AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Del Skrevet 23. mai 2024 Tenker da omtrentlig, da jeg vet det er variasjoner. Også medregnet tiden for arbeidet. Er det 2-3-40000? har en liten Hyundai i20, 2011 modell. vil bare være mentalt forberedt, da jeg glemte å høre 😂 Anonymkode: af0ab...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Del Skrevet 23. mai 2024 Det var mange nuller😂 skulle stå 4000^ Anonymkode: af0ab...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Del Skrevet 23. mai 2024 Jeg betalte 1900 for batteri og jobben for 2-3 år siden😊 Anonymkode: f892d...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Del Skrevet 23. mai 2024 Er ikke dette en vanlig bensinbil med vanlig startbatteri? Kjøp et nytt i den prisklassen du ønsker og bytt det selv. Anonymkode: 77df7...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke dette en vanlig bensinbil med vanlig startbatteri? Kjøp et nytt i den prisklassen du ønsker og bytt det selv. Anonymkode: 77df7...ab6 Det var ikke det jeg spurte om😊 Anonymkode: af0ab...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg betalte 1900 for batteri og jobben for 2-3 år siden😊 Anonymkode: f892d...b2e Skjønner. Alt har jo steget litt i pris bare siste året, så regner ikke med det blir under 2500 kr, i alle fall. Anonymkode: af0ab...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Del Skrevet 23. mai 2024 Vi kjøpte nytt batteri til en gammer touran i vinter, betalte rundt 1500 inkludert montering Anonymkode: f36f6...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #8 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi kjøpte nytt batteri til en gammer touran i vinter, betalte rundt 1500 inkludert montering Anonymkode: f36f6...37f Takk! Det hørtes rimelig ut. Jeg forventer i grunn ikke det.. Anonymkode: af0ab...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 23. mai 2024 #9 Del Skrevet 23. mai 2024 Batteri til denne bilen koster fra ca 900,- og oppover. Hvis du bruker merkeverksted eller verksted med rent gulv i kundemottaker må du regne med at de insisterer på et dyrere batteri (rundt 1500) og en tusenlapp for arbeidet. Enig meg bruker som sier bytt selv. Gå til Biltema. Ta med batteri inn. Finn et batteri som er like stort og har polene likt plassert. Kjøpe en liten skiftenøkkel eller fastnøkkelsett. Bruk 2 minutter på å bytte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Del Skrevet 23. mai 2024 spinner skrev (1 time siden): Batteri til denne bilen koster fra ca 900,- og oppover. Hvis du bruker merkeverksted eller verksted med rent gulv i kundemottaker må du regne med at de insisterer på et dyrere batteri (rundt 1500) og en tusenlapp for arbeidet. Enig meg bruker som sier bytt selv. Gå til Biltema. Ta med batteri inn. Finn et batteri som er like stort og har polene likt plassert. Kjøpe en liten skiftenøkkel eller fastnøkkelsett. Bruk 2 minutter på å bytte. Jeg har såpass med selvinnsikt at jeg vet at jeg ikke er kompetent nok. Og med manglende kunnskaper tar jeg ikke sjanser på denne typen ting. Akkurat nå har jeg heller ikke tid eller kapasitet til å sette meg inn i det. Men kanskje gjør jeg det i fremtiden😊 Ingen rundt meg gjør det heller. Det kostet meg 2000 kr, som forventet. Men da vet jeg jo at det er utført riktig og grundig. Anonymkode: af0ab...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #11 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har såpass med selvinnsikt at jeg vet at jeg ikke er kompetent nok. Og med manglende kunnskaper tar jeg ikke sjanser på denne typen ting. Akkurat nå har jeg heller ikke tid eller kapasitet til å sette meg inn i det. Men kanskje gjør jeg det i fremtiden😊 Ingen rundt meg gjør det heller. Det kostet meg 2000 kr, som forventet. Men da vet jeg jo at det er utført riktig og grundig. Anonymkode: af0ab...ddb Kjære deg, ikke vær så hard på deg selv. Å skifte et bilbatteri er ikke noe stort hokus pokus. Så jo jeg tror absolutt at du er kompetent nok til å få det til, men så klart hvis du tviler så mye på deg selv og ikke kan noe som helst med biler så kan du jo fortsatt bare kjøpe et batteri selv på biltema og få noen du kjenner til å hjelpe deg bytte. Det er hvertfall billigere enn å sette den på verksted for kun skifting av batteri. Anonymkode: 3ef19...fd0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 23. mai 2024 #12 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har såpass med selvinnsikt at jeg vet at jeg ikke er kompetent nok. Og med manglende kunnskaper tar jeg ikke sjanser på denne typen ting. Akkurat nå har jeg heller ikke tid eller kapasitet til å sette meg inn i det. Men kanskje gjør jeg det i fremtiden😊 Ingen rundt meg gjør det heller. Det kostet meg 2000 kr, som forventet. Men da vet jeg jo at det er utført riktig og grundig. Anonymkode: af0ab...ddb Gjør hva du har av kunnskaper selv. Kan du ikke så lar du andre gjøre jobben. Det kan gå galt om du gjør ting i feil rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå