker å tro at det har en annen betydning enn rent selvskryt. Det er alltid en boost å være kvinne på nett. Vi blir oversvømt av tilbakemeldinger på hvor fantastiske vi er, hvor vakre og sexy osv. Det er fordi det for ti mann på ei dame, så de legger aksjer for å sikre seg. Anonymkode: 5b609...2f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #22 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tja, er man normalt attraktiv kvinne vil de gjerne ha forhold, er man mindre attraktiv så tror jeg menn helst vil ligge. Anonymkode: 1bd03...e8f Der tar du feil. Anonymkode: 5b609...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #23 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er veldig rart da jeg ikke kjenner til ei eneste dame som ikke har fått slibrige meldinger... Men gratulerer! Du har klart det. Hva tenker du at det har å si for dem som blir trakassert? Eller tenker du at det er for lite trakassering siden du ikke ble utsatt for det? Jeg prøver å se hensikten med innlegget, da jeg ønsker å tro at det har en annen betydning enn rent selvskryt. Det er alltid en boost å være kvinne på nett. Vi blir oversvømt av tilbakemeldinger på hvor fantastiske vi er, hvor vakre og sexy osv. Det er fordi det for ti mann på ei dame, så de legger aksjer for å sikre seg. Anonymkode: 5b609...2f5 Jeg synes det er fint å få andre synspunkter enn bare de negative. For det er mange som hverken får slibrige meldinger eller føler seg trakkasert, selv om det ofte er det som blir snakket om. Jeg skjønner at det kan være kiipt for deg å høre at andre ikke opplever det samme som deg, og at du tolker det som selvskryt viser også hvor sårt det er for deg og hvor misunnerlig du blir på TS. At du ikke kjenner en eneste dame som ikke har fått slibrige meldinger handler nok om at like barn leker best. Snakker du med ei som har TS sin opplevelse har nok hennes venninner også de samme erfaringene. Hverken jeg eller mine venninner fikk slibrige meldinger når vi var single. Det handler nok om hvordan vi fremstiller oss selv og hvem vi gir tilgang til dialog med oss til. Anonymkode: 0b553...462 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #24 Del Skrevet 24. mai 2024 Takk for at du belyser dette temaet! Jeg er selv mann og jeg har ALDRI sendt noe slibrig på Tinder eller andre plattformer og er respektfull, men uten å være kjedelig, i mine samtaler med kvinner. Virker som at dere synes alle menn er noen slibrige griser av noen incels som ikke respekterer kvinner og som har et giftig kvinnesyn. Jeg får flere likes/matches og kan ha samtaler gående med flere, men er på utkikk etter noe seriøst. Å skrive ekle ting er som å skyte seg selv i foten, spesielt når det finnes flere grupper på bl.a. Facebook hvor jenter samles og legger ut bilder av menn fra Tinder for å spørre om erfaringer. Så ja, takk til trådstarter. Anonymkode: 72f21...41c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #25 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For mange av oss er det fordi det virker ganske umulig å få til en date i det hele tatt. Anonymkode: 6126f...738 sammme her kommer aldri til noen date, eller de dukker ikke opp eller bare ghoster deg. Dame Anonymkode: 43254...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #26 Del Skrevet 24. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker TS representerer virkeligheten. Nemlig at folk flest er ganske OK. Mesteparten som som skrives om dating på KG er egentlig debattinnlegg i en kjønnskamp. Anonymkode: b5182...6fd Dette!! Samme erfaring som deg, TS. Helt normal kvinne. Datet kun to stykk. Han første var super, men vi var nok veldig forskjellige. Så rundet det av etter seks uker. Nummer to ble jeg sammen med. Ingen dårlige erfaringer mtp chatting heller. Anonymkode: 6aa7f...dd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #27 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får ikke likes. Det er ikke det samme som at menn ikke får likes. Jeg gjentar meg selv her, men hvis single fokuserte mer på hva hver enkelt kan gjøre for å lykkes, mer enn å fokusere på det som de ikke lykkes med, så hadde flere også lykkes. Du lykkes ikke med datingapper og det tilsvarer at enten så mye du gjøre noen endringer for å lykkes, eller innse at datingapper ikke er for deg hvis du har gjort endringer og det ikke funker. Datingapper er ikke for alle. Ikke alle single fortjener en kjæreste. De kan gjøre seg fortjent til en kjæreste, ja, men det er ikke slik at fordi man er singel så fortjener man en kjæreste. Dessuten tror jeg ikke at du er ute etter en kjæreste menn ligg eller bekreftelse via likes . Det er noe helt annet igjen. Anonymkode: 0b553...462 Jeg håper virkelig at jeg misforstår deg her. For du mener vel ikke at de av oss som ikke lykkes med, eller trives med nettdating og apper ikke fortjener en kjæreste? Jeg har selv valgt bort alt av apper. Dels fordi jeg synes hele greia er så kunstig og rart at jeg ikke hadde funnet meg til rette med det, og dels fordi jeg som introvert kjenner jeg blir mentalt utmattet bare jeg tenker på å måtte tvinge frem samtaler meg X antall fremmede mennesker. Jeg føler likevel at jeg fortjener en kjæreste, om jeg lykkes med å møte noen i virkeligheten, i en naturlig setting der samtalen kommer av seg selv, og man blir kjent på organisk måte, med lave skuldre. Men hva vet vel jeg... Anonymkode: eed09...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 24. mai 2024 #28 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du får ikke likes. Det er ikke det samme som at menn ikke får likes. Jeg gjentar meg selv her, men hvis single fokuserte mer på hva hver enkelt kan gjøre for å lykkes, mer enn å fokusere på det som de ikke lykkes med, så hadde flere også lykkes. Du lykkes ikke med datingapper og det tilsvarer at enten så mye du gjøre noen endringer for å lykkes, eller innse at datingapper ikke er for deg hvis du har gjort endringer og det ikke funker. Datingapper er ikke for alle. Ikke alle single fortjener en kjæreste. De kan gjøre seg fortjent til en kjæreste, ja, men det er ikke slik at fordi man er singel så fortjener man en kjæreste. Dessuten tror jeg ikke at du er ute etter en kjæreste menn ligg eller bekreftelse via likes . Det er noe helt annet igjen. Anonymkode: 0b553...462 Jeg får nok flere likes enn mange menn, og har en haug med matcher. Fryktelig dumt å synse om ting man har null peiling på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #29 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg håper virkelig at jeg misforstår deg her. For du mener vel ikke at de av oss som ikke lykkes med, eller trives med nettdating og apper ikke fortjener en kjæreste? Jeg har selv valgt bort alt av apper. Dels fordi jeg synes hele greia er så kunstig og rart at jeg ikke hadde funnet meg til rette med det, og dels fordi jeg som introvert kjenner jeg blir mentalt utmattet bare jeg tenker på å måtte tvinge frem samtaler meg X antall fremmede mennesker. Jeg føler likevel at jeg fortjener en kjæreste, om jeg lykkes med å møte noen i virkeligheten, i en naturlig setting der samtalen kommer av seg selv, og man blir kjent på organisk måte, med lave skuldre. Men hva vet vel jeg... Anonymkode: eed09...f55 Du fortjener en kjæreste ja 😊 Kanskje den du siterer mener at åpenbart farlige mennesker, de som lyver for å få seg noe osv ikke er så høyt opp på listen av mennesker som burde inngå nære relasjoner? Anonymkode: 6988a...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #30 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg synes konseptet dating er utrolig teit og påtatt. Fortrekker den norske måten. Anonymkode: 4e9a5...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå