AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Del Skrevet 23. mai 2024 Noen som har sett episode 1? Ligger på max (gamle Hbo max) Hva syns dere? Anonymkode: fa60f...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #2 Del Skrevet 25. mai 2024 Sett episode 1 og 2, liker den så langt! Leste noen anmeldelser før jeg så de, og begge anmeldelsene kommenterte at serien la opp til interessante sidestories som aldri ble skikkelig utforsket og det tenkte jeg litt på underveis - spes i de få scenene med sønnen.... Anonymkode: 8cc0d...faa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #3 Del Skrevet 25. mai 2024 Forbanna fjas og tull ! Anonymkode: 17985...a61 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 26. mai 2024 #4 Del Skrevet 26. mai 2024 Vi lo, synes de tar mye på kornet. (Vi har endel slike oppgitte ungdommer i hus). Når kommer det flere episoder? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juni 2024 #5 Del Skrevet 1. juni 2024 Så første episode i går og lo godt spesielt når hun skulle lese det diktet med en annen dialekt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 4. juni 2024 #6 Del Skrevet 4. juni 2024 Når kommer neste episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 4. juni 2024 #7 Del Skrevet 4. juni 2024 VetAlt skrev (6 timer siden): Når kommer neste episode? Hver fredag 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 4. juni 2024 #8 Del Skrevet 4. juni 2024 Kartoffel skrev (1 minutt siden): Hver fredag 😊 Takk! Den hadde jo premiere på en tirsdag? Jeg laster bare ned. Gidder ikke å abonnere på Max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 4. juni 2024 #9 Del Skrevet 4. juni 2024 VetAlt skrev (Akkurat nå): Takk! Den hadde jo premiere på en tirsdag? Jeg laster bare ned. Gidder ikke å abonnere på Max. Ja, men leste et sted at det skulle gis ut hver fredag etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #10 Del Skrevet 7. juni 2024 Er alle episodene lagt ut? Anonymkode: e89de...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 7. juni 2024 #11 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er alle episodene lagt ut? Anonymkode: e89de...e94 Nei. Ny episode hver fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Del Skrevet 8. juni 2024 Begynte på den. Men gav meg. Anonymkode: 40d78...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #13 Del Skrevet 11. juni 2024 haha liker at den er så "smakløs". veldig min humor. luuuuuuvz it. altså at den ikke er another perfect serie hvor man blir opphengt i hvor urealistisk den er. deilig å kunne slappe av litt. det kuleste er at det morsomme liksom skjer i forbifarten, som om det bare er en bitteliten greie, men så er det egentlig en main attraction i seg selv. ❤️ ja, jeg var klar til å hate denne serien, for å si det sånn. til å plukke den fra hverandre og grrrrr teit og dum serie. slem serie. men liker den jeg. kanskje ikke de bilde-greiene da jeg er veldig lite på SOME selv. Anonymkode: 437e3...97e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. juli 2024 #14 Del Skrevet 6. juli 2024 Og plutselig var den over - akkurat da jeg venta på at den skulle ta seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #15 Del Skrevet 8. juli 2024 Atter en serie hvor dame i 40 nevrotisk drikker vin i skjul for å håndtere stress. Så oppbrukt! Lag en serie om damer i 40 åra som ikke liker vin eller kun drikker vin i normale mengder og settinger! Anonymkode: 40f50...571 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå