AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg pleier å raske med meg de billigste t-skjortene på stativet. Det er helt greit og de slites gjerne i stykker etter en stund. Men så har jeg hørt folk er mye mer fornøyde dersom de legger en god del mer penger i dette. At de får seg t-skjorter som holder i lange tider uten å miste form. Dette er gjerne plagg som koster fra 1000,- og oppover. Har noen erfaring med dette? Er det verdt å legge så mye penger i t-skjorter? Anonymkode: 92f00...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg pleier å raske med meg de billigste t-skjortene på stativet. Det er helt greit og de slites gjerne i stykker etter en stund. Men så har jeg hørt folk er mye mer fornøyde dersom de legger en god del mer penger i dette. At de får seg t-skjorter som holder i lange tider uten å miste form. Dette er gjerne plagg som koster fra 1000,- og oppover. Har noen erfaring med dette? Er det verdt å legge så mye penger i t-skjorter? Anonymkode: 92f00...332 det er verd å legge penger i en god t-skjorte, men det stiller jo litt større krav til vedlikehold. Det var nettopp en internasjonal kåring av de beste t-skjortene i verden, og der kom Asket sine inn på topp ti. De koster bare 450 kroner, så det synes jeg er en meget bra deal, og passformen og kvaliteten er fantastisk. Jeg kjøpte et par, men greidde å søle en flekk som ikke går av på den ene. Så jeg har bestilt en ny + sitronsåpe, og heretter skal jeg ta flekkene med en gang, dvs før de går i vaskemaskinen. Og da blir de verd pengene!! Anonymkode: e6534...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): det er verd å legge penger i en god t-skjorte, men det stiller jo litt større krav til vedlikehold. Det var nettopp en internasjonal kåring av de beste t-skjortene i verden, og der kom Asket sine inn på topp ti. De koster bare 450 kroner, så det synes jeg er en meget bra deal, og passformen og kvaliteten er fantastisk. Jeg kjøpte et par, men greidde å søle en flekk som ikke går av på den ene. Så jeg har bestilt en ny + sitronsåpe, og heretter skal jeg ta flekkene med en gang, dvs før de går i vaskemaskinen. Og da blir de verd pengene!! Anonymkode: e6534...f8b Takk for svar. Hva legger du i vedlikehold av t-skjorte? 450.- er absolutt greit. Vet du hvilke butikker som selger dem? Anonymkode: 92f00...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar. Hva legger du i vedlikehold av t-skjorte? 450.- er absolutt greit. Vet du hvilke butikker som selger dem? Anonymkode: 92f00...332 jeg mener bare at du passer på at du ikke vasker den feil, dvs vask den med like farger og fjern flekker med en gang, før du hiver den i maskinen. Jeg kjøpte mine her: Women’s T-Shirts & Tank Tops | Everyday Essentials - ASKET Anonymkode: e6534...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå