Gå til innhold

Slanking og kosthold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

for DERE som teller kalorier i løpet av en dag hva spiser dere? Gjerne skriv hvilken «matplan» dere har hvis dere bruker det. Samt hvor mange kalorier er det cirka?

trener dere? 

skal gå ned et par kg å trenger litt inspirasjon 😅 

Anonymkode: 2646c...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en million gratis oppskrifter der ute :)

Det tar TID å lage disse matplanene, og jeg anbefaler deg å google om du vil "stjele" en :)

Kyllingsalat går det mye av nå når det er varmt: 

Ligger på omtrent: 295 kcal om jeg går for 200 gr kyllingfilet, en lett dressing og masse salat og grønnsaker.

Anonymkode: 38f7a...e93

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser helt vanlig mat, bare litt ekstra grønnsaker til middag og på skiva.

Anonymkode: cb930...346

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange som skal slanke seg som vil ha oppskriften av oss andre. Hva med å gjøre jobben selv? 

Anonymkode: 46e0a...b0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser 1 middag i løpet av dagen og da halvert posjonen. Spiser da det samme som de resten. Blir søtsuget for stort tar jeg cottage cheese med valnøtter og jordbær til kveld. Drikker kaffe,vann og Pepsi Max gjennom dagen. 

gått ned nesten 20 kg siden februar men nå går det saktere. Har 5 kg igjen til å nå målet mitt. Ligger å vipper mellom 67 og 68, føler jeg aldri kommer forbi disse tallene. 

Anonymkode: 49ff1...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spiser 1 middag i løpet av dagen og da halvert posjonen. Spiser da det samme som de resten. Blir søtsuget for stort tar jeg cottage cheese med valnøtter og jordbær til kveld. Drikker kaffe,vann og Pepsi Max gjennom dagen. 

gått ned nesten 20 kg siden februar men nå går det saktere. Har 5 kg igjen til å nå målet mitt. Ligger å vipper mellom 67 og 68, føler jeg aldri kommer forbi disse tallene. 

Jeg ligger på ca 1000 til 1300 kalorier hver dag. Og middagen består av mye grønnsaker istedenfor mye poteter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

800-1000 kalorier dagen, må ned minst 40 kg. 

Frokost: kaffe og et stort glass kaldt vann. Noen ganger med agurk eller sitron. En skyr yoghurt. Maks 100 kalorier. 

Lunsj: to knekkebrød med proteinrikt pålegg. Maks 300 kalorier. 

Middag: det familien spiser men med en stor tallerken salat først. Slik blir jeg mett og spiser omtrent 1/3 porsjon middag. Maks 500 kalorier 

Anonymkode: 833b2...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...