AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Del Skrevet 22. mai 2024 Er det noen som har prøvd bodyfat burner eller bodyfat burner night kapslene fra protein.no? Jeg har lyst å prøve en av de, men så er det hvilken av de 2 som er best da og hvilken som fungerer mest. Har noen erfaring med de?😊 vil liksom ikke kjøpe begge heller hvis det ikke funker. Håper noen har prøvd og kan si om bodyfat burner eller bodyfat burner night er best! Anonymkode: 2fd7a...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Del Skrevet 22. mai 2024 Har prøvd, og selv jeg som hadde 40 i BMI merket null forskjell med og uten de der. Brukte begge også, om morgenen og om kvelden. Spar pengene er mitt råd. Har gått ned over 26 kilo nå, uten kapsler eller andre ting. Anonymkode: 2d6a9...f49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har prøvd, og selv jeg som hadde 40 i BMI merket null forskjell med og uten de der. Brukte begge også, om morgenen og om kvelden. Spar pengene er mitt råd. Har gått ned over 26 kilo nå, uten kapsler eller andre ting. Anonymkode: 2d6a9...f49 Takk for svar! Så fint at du fikk til å gå ned uten noe!☺️ Anonymkode: 2fd7a...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 22.26): Er det noen som har prøvd bodyfat burner eller bodyfat burner night kapslene fra protein.no? Jeg har lyst å prøve en av de, men så er det hvilken av de 2 som er best da og hvilken som fungerer mest. Har noen erfaring med de?😊 vil liksom ikke kjøpe begge heller hvis det ikke funker. Håper noen har prøvd og kan si om bodyfat burner eller bodyfat burner night er best! Anonymkode: 2fd7a...e02 Noen andre som har testet? Anonymkode: 2fd7a...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #5 Del Skrevet 18. september 2024 Jeg er ikke TS, men lurer på det samme så dytter tråden Anonymkode: 16b49...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå