AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai Og deretter spør deg om noe konkret fra livet ditt. For eksempel trives du på ….. Personen vet hvem du er, men du aner ikke hvem personen er. Hvordan reagerer du? Anonymkode: ee6e4...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Er hyggelig og prøver huske hvem personen er. Anonymkode: 8b329...03a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai Spiller med, tenker så det knaker og finner forhåpentligvis ut etterhvert hvor jeg har den personen fra. Anonymkode: 005a6...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai Later som ingenting og jatter med. Glemmer både navn og ansikter stadig vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 23. mai #5 Del Skrevet 23. mai Jeg spør rett ut jeg: Hvor kjenner jeg deg fra igjen? 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. mai #6 Del Skrevet 23. mai Sier Beklager, jeg er så elendig på å huske ansikter og klarer ikke plassere deg på stående fot - hvor kjenner vi hverandre fra? En ikke veldig uvanlig hendelse, strengt tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 23. mai #7 Del Skrevet 23. mai (endret) Jeg hadde sett personen i øynene og sagt Har du noen gang sett en salamander knulle et ekorn? Så hadde jeg bare gått Endret 23. mai av Odhrán Ó Máille 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå