Gå til innhold

Verdens lengste jobb intervju

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg har datet en dame men forstår meg ikke helt på henne, og hennes ønsker. Hun er relativt vanskelig å lese. Vi har vært på date 2 ganger, relativt hyppig. Da det passet med barnepass. Hun virker relativt opptatt i hverdagen og jeg er snarere motsatt. Da hun har småbarn og jeg har tenåringer. Sliter liksom med å holde dialogen via snap. Hun leser, men svarer liksom ikke på evt spørsmål jeg stiller, eller samtalen stopper opp, når jeg kanskje forventer svar. Relativt vanskelig å få noe klart når vi evt kan møtes, men hun stiller rett som det er spørsmål relatert til Tinder bio, og når det passer for meg at vi møtes. Hun virker som en veldig oppegående person, og vi er lik på mange punkter,har felles interesser,så syns det er litt kipt at vi ikke bonder, når det er lang tid mellom vi kan treffes. Føler kanskje litt på at jeg er hennes tidsfordriv, når kveldene blir rolige. Det kan tenkes at jeg forventer for mye, at det er unormalt å snakke litt igjennom dagen eller oppsummere på slutten. 

Anonymkode: 71220...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min erfaring er at de som VIL, de bare sørger for å TA seg tid. Alle har tid til to minutter her og der, om de så må slå meldingsskrivingen sammen med et dobesøk for å få det til. Poenget er at er man interessert nok, svarer man ofte raskt og man skriver skikkelige meldinger, ikke bare ja eller nei etc.

Jeg ville stilt spørsmål ved om hun faktisk er interessert nok. Har du spurt henne rett ut hva hun mener? Skal dere på flere dates, er det enighet om det allerede eller hva?

Anonymkode: b2d64...a53

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ligg unna småbarnsmødre, de lever livet gjennom barna.  Finn deg en med ungdommer som deg selv.

Anonymkode: 6f330...d60

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke date alenemødre! Hvem vil oppdra/forsørge en annen manns barn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min erfaring er at de som VIL, de bare sørger for å TA seg tid. Alle har tid til to minutter her og der, om de så må slå meldingsskrivingen sammen med et dobesøk for å få det til. Poenget er at er man interessert nok, svarer man ofte raskt og man skriver skikkelige meldinger, ikke bare ja eller nei etc.

Jeg ville stilt spørsmål ved om hun faktisk er interessert nok. Har du spurt henne rett ut hva hun mener? Skal dere på flere dates, er det enighet om det allerede eller hva?

Anonymkode: b2d64...a53

Nja, noen kan jo være som meg også. Var aldri interessert i småoppdatringer gjennom dagen. Bedre med en skikkelig samtale innimellom, og å treffes ved anledning. Slik hikke gjennom hele dagen var bare stress og forstyrrende, ikke kos. Man har gjerne mye annet å drive med selv om man faktisk er interessert. Jeg fikk noia av menn som ville meldes hele tiden. Da mistet jeg interesse, for det ble for masete. 

Anonymkode: 93e64...9e6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva har dette med jobbintervju å gjøre?

Anonymkode: fb356...9e9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han snakker i bilder...

Anonymkode: 8f50e...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
VetAlt skrev (56 minutter siden):

Jeg vil. Jeg er inneforstått med at jeg var tidlig ute og de fleste på min alder har små barn. Jeg syns også det er gøy med små barn. Vesentlig bedre en tenåringer 😂 Jeg ser for meg at jeg kunne tatt til meg barna som mine egne.

Ts

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han snakker i bilder...

Ja, men hvis han anser det som en intervjusituasjon for et forhold så bør man kanskje tenke seg litt om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

3 hours ago, AnonymBruker said:

Han snakker i bilder...

Jeg lette også etter dette, finner ingenting som minner det aller minste om et jobbintervju, selv billedlig talt. 

Anonymkode: d9878...e79

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg lette også etter dette, finner ingenting som minner det aller minste om et jobbintervju, selv billedlig talt. 

Anonymkode: d9878...e79

Dårlig ordvalg, tenkte å skrive mer, men for å upersonliggjøre innlegget ble det kortere, får desverre ikke endret emne. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke hvor godt utgangspunkt dette er for at det kan bli noe når dere er så ustemte.

Er det noe å bygge på når dere møtes?

Anonymkode: d62e5...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å være alenemor i full jobb sier seg selv fort kan bli travelt. 

Når det er sagt er både jeg og kjæresten alene om omsorg for barn i barneskolealder og vi tar oss tid og prioriterer hverandre.

Anonymkode: 09d39...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å være alenemor i full jobb sier seg selv fort kan bli travelt. 

Når det er sagt er både jeg og kjæresten alene om omsorg for barn i barneskolealder og vi tar oss tid og prioriterer hverandre.

Anonymkode: 09d39...127

På bekostning av barna, antar jeg.

Anonymkode: ccea6...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor gidde å bruke tid på noen som ikke er interessert? 

Anonymkode: 40095...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At man ikke alltid har tid til å svare hverandre veldig raskt er normalt i hverdagen, men dersom du aldri føler dere har god "connection" og du føler du ikke får svarene du trenger i det hele tatt, så er det kanskje et signal om at dere ikke passer så godt sammen. 

Man skal vegre seg for å konkludere alt for raskt, men dersom man over litt tid opplever at man rett og slett ikke kommuniserer bra, så er det sjelden noen ide å date videre. 

Anonymkode: c608c...49b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Lurte alltid på hvordan jeg skulle få to minutts pause for meg selv når jeg hadde aktive småbarn. Finne en ny mann hadde faktisk ikke gått an. Var hele tiden noe som måtte gjøres, nesten døgnet rundt.

Anonymkode: f4b4e...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
VetAlt skrev (På 23.5.2024 den 17.30):

En sånn kommentar ser jeg av og til. Hva slags damer er det du møter som forventer dette?

For min del er jeg utmerket i stand til å forsørge egne barn, trenger ingen utenforstående mann til det. Jeg trenger heller ingen utenforstående mann til å oppdra barnet til meg og min eksmann.

Tror enkelte lever i fortiden. I dag har kvinner god utdannelse og bra stillinger, vi tjener til livets opphold selv. Har ingen problemer med å oppdra barn heller, trenger ikke støttekontakt.

Anonymkode: 39cf5...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...