AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai . Anonymkode: dcb8c...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Hvor tidlig man KAN få positiv test og hvor tidlig man BØR teste er 2 forskjellige ting. Man KAN få positiv test så tidlig som 6-7dpo hvis egget har festet seg tidlig. Men man KAN også få falsk positiv så tidlig, og ikke få positiv test før etter 10-12dpo. Helt individuelt, ingen fasit på det.. Tidlig positiv kan også nappe opp kjemiske graviditeter som gir glede, for at så mensen dukker opp rundt tenkt tid. Anonymkode: 6ce20...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai 9-12 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai ta en test et par dager etter ikm, så er du sikker (forutsett at du hadde eggløsning når forventet). Ikke noe vits å lage noe drama, styr og spekulasjoner Anonymkode: 3e75c...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor tidlig man KAN få positiv test og hvor tidlig man BØR teste er 2 forskjellige ting. Man KAN få positiv test så tidlig som 6-7dpo hvis egget har festet seg tidlig. Men man KAN også få falsk positiv så tidlig, og ikke få positiv test før etter 10-12dpo. Helt individuelt, ingen fasit på det.. Tidlig positiv kan også nappe opp kjemiske graviditeter som gir glede, for at så mensen dukker opp rundt tenkt tid. Anonymkode: 6ce20...756 Falsk positiv får man jo ikke. Får man strek er det pga hcg. Det kan være fint å vite at man har hatt en kjemisk av ulike årsaker hvis streken skulle bli svakere igjen og man får menstruasjon noen dager forsinket. Kjemisk er ikke å få falsk positiv test. For meg var det en stor lettelse å bare kunne vite at jeg kunne faktisk bli gravid selv om det endte i kjemisk da jeg opplevde det. For da hadde vi prøvd ett år, og det er faktisk et godt tegn at man kan bli gravid i det hele tatt. Det betød f.eks at jeg hadde åpne eggledere. Så ble jeg gravid igjen 3 pp etterpå og den sitter fortsatt Anonymkode: 62aaf...462 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): ta en test et par dager etter ikm, så er du sikker (forutsett at du hadde eggløsning når forventet). Ikke noe vits å lage noe drama, styr og spekulasjoner Anonymkode: 3e75c...997 Det er ikke slik for alle at det er "drama, styr og spekulasjoner" å teste tidlig Man må selv kjenne på hva som er rett. Hva som er rett for deg, er ikke nødvendigvis hva som er rett for meg osv. Du kan gjerne sjekke ut babyverden-forumet TS. Der er det litt flere prøvere og mange som tester tidlig. Og ingen stygge svar som det fort kan være her på KG. Anonymkode: 62aaf...462 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Falsk positiv får man jo ikke. Får man strek er det pga hcg. Det kan være fint å vite at man har hatt en kjemisk av ulike årsaker hvis streken skulle bli svakere igjen og man får menstruasjon noen dager forsinket. Kjemisk er ikke å få falsk positiv test. For meg var det en stor lettelse å bare kunne vite at jeg kunne faktisk bli gravid selv om det endte i kjemisk da jeg opplevde det. For da hadde vi prøvd ett år, og det er faktisk et godt tegn at man kan bli gravid i det hele tatt. Det betød f.eks at jeg hadde åpne eggledere. Så ble jeg gravid igjen 3 pp etterpå og den sitter fortsatt Anonymkode: 62aaf...462 Tlf har autocorrectet uten at jeg merket det.. Skulle stå falsk negativ* Anonymkode: 6ce20...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 25. mai #8 Del Skrevet 25. mai Jeg hadde SA 20/5 (testet pos til neg) og sto med ny positiv test 9/6. Jeg pleier å ha sykluser på 26 dager +/- så dersom syklusen etter SA’en var normal, testet jeg positivt 7 DPO. 6 DPO var testen helt blenda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #9 Del Skrevet 25. mai Har 4 barn. Fikk positiv test 6-7 med alle. Egget fester seg tidlig hos meg. Anonymkode: 774fa...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #10 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har 4 barn. Fikk positiv test 6-7 med alle. Egget fester seg tidlig hos meg. Anonymkode: 774fa...512 Hvor lang syklus har du? Av ren nysgjerrighet. Anonymkode: 0f418...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå