AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Del Skrevet 24. mai 2024 Hvorfor går det hull i skrittet på bokserne mine etter kort tids bruk? Kjøper som regel en pakkeløsning fra Dressmann. Er det egentlig bare dårlig kvalitet? Anonymkode: 5a95a...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Del Skrevet 24. mai 2024 Det går hull der det gnisser mye. Dressman sine boksere er ikke noe dårligere enn andre. Anonymkode: 3d192...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Del Skrevet 24. mai 2024 Hahaha da har jeg fått bekreftet at dette ikke bare gjelder meg 😜😂 jeg har også samme problem, og jeg har begynt å mistenke dressmann for å ha svært dårlig kvalitet på boxerne sine. Dette var ikke tilfelle før. Jeg har faktisk vært ganske fornøyd med de før men nå går det hull på de etter veldig kort tid. Anonymkode: 6d92d...479 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Del Skrevet 24. mai 2024 Bruker alt i fra billige til dyrere boxere. Og det er der hvor de blir utsatt for mest "gnikking og gnuing", de blir slitte og det går hull. Arbeidsbuksene mine feks, lager raskere hull enn de myke joggebuksene mine. Anonymkode: 3362d...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahaha da har jeg fått bekreftet at dette ikke bare gjelder meg 😜😂 jeg har også samme problem, og jeg har begynt å mistenke dressmann for å ha svært dårlig kvalitet på boxerne sine. Dette var ikke tilfelle før. Jeg har faktisk vært ganske fornøyd med de før men nå går det hull på de etter veldig kort tid. Anonymkode: 6d92d...479 Det er min erfaring også. Og 'kort tid' kan være snakk om etter 4-5 vask. Godt å se at vi er flere. Anonymkode: 5a95a...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det går hull der det gnisser mye. Dressman sine boksere er ikke noe dårligere enn andre. Anonymkode: 3d192...0da Det høres sannsynlig ut, men dette skjer mye oftere nå enn tidligere. Kanskje fordi jeg har gått litt opp i vekt. Anonymkode: 5a95a...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #7 Del Skrevet 24. mai 2024 Kvinne her, vil bare kommentere på kvalitet. Min erfaring er at bomullstruser nå jevnt over har langt dårligere kvalitet enn tidligere. Der gode bomullstruser kunne holde seg i årevis før og holde fasong, så er de nyere såkalt miljøvennlige/miljømerked bomullstrusene løsere, blir lebjete og mister fasong, selv etter bare en håndfull vask. Resultatet blir at man må bytte ut trusene enormt mye oftere enn før, det blir en unødvendig merforbruk, så jeg kan ikke forstå at dette skal være miljøvennlig. Jeg tror produsenter også har valgt billigere leverandører, for sømmer og ev. strikk er også elendig, det er ofte løse tråder som rakner. Dette er i hvert fall ikke miljøvennlig, og vi kunder burde egentlig bli langt flinkere til å bruke vår forbrukerrett til å klage på produkter direkte til de som selger det i Norge. Det er tydelig at profitt trumfer miljø hos slike produsenter. Anonymkode: 8a60b...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå