Gå til innhold

Tisse i dusjen - bor sammen med noen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var en tråd om hvilke mennesker man anser som intelligente. Nå har jeg svaret:

De som tror det har noe å si om man tisser i dusjen...

Anonymkode: 81fb0...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 16.19):

For oss kvinner er det frarådet å tisse i dusjen/stående, da det kan svekke bekkenbunnen vår, kanskje det kan være et argument for å slutte (dersom det er ei dame). https://www.iflscience.com/urogynaecologist-explains-why-you-need-to-stop-peeing-in-the-shower-63897

Selv syns jeg det er ekkelt å tisse i dusjen, selvom man tisser direkte i sluket og spyler godt etterpå, dusjen er liksom ikke ment for tissing.. 

Anonymkode: b7e26...05b

Dette kan da ikke være sant? Hæ? 

Anonymkode: 59cc8...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette kan da ikke være sant? Hæ? 

Anonymkode: 59cc8...5bf

Jo, det er sant. Om du googler selv, så finner du flere artikler som sier det samme. 

Anonymkode: b7e26...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært rett ut.

Orker ikke griser.

Det er en grunn til at vi har toalett, går ut fra at de fleste skjønner det? Den forholdsvis korte tiden man står i dusjen trenger man ikke å gå på do. Alvorlig talt.

Folk som skriver at de gjør dette må være evneveike folk med dårlig boevne, eventuelt troll.

Anonymkode: ef420...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Det var en tråd om hvilke mennesker man anser som intelligente. Nå har jeg svaret:

De som tror det har noe å si om man tisser i dusjen...

Anonymkode: 81fb0...c45

For miljøet, for rørene, eller for .. la meg se.. folkeskikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 30 år da jeg lærte at folk tisser o dusjen. Yuck

Anonymkode: 7f922...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var 30 år da jeg lærte at folk tisser o dusjen. Yuck

Jeg har kun hørt om det her på KG, og mistenker at det må være troll. Eventuelt er det folk som mangler noe i topplokket.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har kun hørt om det her på KG, og mistenker at det må være troll. Eventuelt er det folk som mangler noe i topplokket.

Jeg er mann og på barneskolen var det noen i klassen som tisset i dusjen på kødd. Men jeg har aldri gjort det selv noen gang. Må jeg tisse i dusjen går jeg to meter til toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker denne mentaliteten er den samme for de som synes det er greit å pisse i svømmebassenget, noe som egentlig burde være forbeholdt umodne småunger som ikke vet bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette nedla jeg forbud mot.

På den anden side, wetsex er også noe. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (På 23.5.2024 den 20.35):

Oof, er visst ikke alle man kan dusje hos ser jeg...  Noe så ekkelt, doen er jo rett ved siden av, hvorfor tisse i dusjen?

Nå tisser jeg veldig sjelden i dusjen hjemme, men de få gangene jeg gjør det så er det faktisk som regel fordi det ville blitt et jævla griseri om jeg ikke hadde gjort det. Noen ganger når vi menn har hatt en utløsning så kan strålen bli helt uregjerlig når vi skal tisse etterpå. Og splitte seg i flere stråler, sprute rett ut til siden, osv. Og da er det selvsagt bedre å tisse mens man tar seg en dusj, enn at man skal tisse utover hele gulvet på badet.

Anonymkode: 088d5...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå tisser jeg veldig sjelden i dusjen hjemme, men de få gangene jeg gjør det så er det faktisk som regel fordi det ville blitt et jævla griseri om jeg ikke hadde gjort det. Noen ganger når vi menn har hatt en utløsning så kan strålen bli helt uregjerlig når vi skal tisse etterpå. Og splitte seg i flere stråler, sprute rett ut til siden, osv. Og da er det selvsagt bedre å tisse mens man tar seg en dusj, enn at man skal tisse utover hele gulvet på badet.

Eller så kan man bare sette seg ned på do.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg skjønner at du ikke har blitt lært normal folkeskikk og hygiene, men det er faktisk javla ekkelt og usivilisert for en voksen å ikke rydde sine kroppsvæsker etter seg - badet lukter piss av deg!"

Endret av katties
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Eller så kan man bare sette seg ned på do.

Nei, ikke når man fremdeles har en halvstiv en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det hadde vært rett ut.

Orker ikke griser.

Det er en grunn til at vi har toalett, går ut fra at de fleste skjønner det? Den forholdsvis korte tiden man står i dusjen trenger man ikke å gå på do. Alvorlig talt.

Folk som skriver at de gjør dette må være evneveike folk med dårlig boevne, eventuelt troll.

Noen mennesker blir, som tidligere nevnt i tråden, blir automatisk tissetrengt når underlivet er i vann - spesielt varmt vann trigger det instinktet. Ikke alle har den mekanismen.

Dermed tenker jeg at det ikke er så merkelig at man ser et så todelt splittelse blant dem som synes det er naturlig, og de som ikke synes det.

Anonymkode: b0379...fca

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg legge til at jeg gjør det selv, men jeg sørger for å spyle bort alt med såpevann, og vi har faktisk eddik som vi sprayer dusjveggene med regelmessig for å forhindre lukt. Alle mine partnere har også tisset i dusjen, men mange lyver om det når de snakker med folk som IKKE gjør det 😅

Anonymkode: b0379...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som synes det er ekkelt at noen tisser i dusjen selv om de vasker etter seg, tror jeg ikke har dyr som må spyles i dusjen etter å ha rullet seg i avføring for eksempel. 

Anonymkode: cb1c4...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 7.20):

De som synes det er ekkelt at noen tisser i dusjen selv om de vasker etter seg, tror jeg ikke har dyr som må spyles i dusjen etter å ha rullet seg i avføring for eksempel. 

Anonymkode: cb1c4...9b7

Et dyr er et dyr, å vaske den i dusjen etter rulling i avføring er noe helt annet enn at et menneske ikke evner å bruke toalettet før han/hun går i dusjen.

Anonymkode: 7bd6f...33d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannor skrev (På 23.5.2024 den 19.39):

Urin er det reneste som finnes 

Nei, aske er det reneste som finnes 🙌🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser i dusjen av og til når jeg dusjer vel og merke, spyler der bort og jeg vasker meg med såpe og sånt så blir ingen merker eller lukt. Så gjør han det utenom? Netopp vært ferdig og dusje siden det setter seg. Tipper det er flere en meg som gjør det i dusjen her hjemme som tisser når dem dusjer, men ikke sett noe lukt eller stygge flekker. Så heller mot rensligheten til mannen du bor med heller, her i huset er det 2 ungdomsgutter i tilegg til mannen. Har også 2 jenter i tenårene 

Anonymkode: f8c9a...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...